Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дара және күрделі етістік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Қазақ тілі |
Мектеп: |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: : Өлең құрастырамын 100-сабақ |
|
Күні: .03.2018. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 2 « » |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Дара және күрделі зат есім |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.4.2.5 дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/ етістікті анықтау 2.2.5.1 дереккөздерді (сөздік, анықтамалық, энциклопедия, кітапхана, ғаламтор) және ақпаратты табу жолын анықтайды, берілген тақырып/сұрақ бойынша ақпаратты іріктеп алу |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: сөйлемдерден зат есімдерді таба алады Көптеген оқушылар: дара және күрделі зат есімдерді анықтай алады Кейбір оқушылар : мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжап айта алады |
Тілдік мақсат |
Оқушылар: дара және күрделі зат есімдердің ережесін біледі және мысал келтіреді Пəндік лексика жəне терминология: Талқылауға арналған сұрақтар: Дара және күрделі зат есім дегеніміз не? Мысал келтір. Жазу: жаттығуларды орындау |
Бағалау критерийлері |
сөйлемдерден зат есімдерді табады. дара және күрделі зат есімдерді анықтайды. мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжап айтады. |
Құндылықтарды дарыту |
Туған жерге деген сүйіспеншілігін арттыру, табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, дүниетану, әдебиеттік оқу. |
АКТ қолдану дағдылары |
ноутбук |
Бастапқы білім |
дара және күрделі зат есімдерді біледі |
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 3 минут
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару. «Оқимыз, үйренеміз, жалықпаймыз, Білімнің шыңына біз шарықтаймыз!» Төрт топқа бірігу:1,2,3,4-топ «Өрмекші торы» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау. - Зат есім дегеніміз не? - Зат есімнің сұрақтарын ата. -Зат есімнің қандай түрлерімен таныстық? - Дара зат есім дегеніміз не? - Мысал келтір. - Күрделі зат есім дегеніміз не? - Мысал келтір Бағалау: «Жалаудың түстерімен» |
жіп |
||
Сабақтың ортасы
25 минут
2 минут |
Жаңа сабақ 75-жаттығу. Суреттердің көмегімен ертегі құрастырып көр. Ертегіні «Бірде аң патшасы Арыстан ормандағы аңдарды жинап алыпты. Оларға үлкен жарыс өткізілетінін хаббарлап, жарыстың талаптарын түсіндіріпті...» деген сөйлемдерден баста. Жолбарыс: - Олар жетем дегенше мен демала тұрайын. Қосаяқ: - Мәреге қайтсем бірінші жетемін?
Дескриптор:
Дәптермен жұмыс 76-жаттығу. Көп нүктенің орнына күрделі зат есімдерді тауып жаз. 1-топ: Аңдар: жолбарыс, тасбақа, мүйізтұмсық, сусиыр, т.б. 2-топ: Құстар: түйеқұс, аққу, көкқұтан, бірқазан, т.б. 3-топ: Өсімдіктер: ақжелкен, бақ-бақ, алабота, қазжуа, т.б. 4-топ: Жер-су аттары: Ақтау, Алатау, Көкшетау, Бурабай, Сырдария, т.б. Дескриптор
77-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, санамақты оқы. Санамақтағы зат есімдерді ата. Бір дегенім – білім, Екі дегенім – елім, Үш дегенім – үкі, Төрт дегенім – түлкі, Бес дегенім – балта Алты дегенім – алқа, Жеті дегенім – желке, Сегіз дегенім – серке, Тоғыз дегенім – тарақ, Он дегенім – орақ Он бір қара жұмбақ. Дескриптор
Сергіту сәті. Қара жорға 78-жаттығу Мәтінді көшіріп жаз.Мәтіннен зат есімдерді тап. Олардың дара немесе күрделі екенін айт. Құстардың ең ірісі – түйеқұс. Оның биіктігі екі метрден асады. Аяғы екі саусақты. Қанаты қысқа. Дескриптор
79-жаттығу. «Ойлан, тап» ойыны. Сандарды алып тастап, әріптерді ретімен оқып көр. Қандай сөз шықты? Б1а235л4м7ұ6з0д8ақ910 Балмұздақ Дескриптор.
81 – жаттығу. «Сыңарын тап» ойыны Ж ол, өнер, құйрық, бақа, Тас, егеу барыс, кәсіп Жолбарыс, өнеркәсіп, тасбақа, егеуқұйрық. Дескриптор
|
оқулық
Жұмыс дәптер
Кеспе қағаздар |
||
Сабақтың соңы 5минут |
Кері байланыс Бағалау. Үйге тапсырма: 67-бет 80 - жаттығу |
Бағдаршам Жалау |
||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлай-сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||
А деңгейлі оқушыға : |
смайликтер |
Қауіпсіздік техникасы ережелері: электр желісін ұстамау. |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |