Материалдар / Дәрілік өсімдіктер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәрілік өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
материалда әдіс-тәсілдер бар,сергіту сәтті бар топтық жұмыстар бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
1516
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Дәрілік өсімдіктер

Мақал-мәтелдердің ұлттық сипаты

Мұғалімнің аты-жөні: Азаматова Гүлжаауһар

Күні

СЫНЫП: 7


Қатысқаноқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.6.1- коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелі эмоционалдық-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып,диалогке пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу.

7.2.4.1 – оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып ,жинақы мәтін жазу.

Сабақ нәтижесі:


Барлық оқушылар орындай алады: пайдасы мол өсімдіктер туралы мәтінде танысып,қазақ мақал-мәтелдердің ұлттық сипатын түсінді.

Көптеген оқушылар: мәтіндерге тәлдік талдау жасау ережеге байланысты тапсырмалар орындайды.

Кейбір оқушылар:мәтән мазмұны бойынша,идеясы туралы пікірін жеткізеді,мақал-мәтелдердің мәнін түсінеді.

Ресурстар:

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

«Сиқырлы қоржын», «Күлегештер», «Үш шапалақ», «Тақтамен бөліс», «Білім қоржыны»

Алдыңғы оқу

Әлемдегі ең суық бестік

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы:

Оқушының қызметі:


Сабақтың басы

10 минут









Сабақтың ортасы























































































Сабақтың

соңы








Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Сабаққа әзірлігін тексереді.

«Гүл шоқтары » арқылы 3-топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын тексеру.

«Сиқырлы қоржын айтады» қоржын ішіне оқушылардың есімі жазылған. Есімі аталған оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.

Тақтада суреттерт беріледі соны болжау арқылы сабақтын тақырыбы ашамыз

Сабақтың тақырыбы анықталып, сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері белгіленеді.

Біз бүгінгі сабақта Қазақстандағы сауықтыру мекемелері мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәні жайында өтеміз.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Мәтінді оқиды өз ойларың айтады

Дәрілік мақсатта қолданылатын өсімдіктердің бірі-алоэ.Алоэ-үй ішінде өсірілетін әсем де пайдалы әрі кең таралған өсімдік түрі. Бұл өсімдік халықтық және медициналық тәжірибеде кең қолданылады.

Алоэ-лалагүлділер тұқымдасына жататын жапырақты өсімдік.Ол сондай-ақ емдік қасиетіне байланысты «Үй гүлдерінің королі» деген балама атқа ие.


Мәтін бойынша топтарға тапсырма беріледі.

1-топ -А тапсырмасы. Мәтіннің құрлымдық бөліктеріне азатжолдаржы тауып,ондағы ойды бір сөйлеммен жазыңдар

2-топ -Ә тапсырмасы Біздін үйде алоэ бар,біз оны........ сөйлемді жалғастырып,алоэ өсімдігінің өздерің білетін емдік қасиеттері жайлы баяндап беріңдер?


«Күлегештер» әдісі арқылы әр топ өзара бір-бірін бағалайды.




Мақал-мәтелдердің тәрбиелік мәні

Мақал-мәтелдердің жастар тәрбиесінде атқаратын маңызы зор.Олар ерлікке,елін жерін сүюге шақырады.Жас ұрпақты еңбекке баулиды,халқына қызмет етіп ,өнегелі болуға үндейді. Адам баласы үшін туған жеріден ,өзі өскен елден қымбат еш нәрсенің жоқтығына баса назар аударрып сүйіспеншілікке тәрбиелейді. Туған жер туралы көптеген мақал-мәтелдер бар.

Көшпелі қазақ халықының өзіне лайық ұлттық қасиеті қазақ мақал-мәтелдеріне анық көрінеді .


2-тапсырма «Айналым бекет» әдісі арқылы көрсетілген тақырыптар бойынша мақал-мәтелдер жазады тапсырма берем.

Еңбек,өнер,табиғат,ата-ана,сұлулық.


ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі.






3-тапсырма Мақал-мәтелдердегі ұлттық сипатты анықтандар.

1.Ел іші –алтын бесік.

2.Ер қанаты –ат.

3. Абысын тату болса –ас көп.



5-тапсырма Берілген мақал-мәтелдердің тақырыбын анықтандар

Аш ауыл айранды бұрын ішеді.

Қазаны басқаның қайғысы басқа.

Сауып ішсең-мың күндік,

Сойып жесең-бір күндік.



Үйге тапсырма:

  1. Дәрілік өсімдіктер ізденіп келу

Кері байланыс: «Білім қоржыны»






«Гүл шоқтары » арқылы 3-топқа бөлінеді.





«Сиқырлы қоржын айтады» қоржын ішіне оқушылардың есімі жазылған. Есімі аталған оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.


















1-тапсырма. Мәтінді оқиды өз ойларың айтады





2-тапсырма «Айналым бекет» әдісі арқылы топтарға тапсырмалар берем.

1-топ 2-тапсырма Берілген мақал-мәтелдердің мағынасын айтып беріңдер.

1.Өнерлінің өрісі кең.

Өлімнен үят күшті.

2-топ . Жоғардағы Мақал-мәтелдерге сөйлем құрастырады












2-тапсырма «Айналым бекет» әдісі арқылы көрсетілген тақырыптар бойынша мақал-мәтелдер жазады тапсырма берем.

Еңбек,өнер,табиғат,ата-ана,сұлулық
































1.Ел іші –алтын бесік.

2.Ер қанаты –ат.

3. Абысын тату болса –ас көп.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!