Материалдар / Дәрумендер

Дәрумендер

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәрумендердің түрлері және адам өміріндегі маңызы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2024
162
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Дәрумендер-олардың салыстырмалы сипаттамасы және жіктеу.

Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Қоректену

Педагогтіңтегі, аты, әкесінің аты

Матжанова З.Г.

Күні:

13.11.2023 ж

Сынып: Ш.Уалиханов

Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Дәрумендер-олардың салыстырмалы сипаттамасы. Адам ағзасы үшін негізгі дәрумендердің маңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.5 адам ағзасындағы дәрумендердің маңыздылығын сипаттау

8.1.2.6 құрамында дәрумендердің маңызды мөлшері бар азық-түліктер тізімін жасау

8.1.2.7 азық – түлік құрамындағы С дәруменін анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Дәрумендер туралы жалпы түсінікті біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Дәрумендердің адам ағзасы үшін маңызын түсінеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Дәрумендің түрлерін және жетіспеушілігінен н/е артық болуынан туындайтын ауруларды сипаттайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.

4.Әр орталықтың ерекшеліктерін, жұмыс жасау ережесін таныстыру




Оқушыларға бейджиктер ұсынылады, әр оқушы бейджиктерді таңдау арқылы

4 топқа бірігеді.

1-топ. Көк

2-топ. Сары

3-топ. Қызыл

4-топ. Жасыл



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.



Бейджиктер топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


«БББ» кестесін толтыруды ұсынады.

«Қоректену» бөлімі бойынша сұрақтарға жауап береді

1.Тірі организмдерге тән қасиеттерді ата.

2. Осы қасиеттердің қайсысы біздің өтіп жатқан бөлімнің атауы болып табылады?

3. Бүгінгі тілеген тілектердің қайсысы Ең басты тілек болып табылады?

4.Денсаулықтың мықты болуы неге байланысты?

5.Организмнің өсуіне және дамуына қатысатын тамақтың құрамындағы ең басты органикалық зат?




«БББ» кестесін толтырады

Білемін

Білгім келеді

Білдім





Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

25 мин.

Дәрумендер органикалық заттардың әртүрлі топтарына жатады:

Қышқылдар тобына: С, РР, В9, В3

Қанықпаған спирттер: А, Д

Майтәрізді заттар: Е

Нәруыздық заттар: В12, Н

Орталықтармен жұмыс

1.«Құрастыру» орталығы

2. «Тәжірибе алаңы»

3. «Зерттеу» орталығы

4. «Гипервитаминоз. Гиповитаминоз. Ауруларды анықтау» орталығы












Орталықтарда жұмыс жасайды

1-айналым

1-топ. «Құрастыру» орталығы

А,РР дәрумені кездесетін тағамдарды табады




2-топ. «Тәжірибе алаңы» орталығы

Алма шырынындағы С дәруменін анықтайды


3-топ. «Зерттеу» орталығы.

Д,Е дәруменінің биологиялық рөлін зерттейді




4-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

С,К дәруменіне қатысты ауруларды және ауру белгілерін анықтайды


2-айналым

1-топ. «Тәжірибе алаңы» орталығы

Апельсин шырынындағы С дәруменін анықтау



2-топ. «Зерттеу» орталығы

В1, В12 тобындағы дәрумендердің биологиялық рөлін зерттейді




3-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

Д,Е дәруменіне қатысты ауруларды және ауру белгілерін анықтайды


4-топ. «Құрастыру» орталығы

С,К дәрумені кездесетін тағамдарды табады



Сергіту сәті «Жұппен дәруменді көрсету»


3-айналым

1-топ. «Зерттеу» орталығы

А,РР дәруменінің биологиялық рөлін зерттейді




2-топ. «Ауруларды анықтау» орталығы

А, В12 тобындағы дәрумендердің аурулары





3-топ. «Құрастыру» орталығы

Д дәрумені кездесетін тағамдарды анықтау



4-топ. Лимон шырынындағы С дәруменін анықтау














Дескриптор:


1-топ.

-А дәрумені кездесетін тағамдарды табады. 1 балл

-РР дәрумені кездесетін тағамдарды табады. 1 балл


2-топ.

-Алма шырынындағы С дәруменін анықтайды. 1 балл



3-топ.

-Д дәруменінің биологиялық рөлін түсіндіреді. 1 балл

-Е дәруменінің биологиялық рөлін түсіндіреді. 1 балл


4-топ.

-С дәруменіне қатысты ауруларды сипаттайды. 1 балл

-К дәруменіне қатысты ауруларды сипаттайды. 1 балл



1-топ.

Апельсин шырынындағы С дәруменін анықтау. 1 балл


250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ