Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Дәрумендер-олардың салыстырмалы сипаттамасы және жіктеу.

    Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Қоректену

    Педагогтіңтегі, аты, әкесінің аты

    Матжанова З.Г.

    Күні:

    13.11.2023 ж

    Сынып: Ш.Уалиханов

    Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Дәрумендер-олардың салыстырмалы сипаттамасы. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау

    8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау

    8.1.2.7 азық – түлік құрамындағы С дәруменін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар үшін:

    Дәрумендер туралы жалпы түсінікті біледі.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Дәрумендердің адам ағзасы үшін маңызын түсінеді.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Дәрумендің түрлерін және жетіспеушілігінен н/е артық болуынан туындайтын ауруларды сипаттайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    3 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

    4.Әр орталықтың ерекшеліктерін, жұмыс жасау ережесін таныстыру




    Оқушыларға бейджиктер ұсынылады, әр оқушы бейджиктерді таңдау арқылы

    4 топқа бірігеді.

    1-топ. Көк

    2-топ. Сары

    3-топ. Қызыл

    4-топ. Жасыл



    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



    Бейджиктер топтамасы


    (Қазіргі жағдайда) ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


    «БББ» кестесін толтыруды ұсынады.

    «Қоректену» бөлімі бойынша сұрақтарға жауап береді

    1.Тірі организмдерге тән қасиеттерді ата.

    2. Осы қасиеттердің қайсысы біздің өтіп жатқан бөлімнің атауы болып табылады?

    3. Бүгінгі тілеген тілектердің қайсысы Ең басты тілек болып табылады?

    4.Денсаулықтың мықты болуы неге байланысты?

    5.Организмнің өсуіне және дамуына қатысатын тамақтың құрамындағы ең басты органикалық зат?




    «БББ» кестесін толтырады

    Білемін

    Білгім келеді

    Білдім





    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    25 мин.

    Дәрумендер органикалық заттардың әртүрлі топтарына жатады:

    Қышқылдар тобына: С, РР, В9, В3

    Қанықпаған спирттер: А, Д

    Майтәрізді заттар: Е

    Нәруыздық заттар: В12, Н

    Орталықтармен жұмыс

    1.«Құрастыру» орталығы

    2. «Тәжірибе алаңы»

    3. «Зерттеу» орталығы

    4. «Гипервитаминоз. Гиповитаминоз. Ауруларды анықтау» орталығы












    Орталықтарда жұмыс жасайды

    1-айналым

    1-топ. «Құрастыру» орталығы

    А,РР дәрумені кездесетін тағамдарды табады




    2-топ. «Тәжірибе алаңы» орталығы

    Алма шырынындағы С дәруменін анықтайды


    3-топ. «Зерттеу» орталығы.

    Д,Е дәруменінің биологиялық рөлін зерттейді




    4-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

    С,К дәруменіне қатысты ауруларды және ауру белгілерін анықтайды


    2-айналым

    1-топ. «Тәжірибе алаңы» орталығы

    Апельсин шырынындағы С дәруменін анықтау



    2-топ. «Зерттеу» орталығы

    В1, В12 тобындағы дәрумендердің биологиялық рөлін зерттейді




    3-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

    Д,Е дәруменіне қатысты ауруларды және ауру белгілерін анықтайды


    4-топ. «Құрастыру» орталығы

    С,К дәрумені кездесетін тағамдарды табады



    Сергіту сәті «Жұппен дәруменді көрсету»


    3-айналым

    1-топ. «Зерттеу» орталығы

    А,РР дәруменінің биологиялық рөлін зерттейді




    2-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

    А, В12 тобындағы дәрумендердің аурулары





    3-топ. «Құрастыру» орталығы

    Д дәрумені кездесетін тағамдарды анықтау



    4-топ. Лимон шырынындағы С дәруменін анықтау














    Дескриптор:


    1-топ.

    -А дәрумені кездесетін тағамдарды табады. 1 балл

    -РР дәрумені кездесетін тағамдарды табады. 1 балл


    2-топ.

    -Алма шырынындағы С дәруменін анықтайды. 1 балл



    3-топ.

    -Д дәруменінің биологиялық рөлін түсіндіреді. 1 балл

    -Е дәруменінің биологиялық рөлін түсіндіреді. 1 балл


    4-топ.

    -С дәруменіне қатысты ауруларды сипаттайды. 1 балл

    -К дәруменіне қатысты ауруларды сипаттайды. 1 балл



    1-топ.

    Апельсин шырынындағы С дәруменін анықтау. 1 балл


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Матжанова Зайкул Гизатовна
    05 Қаңтар 2024
    257
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дәрумендер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дәрумендер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дәрумендердің түрлері және адам өміріндегі маңызы туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Дәрумендер-олардың салыстырмалы сипаттамасы және жіктеу.

    Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы

    (сабақтың тақырыбы)


    Бөлім:

    Қоректену

    Педагогтіңтегі, аты, әкесінің аты

    Матжанова З.Г.

    Күні:

    13.11.2023 ж

    Сынып: Ш.Уалиханов

    Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы

    Дәрумендер-олардың салыстырмалы сипаттамасы. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау

    8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау

    8.1.2.7 азық – түлік құрамындағы С дәруменін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар үшін:

    Дәрумендер туралы жалпы түсінікті біледі.

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Дәрумендердің адам ағзасы үшін маңызын түсінеді.

    Кейбір оқушылар үшін:

    Дәрумендің түрлерін және жетіспеушілігінен н/е артық болуынан туындайтын ауруларды сипаттайды

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    3 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

    4.Әр орталықтың ерекшеліктерін, жұмыс жасау ережесін таныстыру




    Оқушыларға бейджиктер ұсынылады, әр оқушы бейджиктерді таңдау арқылы

    4 топқа бірігеді.

    1-топ. Көк

    2-топ. Сары

    3-топ. Қызыл

    4-топ. Жасыл



    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



    Бейджиктер топтамасы


    (Қазіргі жағдайда) ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


    «БББ» кестесін толтыруды ұсынады.

    «Қоректену» бөлімі бойынша сұрақтарға жауап береді

    1.Тірі организмдерге тән қасиеттерді ата.

    2. Осы қасиеттердің қайсысы біздің өтіп жатқан бөлімнің атауы болып табылады?

    3. Бүгінгі тілеген тілектердің қайсысы Ең басты тілек болып табылады?

    4.Денсаулықтың мықты болуы неге байланысты?

    5.Организмнің өсуіне және дамуына қатысатын тамақтың құрамындағы ең басты органикалық зат?




    «БББ» кестесін толтырады

    Білемін

    Білгім келеді

    Білдім





    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    25 мин.

    Дәрумендер органикалық заттардың әртүрлі топтарына жатады:

    Қышқылдар тобына: С, РР, В9, В3

    Қанықпаған спирттер: А, Д

    Майтәрізді заттар: Е

    Нәруыздық заттар: В12, Н

    Орталықтармен жұмыс

    1.«Құрастыру» орталығы

    2. «Тәжірибе алаңы»

    3. «Зерттеу» орталығы

    4. «Гипервитаминоз. Гиповитаминоз. Ауруларды анықтау» орталығы












    Орталықтарда жұмыс жасайды

    1-айналым

    1-топ. «Құрастыру» орталығы

    А,РР дәрумені кездесетін тағамдарды табады




    2-топ. «Тәжірибе алаңы» орталығы

    Алма шырынындағы С дәруменін анықтайды


    3-топ. «Зерттеу» орталығы.

    Д,Е дәруменінің биологиялық рөлін зерттейді




    4-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

    С,К дәруменіне қатысты ауруларды және ауру белгілерін анықтайды


    2-айналым

    1-топ. «Тәжірибе алаңы» орталығы

    Апельсин шырынындағы С дәруменін анықтау



    2-топ. «Зерттеу» орталығы

    В1, В12 тобындағы дәрумендердің биологиялық рөлін зерттейді




    3-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

    Д,Е дәруменіне қатысты ауруларды және ауру белгілерін анықтайды


    4-топ. «Құрастыру» орталығы

    С,К дәрумені кездесетін тағамдарды табады



    Сергіту сәті «Жұппен дәруменді көрсету»


    3-айналым

    1-топ. «Зерттеу» орталығы

    А,РР дәруменінің биологиялық рөлін зерттейді




    2-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

    А, В12 тобындағы дәрумендердің аурулары





    3-топ. «Құрастыру» орталығы

    Д дәрумені кездесетін тағамдарды анықтау



    4-топ. Лимон шырынындағы С дәруменін анықтау














    Дескриптор:


    1-топ.

    -А дәрумені кездесетін тағамдарды табады. 1 балл

    -РР дәрумені кездесетін тағамдарды табады. 1 балл


    2-топ.

    -Алма шырынындағы С дәруменін анықтайды. 1 балл



    3-топ.

    -Д дәруменінің биологиялық рөлін түсіндіреді. 1 балл

    -Е дәруменінің биологиялық рөлін түсіндіреді. 1 балл


    4-топ.

    -С дәруменіне қатысты ауруларды сипаттайды. 1 балл

    -К дәруменіне қатысты ауруларды сипаттайды. 1 балл



    1-топ.

    Апельсин шырынындағы С дәруменін анықтау. 1 балл


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    05.01.2024
    257
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Матжанова Зайкул Гизатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации