Материалдар / Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
түсінік мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады










ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІН

АРТТЫРУ КУРСЫНЫҢ бірінші (ілгері) ДЕҢГЕЙІН бітірген мұғалімдерінің әдістемелік ТӘЖІРИБЕ

КЕЗЕҢІНДЕ ӨТКІЗГЕН №1 КОУЧИНГ – СЕССИЯ ЖОСПАРЫ

















Орындаған: Молдабекова Мақпал Шохановна

Астана қаласы. №25 орта мектебі



Мерзімі

29.01. 2016 жыл сағат 1000

Сабақтың тақырыбы

Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі

Сілтеме

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Жалпы мақсаты

1Дарындылықты анықтау технологиясы туралы мағлұмат беріп, жұмыс жоспарының жүйелеу кезеңдері арқылы әр түрлі жағдаяттар туғызып, іс тәжірибеде жүзеге асыруға бағыттау.

2.Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру.

3.Жаңалыққа құштарлығын ояту.

Міндеттері

  • Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін , оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау;

  • Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогткалық көмек көрсету.

Оқыту нәтижесі

Коучинг – сессиядан кейін мұғалімдер:

  • Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланып, жүзеге асырады;

  • Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибесінде қолданады.

Түйінді идеялар


Үйрету, үйрену және өзгелерді үйрете отырып , үйрену.


Оқыту әдістері

Ойлау жолдары: 1.Сыни тұрғыдан ойлау

2.Қалай оқу керектігін үйрену

3.Дарынды және талантты оқушы

Жұмыс тәсілдері:1.Топтық жұмыс

2.

ктік оқу

3.ОүБ, ОБ

4.Коучинг жәе тәлімгерлік

Жұмыс құралдары:1.АКТ қолдану

2.Өз жұмысын және әріптестерінің жұмысын

Бағалау

3.Қысқа мерзімді жоспарлау.

Ресурстар

Флипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті)тапсырмаларға арналған ақ беттер видиоролик

Топқа бөлу

Әріптестерді топтарға бөлу (дарынды, дарындылық, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті қағазға жазып, қиып тарату)

Психологиялық

ахуал орнату

Коучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында

«Әуенді 14 тілек» таныстырылымын ұсынамын.

Кіріспе тапсырма

Коучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма ұсынамын:

1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып, постер жасаңыздар.

2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап беріңіздер.

Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді ұсынамын.



1 тапсырма

Дарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан.

Сіздің ойыңыз...

1.Балалардың барлыңы да дарынды болады ...

2.Дарынды балалар сирек кездеседі...


Сонымен сіздің ойыңызша дарынды бала дегеніміз...

Дарынды дегеніміэ-бала қабілетінің жоғарғы деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету.


Дарындылық дегеніміз-бірнеше қасиеттердің жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері.


Талантты бала дегеніміз-музыка, өнер, түрлі қолөнер, би немесе спорт т.б салалардағы жоғары деңгейде дамуы.(слайд көрсету) Сұрақтар жазған кеспе қағаздар таратып беру, сол сұрақтар көлемінде өз ойларын ортаға салу.

2 тапсырма

Әр топқа бейне сюжет ұсынылады.

Осы бейне сюжет жайында не айтасыздар?

1-топ: «Алты жасар Алпамыс» кім, талантты ма, дарынды ма?

2-топ: «Менің атым-Қожа» кің, талантты ма , дарынды ма?

3-топ: Жамбыл кім, талантты ма дарынды ма?

Осы балалардың бойынан қандай дарындылықты байқадыңыз? (Постер қорғау)

3 тапсырма

Ренуллидің дарындылық моделі.

1-интеллектуалдық компанент (зейін, ес және ойлау үрдістерінің деңгейі)

2-креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгеі, ерекшелігі және нәтижелігі)

3-мотивациялық компанент «танымдық және зерттеу белсенділігі»


Мұғалімдер өз оқушыларын Ренуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды. Және нақты дәлелдер келтіреді.

4 тапсырма

Дарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтары

Әр топ өз оқушыларын бағалайды.


Сергіту сәті

Бүгінгі жұмысымызға шабыт шақыру мақсатында «Отшашу» жасайық.

Теориялық білім

«Талантты және дарынды баланы оқыту» модулін қалай қолдану керектігін білесіз бе?

Таныстырылым «Дарын», «Дарындылық» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Слайд көрсету.

Дарынды балаларды анықтау

Дарынды балаларды анықтауға арналып, белгілі бір жүйелікпен жасалынған әдістемелік кітапша ұсынылып, әріптестер өз ойларын ортаға салады.

Ой түйін

немесе

«Бүгінгі коучинг маған .......»

Топ мүшелеріне өздерінің коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы «Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе қорытынды жасауды ұсынамын.

Рефлексия

«Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» эссе жаздыру

Басқа нұсқалары да болады:

(сауалнама, қалаулы/қолжетімді, түсінгенім/түсінбегенім)



























































































































































































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!