ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН
АРТТЫРУ КУРСЫНЫҢ бірінші (ілгері) ДЕҢГЕЙІН бітірген мұғалімдерінің әдістемелік ТӘЖІРИБЕ
КЕЗЕҢІНДЕ ӨТКІЗГЕН №1 КОУЧИНГ – СЕССИЯ ЖОСПАРЫ
Орындаған: Молдабекова Мақпал Шохановна
Астана қаласы. №25 орта мектебі
|
Мерзімі |
29.01. 2016 жыл сағат 1000 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі |
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Жалпы мақсаты |
1Дарындылықты анықтау технологиясы туралы мағлұмат беріп, жұмыс жоспарының жүйелеу кезеңдері арқылы әр түрлі жағдаяттар туғызып, іс тәжірибеде жүзеге асыруға бағыттау. 2.Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру. 3.Жаңалыққа құштарлығын ояту. |
|
Міндеттері |
|
|
Оқыту нәтижесі |
Коучинг – сессиядан кейін мұғалімдер:
|
|
Түйінді идеялар |
Үйрету, үйрену және өзгелерді үйрете отырып , үйрену. |
|
Оқыту әдістері |
Ойлау жолдары: 1.Сыни тұрғыдан ойлау 2.Қалай оқу керектігін үйрену 3.Дарынды және талантты оқушы Жұмыс тәсілдері:1.Топтық жұмыс 2. ктік оқу 3.ОүБ, ОБ 4.Коучинг жәе тәлімгерлік Жұмыс құралдары:1.АКТ қолдану 2.Өз жұмысын және әріптестерінің жұмысын Бағалау 3.Қысқа мерзімді жоспарлау. |
|
Ресурстар |
Флипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті)тапсырмаларға арналған ақ беттер видиоролик |
|
Топқа бөлу |
Әріптестерді топтарға бөлу (дарынды, дарындылық, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті қағазға жазып, қиып тарату) |
|
Психологиялық ахуал орнату |
Коучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Әуенді 14 тілек» таныстырылымын ұсынамын. |
|
Кіріспе тапсырма |
Коучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма ұсынамын: 1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып, постер жасаңыздар. 2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап беріңіздер. Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді ұсынамын. |
|
1 тапсырма |
Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан. Сіздің ойыңыз... 1.Балалардың барлыңы да дарынды болады ... 2.Дарынды балалар сирек кездеседі... Сонымен сіздің ойыңызша дарынды бала дегеніміз... Дарынды дегеніміэ-бала қабілетінің жоғарғы деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету. Дарындылық дегеніміз-бірнеше қасиеттердің жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері. Талантты бала дегеніміз-музыка, өнер, түрлі қолөнер, би немесе спорт т.б салалардағы жоғары деңгейде дамуы.(слайд көрсету) Сұрақтар жазған кеспе қағаздар таратып беру, сол сұрақтар көлемінде өз ойларын ортаға салу. |
|
2 тапсырма |
Әр топқа бейне сюжет ұсынылады. Осы бейне сюжет жайында не айтасыздар? 1-топ: «Алты жасар Алпамыс» кім, талантты ма, дарынды ма? 2-топ: «Менің атым-Қожа» кің, талантты ма , дарынды ма? 3-топ: Жамбыл кім, талантты ма дарынды ма? Осы балалардың бойынан қандай дарындылықты байқадыңыз? (Постер қорғау) |
|
3 тапсырма |
Ренуллидің дарындылық моделі. 1-интеллектуалдық компанент (зейін, ес және ойлау үрдістерінің деңгейі) 2-креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгеі, ерекшелігі және нәтижелігі) 3-мотивациялық компанент «танымдық және зерттеу белсенділігі» Мұғалімдер өз оқушыларын Ренуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды. Және нақты дәлелдер келтіреді. |
|
4 тапсырма |
Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары Әр топ өз оқушыларын бағалайды. |
|
Сергіту сәті |
Бүгінгі жұмысымызға шабыт шақыру мақсатында «Отшашу» жасайық. |
|
Теориялық білім |
«Талантты және дарынды баланы оқыту» модулін қалай қолдану керектігін білесіз бе? Таныстырылым «Дарын», «Дарындылық» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Слайд көрсету. |
|
Дарынды балаларды анықтау |
Дарынды балаларды анықтауға арналып, белгілі бір жүйелікпен жасалынған әдістемелік кітапша ұсынылып, әріптестер өз ойларын ортаға салады. |
|
Ой түйін немесе «Бүгінгі коучинг маған .......» |
Топ мүшелеріне өздерінің коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы «Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе қорытынды жасауды ұсынамын. |
|
Рефлексия |
«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» эссе жаздыру Басқа нұсқалары да болады: (сауалнама, қалаулы/қолжетімді, түсінгенім/түсінбегенім) |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН
АРТТЫРУ КУРСЫНЫҢ бірінші (ілгері) ДЕҢГЕЙІН бітірген мұғалімдерінің әдістемелік ТӘЖІРИБЕ
КЕЗЕҢІНДЕ ӨТКІЗГЕН №1 КОУЧИНГ – СЕССИЯ ЖОСПАРЫ
Орындаған: Молдабекова Мақпал Шохановна
Астана қаласы. №25 орта мектебі
|
Мерзімі |
29.01. 2016 жыл сағат 1000 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі |
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|
Жалпы мақсаты |
1Дарындылықты анықтау технологиясы туралы мағлұмат беріп, жұмыс жоспарының жүйелеу кезеңдері арқылы әр түрлі жағдаяттар туғызып, іс тәжірибеде жүзеге асыруға бағыттау. 2.Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру. 3.Жаңалыққа құштарлығын ояту. |
|
Міндеттері |
|
|
Оқыту нәтижесі |
Коучинг – сессиядан кейін мұғалімдер:
|
|
Түйінді идеялар |
Үйрету, үйрену және өзгелерді үйрете отырып , үйрену. |
|
Оқыту әдістері |
Ойлау жолдары: 1.Сыни тұрғыдан ойлау 2.Қалай оқу керектігін үйрену 3.Дарынды және талантты оқушы Жұмыс тәсілдері:1.Топтық жұмыс 2. ктік оқу 3.ОүБ, ОБ 4.Коучинг жәе тәлімгерлік Жұмыс құралдары:1.АКТ қолдану 2.Өз жұмысын және әріптестерінің жұмысын Бағалау 3.Қысқа мерзімді жоспарлау. |
|
Ресурстар |
Флипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті)тапсырмаларға арналған ақ беттер видиоролик |
|
Топқа бөлу |
Әріптестерді топтарға бөлу (дарынды, дарындылық, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті қағазға жазып, қиып тарату) |
|
Психологиялық ахуал орнату |
Коучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Әуенді 14 тілек» таныстырылымын ұсынамын. |
|
Кіріспе тапсырма |
Коучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма ұсынамын: 1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып, постер жасаңыздар. 2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап беріңіздер. Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді ұсынамын. |
|
1 тапсырма |
Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан. Сіздің ойыңыз... 1.Балалардың барлыңы да дарынды болады ... 2.Дарынды балалар сирек кездеседі... Сонымен сіздің ойыңызша дарынды бала дегеніміз... Дарынды дегеніміэ-бала қабілетінің жоғарғы деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету. Дарындылық дегеніміз-бірнеше қасиеттердің жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері. Талантты бала дегеніміз-музыка, өнер, түрлі қолөнер, би немесе спорт т.б салалардағы жоғары деңгейде дамуы.(слайд көрсету) Сұрақтар жазған кеспе қағаздар таратып беру, сол сұрақтар көлемінде өз ойларын ортаға салу. |
|
2 тапсырма |
Әр топқа бейне сюжет ұсынылады. Осы бейне сюжет жайында не айтасыздар? 1-топ: «Алты жасар Алпамыс» кім, талантты ма, дарынды ма? 2-топ: «Менің атым-Қожа» кің, талантты ма , дарынды ма? 3-топ: Жамбыл кім, талантты ма дарынды ма? Осы балалардың бойынан қандай дарындылықты байқадыңыз? (Постер қорғау) |
|
3 тапсырма |
Ренуллидің дарындылық моделі. 1-интеллектуалдық компанент (зейін, ес және ойлау үрдістерінің деңгейі) 2-креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгеі, ерекшелігі және нәтижелігі) 3-мотивациялық компанент «танымдық және зерттеу белсенділігі» Мұғалімдер өз оқушыларын Ренуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды. Және нақты дәлелдер келтіреді. |
|
4 тапсырма |
Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары Әр топ өз оқушыларын бағалайды. |
|
Сергіту сәті |
Бүгінгі жұмысымызға шабыт шақыру мақсатында «Отшашу» жасайық. |
|
Теориялық білім |
«Талантты және дарынды баланы оқыту» модулін қалай қолдану керектігін білесіз бе? Таныстырылым «Дарын», «Дарындылық» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Слайд көрсету. |
|
Дарынды балаларды анықтау |
Дарынды балаларды анықтауға арналып, белгілі бір жүйелікпен жасалынған әдістемелік кітапша ұсынылып, әріптестер өз ойларын ортаға салады. |
|
Ой түйін немесе «Бүгінгі коучинг маған .......» |
Топ мүшелеріне өздерінің коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы «Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе қорытынды жасауды ұсынамын. |
|
Рефлексия |
«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» эссе жаздыру Басқа нұсқалары да болады: (сауалнама, қалаулы/қолжетімді, түсінгенім/түсінбегенім) |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













