№ | Оқу сипаттамалары | ия | жоқ |
1 | Сөздік қоры мол |
|
|
2 | Көп нәрседен хабардар және түрлі тақырыпта еркін ой қозғай алады |
|
|
3 | Адамдар мен заттар іс-әрекетінің мәні мен себептерін түсінеді |
|
|
4 | Жанды бақылаушы; өзгелерге қарағанда әңгіме, фильм немесе түрлі іс-әрекеттен «көп нәрсе көреді» немесе «көп нәрсе алады» |
|
|
5 | Өз сыныбына қойылатын талаптан артық оқи алады |
|
|
6 | Арифметиканы жылдам түсінетіндігін көрсетеді |
|
|
Ынталантырушылық сипаттамалары |
1 | Мәселені шешуде бірбеткей |
|
|
2 | Жеңіл әрі қызық емес тапсырмада немесе жұмыста тез босаңсыйды |
|
|
3 | Әдетте өзгелерге кедергі келтіреді |
|
|
4 | Іс-әрекетті аяқтауда күш жұмсайды |
|
|
5 | Мұғалімдер тарапынан көп нұсқаулық талап етпейді |
|
|
6 | Өз пікірін дәлелдеуде бірбеткей |
|
|
7 | Өзгелердің пікіріне әсершіл |
|
|
8 | Дұрыс және бұрысқа, жақсы менен жаманға, әділдікке селқос қарамайды, адамдар, оқиғалар мен заттарды кінәлай алады |
|
|
9 | Басқаларға әсер етуге бейім; өзгелерді жиі басқарады; көшбасшы бола алады |
|
|
Шығармашылық сипаттамалар |
1 | Танып-білуге құмар, сұрақтарды көп қояды(шындыққа жақын емес тақырыптар бойынша) |
|
|
2 | Танымдық ойындарға, қиялдарға(егер, ...болғанда,не болар еді) беріледі |
|
|
3 | Жиі ерекше жауап беруге бейім, оқиғаларды асыра сілтеп әңгімелейді |
|
|
4 | Өзгелерге жаңалықтар туралы әңгімелеуге бейім |
|
|
5 | Әзілкеш, көп жағдайда өзгелерге күлкілі емес нәрселерден күлкілі нәрсе көреді, сөз жарыстыру ойындарынан үлкен қанағат алады. |
|
|
6 | Сын тұрғысынан зерттелмейінше «Ресми шешімдерді» шындық деп қабылдамайды; себеп-салдарын талап ете алады. |
|
|
7 | Қалыпты рет бұзылса да, алаңдаушылық білдірмейді. |
|
|
Көшбасшылық сипаттамалар |
1 | Жауапкершілікті өз мойнына алады |
|
|
2 | Сыныптастары жақсы көреді |
|
|
3 | Бірнеше қызмет түрі бойынша көш бастайды |
|
|