Мерзімі
|
29.01. 2016 жыл сағат
1000
|
|
|
Сабақтың тақырыбы
|
Дарынды балалармен жұмыс
жүргізу әдістемесі
|
|
|
Сілтеме
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық
|
|
|
Жалпы мақсаты
|
1Дарындылықты анықтау технологиясы
туралы мағлұмат беріп, жұмыс жоспарының жүйелеу кезеңдері арқылы әр
түрлі жағдаяттар туғызып, іс тәжірибеде жүзеге асыруға
бағыттау.
2.Дарынды және талантты оқушыларды
анықтау жолдарын іздестіру.
3.Жаңалыққа құштарлығын ояту.
|
|
|
Міндеттері
|
-
Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін , оны қоғамда өмір сүруге
психологиялық тұрғыдан дайындау;
-
Балалардың кәсіби және
жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына
психологиялық-педагогткалық көмек көрсету.
|
|
|
Оқыту нәтижесі
|
Коучинг – сессиядан кейін
мұғалімдер:
-
Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және
талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланып, жүзеге
асырады;
-
Дарынды және талантты
оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз
тәжірибесінде қолданады.
|
|
|
Түйінді идеялар
|
Үйрету, үйрену және өзгелерді үйрете отырып ,
үйрену.
|
|
|
Оқыту әдістері
|
Ойлау жолдары: 1.Сыни тұрғыдан ойлау
2.Қалай оқу керектігін үйрену
3.Дарынды және талантты оқушы
Жұмыс тәсілдері:1.Топтық жұмыс
2.
ктік оқу
3.ОүБ, ОБ
4.Коучинг жәе тәлімгерлік
Жұмыс құралдары:1.АКТ қолдану
2.Өз жұмысын және әріптестерінің жұмысын
Бағалау
3.Қысқа мерзімді
жоспарлау.
|
|
|
Ресурстар
|
Флипчарттар, маркерлер,
стикерлер (әр түсті)тапсырмаларға арналған ақ беттер
видиоролик
|
|
|
Топқа бөлу
|
Әріптестерді топтарға бөлу
(дарынды, дарындылық, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті
қағазға жазып, қиып тарату)
|
|
|
Психологиялық
ахуал орнату
|
Коучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және
жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында
«Әуенді 14 тілек»
таныстырылымын ұсынамын.
|
|
|
Кіріспе тапсырма
|
Коучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі
тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін
түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма
ұсынамын:
1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып,
постер жасаңыздар.
2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті
таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап
беріңіздер.
Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді
ұсынамын.
|
|
|
1 тапсырма
|
Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас
қалыптасқан.
Сіздің ойыңыз...
1.Балалардың барлыңы да дарынды болады
...
2.Дарынды балалар сирек кездеседі...
Сонымен сіздің ойыңызша дарынды бала
дегеніміз...
Дарынды дегеніміэ-бала қабілетінің жоғарғы
деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы
мен нәтижені көрсету.
Дарындылық дегеніміз-бірнеше қасиеттердің
жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері.
Талантты бала дегеніміз-музыка, өнер, түрлі қолөнер, би
немесе спорт т.б салалардағы жоғары деңгейде дамуы.(слайд көрсету)
Сұрақтар жазған кеспе қағаздар таратып беру, сол сұрақтар көлемінде
өз ойларын ортаға салу.
|
|
|
2 тапсырма
|
Әр
топқа бейне сюжет ұсынылады.
Осы бейне сюжет жайында не айтасыздар?
1-топ: «Алты жасар
Алпамыс» кім, талантты ма, дарынды
ма?
2-топ: «Менің атым-Қожа»
кің, талантты ма , дарынды ма?
3-топ: Жамбыл кім, талантты ма дарынды ма?
Осы балалардың бойынан қандай
дарындылықты байқадыңыз? (Постер қорғау)
|
|
|
3 тапсырма
|
Ренуллидің дарындылық моделі.
1-интеллектуалдық компанент (зейін, ес және ойлау
үрдістерінің деңгейі)
2-креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму
деңгеі, ерекшелігі және нәтижелігі)
3-мотивациялық компанент «танымдық және зерттеу
белсенділігі»
Мұғалімдер өз оқушыларын
Ренуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды. Және нақты
дәлелдер келтіреді.
|
|
|
4 тапсырма
|
Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары
Әр топ өз оқушыларын
бағалайды.
|
|
|
Сергіту
сәті
|
Бүгінгі жұмысымызға шабыт
шақыру мақсатында «Отшашу» жасайық.
|
|
|
Теориялық білім
|
«Талантты және дарынды баланы оқыту» модулін қалай қолдану
керектігін білесіз бе?
Таныстырылым «Дарын»,
«Дарындылық» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Слайд
көрсету.
|
|
|
Дарынды балаларды
анықтау
|
Дарынды балаларды анықтауға
арналып, белгілі бір жүйелікпен жасалынған әдістемелік кітапша
ұсынылып, әріптестер өз ойларын ортаға салады.
|
|
|
Ой түйін
немесе
«Бүгінгі
коучинг маған .......»
|
Топ мүшелеріне өздерінің
коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы
«Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе
қорытынды жасауды ұсынамын.
|
|
|
Рефлексия
|
«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» эссе
жаздыру
Басқа нұсқалары да болады:
(сауалнама,
қалаулы/қолжетімді, түсінгенім/түсінбегенім)
|
|
|
|
|