Қызылорда қаласы №14
«Самал» бөбекжай бақшасы тәрбиешісі:
Г.Ш.Балымбетова
«Қатынас»
саласы
Ұйымдастырылған оқу
қызыметі: Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы
:Дәрумендер
Мақсаты: Дұрыс тамақтану, дәрумендер
туралы түсініктерін кеңейту,
жалпы белгілері бойынша
заттарды топтастыруға (жемістер
мен азық – түліктер),
байланыстырып сөйлеуге
үйрету.
Ресурстар: Видеопроектр экранымен,
дәрумендер суреті, таратпа
құралдар.
Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ –
жауап
Билингвизм:күз -осень, алма-яблоко,
жапырақ-листия
Оқу қызыметі
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Арайлап таң атты
,
Алтын
сәулетаратты.
Жайнай берсін
бақшамыз,
Жайнайберсінтобымыз.
Сәлеметсіздер ме
достарым,
Сәлеметсіздер ме
апайлар.
|
Балалар шеңберге
жиналып тәрбиешімен бірге іс қимылдарды қайталап жасап
тұрады
|
Ұйымдастыру
іздестіру
|
Балалар біз бүгін сөйлеуді
дамыту оқу қызыметін бастаймыз.Осы жерде Али мен Аяның видеоролигін
жіберу дәрумендер туралы.
Билингвизм: алма-яблоко, сүт- молако,
балық-рыба
Ғажайып
сәт.
Есік қағылады , әр жағынан
дәрумендер кіріп келеді.
Дәрумендер келіп: -
Мен АдәруменімінМен асқабақта,
өрікте,қызанақта айранда боламын. Мені жесеңдер көздерің жақсы
көретін болады.
-
Ал,
менВдәруменімін мені қолданған
адамның ішкі құрлысы, жүйке жолдары жақсы
болады.
-
Мен Ддәруменімін . Мен жұмыртқада,
балықта, ірімшікте, қаймақта
боламын.
-
Ал
мен Сдәруменімін. Мен алмада,
алмұртта, лимонда боламын. Мені жеп өскен бала мықты
болады.
Бәрі
бірге:
Дәрумендер
тірегің,
АВСД деп
аласың.
Жетіспесе бірі
оның,
Ауырып сен
қаласың.
Рақымет дәрумендер, енді
балалармен бірге біз тапсырмалар орындайық. Балалар мына суретте не
көріп тұрсыңдар? Біз үлгіде көрсетілгендей жемістерді өз ұяшығына
орналастырайық. Қане дәрумендер көмектесіңдер
бізге.
Жарайсыңдар балалар! Сау
болыңдар дәрумендер!
Сергіту
сәті.
Бау-бақшаға барайық
,
Көкеністер көп
екен
Қияр, картоп,
қырыққбат
Теріп-теріп
алайық
Орнымызға
жайғасайық.
Ойын:«Не
артық» Шарты:тақтаға жемістер ілінеді және басқа
суреттерде ілінеді балалар жемістердің арасынан не артық екенін
табуы керек.
|
-
Күз
-
3
ай
-
Қыркүйек, қазан,
қараша
|
Рефлексивті
коррекциялаушы
|
Балалар, мына суретте не көріп
тұрмыз?
Бұл қандай
жеміс?
Балалар не істеп
жүр?
Нұрдәулет қандай тақпақ біледі
екен тыңдап көрейік:
Абунұрдың тақпағын
тыңдайық
Жарайсыңдар балалар! Сонда күз
мезгілінде көкеністермен жемістердің бәрі піседі екен.Біз
жемісттерді көкеністерді жиі жеп тұруымыз керек екен, оларда
дәрумендер бар . Дәрумендер адамның ағзасына пайдасы көп . Көзіміз
жақсы көреді, бойымыз өседі шаршамйтын,сабақты жақсы оқитын балалар
болып өседі екенбіз. Сондықтан дәрумені бар тамақты тауысып жеп
тұрайық . Бүгін бізде оқу қызыметіне жақсы
араласқан Абу, Нұрдәулет, Даниял,
Төре, Раяна Дулат,Алихан,Рамазан ,
Рамазан т.б.
Ал, балалар, сендерге
дәрумендер С,В дәрумені бар алманы базарлыққа
әкеліпті сабағымыз аяқталған соң таратып
беремін.
|
Біреу астық
түсіріп,
Біреу бидай
ұшырып.
Жатқан мезгіл күз
екен
Алдым соны
түсініп.
Қыстың жақын
қалғанын,
Жапырақтар
білгендей.
Желмен ұшып барады,
Жерге қонып үлгермей
|
Күтілетін
нәтиже:
қайталайды:- Сұрақтарға жауап
беру.
түсінеді:- Суреттерді әңгімелеу,
жемістер атауларын.
қолданады- Берген тапсырмаларды
орындау,дәрумендер туралы