Материалдар / «Дарынды балаларды анықтау және қабілетін арттыру жолдары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Дарынды балаларды анықтау және қабілетін арттыру жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қатысушының жеке тұлғалық ерекшеліктері мен мінез-құлқын анықтау,өзін-өзі іштей бақылауға және тежеуге үйрету. Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істеу қабілетін арттыру жолдарын жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
274
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ынтымақ» жалпы орта мектебі қоммуналдық мемлекеттік мекемесіПедагог-психолог Қалмуратов Амир Рыскуевич

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СЕМИНАР-ТРЕНИНГТақырыбы: «Дарынды балаларды анықтау және қабілетін арттыру жолдары» Тренингтің мақсаты: Қатысушының жеке тұлғалық ерекшеліктері мен мінез-құлқын анықтау,өзін-өзі іштей бақылауға  және тежеуге үйрету. Оқушылардың логикалық ойлауын , көру арқылы есте сақтауын , ойша жұмыс істеу қабілетін арттыру жолдарын жетілдіру. Әдістемелік жарақтау: фломастерлер, ватмандар, қарындаштар, қағаз, Тренингке қатысушылар: Семинар қатысушылары Тренингтің кезеңдері 1. Сәлемдесу салты.
  • Түрік- Merhaba, Адым Әмір.
  • Ағылшын – Хеллоу , Май нэм из Әмир.
  • Партугалия – Ola, меу номе э Әмир.
  • Қытай –Нихаоу, воо дэ минзе шы Әмир.
  • Италия – ЧАУ, Буонджорно, Йо ми киамио Әмир.
  • Испания –Ола, мей ямо Әмир.
  • Франция – Bonjour, жө мәпел Әмир.
  • Жапон – Konnichi wa, Әмир то моошимәс.
  • Полша – Dzien dobry , Назимем ше Әмир.
  • Неміс – Хало, Guten Tag, Мей намес Әмир.
2. Танысу - Мен дарын ұстаз ... (өз атын айтады) 3. Тренинг ережесі. 2 мин.Біртұтас жұмыс кеңістігін қалыптастыру.
  • «Қазір және мұнда» ережесі,
  • шынайы болу,
  • сөзді және әрекетті бағалауға болмайды,
  • жауапкершілік ережесі,
  • тыңдап ал,содан кейін айт ережесі,
  • белсенді бол.
Дарындылықты анықтау бөлімі4. «Мен қандай дарынмын» тест ойындары.

  • Оқушы сипаттамасы
Әдістеменің жалпы сипаттамасы Бұл әдістеме мұғалімге баланың түрлі даму қырлары туралы жеке пікірін жүйелендіруге көмек ретінде құрылған. Әр қатардағы бос орынға «ия» немесе «жоқ» сөздерін қоя отырып, оқушының мінез-құлқын сипаттаңыз.Оқушы_______________________________________________________________________Мерзімі_______________________________________________________________________Сыныбы______________________________________________________________________Мұғалім______________________________________________________________________Пәні _________________________________________________________________________
Оқу сипаттамаларыияжоқ
1Сөздік қоры мол



2Көп нәрседен хабардар және түрлі тақырыпта еркін ой қозғай алады



3Адамдар мен заттар іс-әрекетінің мәні мен себептерін түсінеді



4Жанды бақылаушы; өзгелерге қарағанда әңгіме, фильм немесе түрлі іс-әрекеттен «көп нәрсе көреді» немесе «көп нәрсе алады»



5Өз сыныбына қойылатын талаптан артық оқи алады



6Арифметиканы жылдам түсінетіндігін көрсетеді



Ынталантырушылық сипаттамалары
1Мәселені шешуде бірбеткей



2Жеңіл әрі қызық емес тапсырмада немесе жұмыста тез босаңсыйды



3Әдетте өзгелерге кедергі келтіреді



4Іс-әрекетті аяқтауда күш жұмсайды



5Мұғалімдер тарапынан көп нұсқаулық талап етпейді



6Өз пікірін дәлелдеуде бірбеткей



7Өзгелердің пікіріне әсершіл



8Дұрыс және бұрысқа, жақсы менен жаманға, әділдікке селқос қарамайды, адамдар, оқиғалар мен заттарды кінәлай алады



9Басқаларға әсер етуге бейім; өзгелерді жиі басқарады; көшбасшы бола алады



Шығармашылық сипаттамалар
1Танып-білуге құмар, сұрақтарды көп қояды(шындыққа жақын емес тақырыптар бойынша)



2Танымдық ойындарға, қиялдарға(егер, ...болғанда,не болар еді) беріледі



3Жиі ерекше жауап беруге бейім, оқиғаларды асыра сілтеп әңгімелейді



4Өзгелерге жаңалықтар туралы әңгімелеуге бейім



5Әзілкеш, көп жағдайда өзгелерге күлкілі емес нәрселерден күлкілі нәрсе көреді, сөз жарыстыру ойындарынан үлкен қанағат алады.



6Сын тұрғысынан зерттелмейінше «Ресми шешімдерді» шындық деп қабылдамайды; себеп-салдарын талап ете алады.



7Қалыпты рет бұзылса да, алаңдаушылық білдірмейді.



Көшбасшылық сипаттамалар
1Жауапкершілікті өз мойнына алады



2Сыныптастары жақсы көреді



3Бірнеше қызмет түрі бойынша көш бастайды





  • Тапсырма
1-тапсырма. Қалампыр деген сөздегі әріптерді пайдаланып, барынша көп сөз құрастыру қажет. Сөз құрауда әріпті екі рет қайталауға болмайды.Орындау уақыты 2 минут
  • _________________________________
  • _________________________________
  • _________________________________
  • _________________________________
  • _________________________________


2-тапсырма. Төмендегі әріптерден басталатын бес сөзі бар сөйлем құрастыру. Мүмкіндігінше көп сөйлем құрастыр:



Әріптер: Қ-Б-С-А-Т
  • _______________________________________________________________________________
  • _______________________________________________________________________________
  • _______________________________________________________________________________
  • _______________________________________________________________________________
  • _______________________________________________________________________________


Ақпаратты қабылдау   Эксперименттатор сөздерді тез оқиды, оқушылар бұл сөздерді тез айырып, қажетті қатардың астына жазуы қажет. 2 рет оқиды. 1 минут беріледі. Кестеде 5 қатар бар: 1)Аңдар 2)Құстар 3)Ағаштар 4)Гүлдер 5)Ыдыстар   32 сөз оқылады: Аю, Терек, Раушан, Қарға, Түлкі, Шағала, Кесе, Қасқар, Қасық, Роза, Қарағай, Тарелка, Емен, орман, Маймыл, Қайың, Үйрек, Сирен, Қаз, Шырша, Жолбарыс, Ожау, Арыстан, Қарлығаш, Қоян, Аққу, Бүркіт, Күркетауық, Тауық, Табақ, Жираф, Стакан.  Дарындылықты дамыту бөлімі

  • «Менің қабілетім» жаттығуы
Қолыңызды бір-бірімен айқастырып «ортан терек» саусақты көтеру арқылы көру мен сезінуді жаттықтыру.
  • «Төрт жаттығу» жаттығуы.
  • «Сөзер мен түстер»
  • «Шульте кестесі»
  • «Ым-ишара»
  • «Қос қолдап» Қос қолмен оюлар мен суреттерді бояйды.
  • «Орнын тап» жаттығуы.
  • «Құм терапия» жаттығу.
  • «Бақыт кебісі» жаттығу.
  • «Дала дарындары» ролик.




Кеңес:
  • Бір-біріне тіптен байланысы жоқ заттарды салыстырып, бір-біріне ұқсастығын іздеп табыңыз.
  • Миды белсендіру үшін сол қолмен барлық жұмысты атқарып көріңіз.
  • Имиджңізді басқа арнаға салып өзгертуден қорқпаңыз, әр түрлі стилдерде киініңіз, тіпті өзіңізе ұнамайтын тәсілде болсада.
  • Жұмыс орныңыздың мебельдерін әр қилы етіп қойыңыз.
  • Мектепке барар жолыңызды өзгертіп басқа жолмен жүріңіз, мейлі ол сәл алыс болсада.
  • Бастысы өзіңізге күнделікті жаттанды болып қалған әдеттерден арылып өзгеше стилде өмір сүріңіз.
  • Жаңашылдық – адамның, өзіңіздің өзгеруіңізге және айналаңыздағылардың да өзгеруіне септігін тигізеді, ал ми белсенді түрде жұмыс істеп қатып қалудан сақталады.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!