Мерзімі | 29.01. 2016 жыл сағат 1000 |
Сабақтың тақырыбы | Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі |
Сілтеме | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
Жалпы мақсаты | 1Дарындылықты анықтау технологиясы туралы мағлұмат беріп, жұмыс жоспарының жүйелеу кезеңдері арқылы әр түрлі жағдаяттар туғызып, іс тәжірибеде жүзеге асыруға бағыттау.2.Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру.3.Жаңалыққа құштарлығын ояту. |
Міндеттері | Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін , оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау;Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогткалық көмек көрсету. |
Оқыту нәтижесі | Коучинг – сессиядан кейін мұғалімдер:Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланып, жүзеге асырады;Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибесінде қолданады. |
Түйінді идеялар |
Үйрету, үйрену және өзгелерді үйрете отырып , үйрену.
|
Оқыту әдістері | Ойлау жолдары: 1.Сыни тұрғыдан ойлау 2.Қалай оқу керектігін үйрену 3.Дарынды және талантты оқушыЖұмыс тәсілдері:1.Топтық жұмыс 2.ктік оқу 3.ОүБ, ОБ 4.Коучинг жәе тәлімгерлікЖұмыс құралдары:1.АКТ қолдану 2.Өз жұмысын және әріптестерінің жұмысын Бағалау 3.Қысқа мерзімді жоспарлау. |
Ресурстар | Флипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті)тапсырмаларға арналған ақ беттер видиоролик |
Топқа бөлу | Әріптестерді топтарға бөлу (дарынды, дарындылық, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті қағазға жазып, қиып тарату) |
Психологиялық ахуал орнату | Коучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Әуенді 14 тілек» таныстырылымын ұсынамын. |
Кіріспе тапсырма | Коучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма ұсынамын:1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып, постер жасаңыздар.2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап беріңіздер.Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді ұсынамын.
|
1 тапсырма | Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан.Сіздің ойыңыз...1.Балалардың барлыңы да дарынды болады ...2.Дарынды балалар сирек кездеседі...
Сонымен сіздің ойыңызша дарынды бала дегеніміз...Дарынды дегеніміэ-бала қабілетінің жоғарғы деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету.
Дарындылық дегеніміз-бірнеше қасиеттердің жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері.
Талантты бала дегеніміз-музыка, өнер, түрлі қолөнер, би немесе спорт т.б салалардағы жоғары деңгейде дамуы.(слайд көрсету) Сұрақтар жазған кеспе қағаздар таратып беру, сол сұрақтар көлемінде өз ойларын ортаға салу. |
2 тапсырма | Әр топқа бейне сюжет ұсынылады.Осы бейне сюжет жайында не айтасыздар?1-топ: «Алты жасар Алпамыс» кім, талантты ма, дарынды ма?2-топ: «Менің атым-Қожа» кің, талантты ма , дарынды ма?3-топ: Жамбыл кім, талантты ма дарынды ма?Осы балалардың бойынан қандай дарындылықты байқадыңыз? (Постер қорғау) |
3 тапсырма | Ренуллидің дарындылық моделі.1-интеллектуалдық компанент (зейін, ес және ойлау үрдістерінің деңгейі)2-креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгеі, ерекшелігі және нәтижелігі)3-мотивациялық компанент «танымдық және зерттеу белсенділігі»
Мұғалімдер өз оқушыларын Ренуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды. Және нақты дәлелдер келтіреді. |
4 тапсырма | Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтарыӘр топ өз оқушыларын бағалайды. |
Сергіту сәті | Бүгінгі жұмысымызға шабыт шақыру мақсатында «Отшашу» жасайық. |
Теориялық білім | «Талантты және дарынды баланы оқыту» модулін қалай қолдану керектігін білесіз бе?Таныстырылым «Дарын», «Дарындылық» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Слайд көрсету. |
Дарынды балаларды анықтау | Дарынды балаларды анықтауға арналып, белгілі бір жүйелікпен жасалынған әдістемелік кітапша ұсынылып, әріптестер өз ойларын ортаға салады. |
Ой түйін немесе «Бүгінгі коучинг маған .......» | Топ мүшелеріне өздерінің коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы «Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе қорытынды жасауды ұсынамын. |
Рефлексия | «Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» эссе жаздыруБасқа нұсқалары да болады:(сауалнама, қалаулы/қолжетімді, түсінгенім/түсінбегенім) |
|
|