Материалдар / Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі

Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі

Материал туралы қысқаша түсінік
түсінік мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІНІҢ БІЛІКТІЛІГІНАРТТЫРУ КУРСЫНЫҢ бірінші (ілгері) ДЕҢГЕЙІН бітірген мұғалімдерінің әдістемелік ТӘЖІРИБЕКЕЗЕҢІНДЕ ӨТКІЗГЕН №1 КОУЧИНГ – СЕССИЯ ЖОСПАРЫ































Орындаған: Молдабекова Мақпал Шохановна Астана қаласы. №25 орта мектебі

Мерзімі 29.01. 2016 жыл сағат 1000
Сабақтың тақырыбы Дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі
Сілтеме Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Жалпы мақсаты1Дарындылықты анықтау технологиясы туралы мағлұмат беріп, жұмыс жоспарының жүйелеу кезеңдері арқылы әр түрлі жағдаяттар туғызып, іс тәжірибеде жүзеге асыруға бағыттау.2.Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдарын іздестіру.3.Жаңалыққа құштарлығын ояту.
Міндеттері
  • Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін , оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау;
  • Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық-педагогткалық көмек көрсету.
  • Оқыту нәтижесіКоучинг – сессиядан кейін мұғалімдер:
  • Мұғалімдер түрлі тапсырмалар орындау барысында дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолын табу үшін ойланып, жүзеге асырады;
  • Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс жасау тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибесінде қолданады.
  • Түйінді идеялар

    Үйрету, үйрену және өзгелерді үйрете отырып , үйрену.

    Оқыту әдістеріОйлау жолдары: 1.Сыни тұрғыдан ойлау 2.Қалай оқу керектігін үйрену 3.Дарынды және талантты оқушыЖұмыс тәсілдері:1.Топтық жұмыс 2.ктік оқу 3.ОүБ, ОБ 4.Коучинг жәе тәлімгерлікЖұмыс құралдары:1.АКТ қолдану 2.Өз жұмысын және әріптестерінің жұмысын Бағалау 3.Қысқа мерзімді жоспарлау.
    РесурстарФлипчарттар, маркерлер, стикерлер (әр түсті)тапсырмаларға арналған ақ беттер видиоролик
    Топқа бөлуӘріптестерді топтарға бөлу (дарынды, дарындылық, талантты деген сөздердің әріптерін әр түсті қағазға жазып, қиып тарату)
    Психологиялық ахуал орнатуКоучингке қатысушыларды коучинг үдерісіне тарту және жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатында «Әуенді 14 тілек» таныстырылымын ұсынамын.
    Кіріспе тапсырмаКоучингке қатысушы әріптестеріме түрлі елдердің түрлі тарихи кезеңдеріндегі білім беру үрдісінен хабар беретін түрлі-түсті фотосуреттер таратып, мынадай тапсырма ұсынамын:1.Осы суреттерді белгілі бір реттілікпен орналастырып, постер жасаңыздар.2.Постерді қорғаңыздар, неліктен осындай реттілікті таңдағандарыңызды түсіндіріп, басқа топтардың сұрағына жауап беріңіздер.Осыдан соң «Рефлексия» бұрышына бағалау стикерлерін ілуді ұсынамын.



    1 тапсырмаДарындылық туралы екі түрлі көзқарас қалыптасқан.Сіздің ойыңыз...1.Балалардың барлыңы да дарынды болады ...2.Дарынды балалар сирек кездеседі...

    Сонымен сіздің ойыңызша дарынды бала дегеніміз...Дарынды дегеніміэ-бала қабілетінің жоғарғы деңгейде бірнеше салада көрсете білуі, жалпы интелектуалдық дамуы мен нәтижені көрсету.

    Дарындылық дегеніміз-бірнеше қасиеттердің жиынтығы, ынтасы, шығармашылығы, табиғи қабілеттері.

    Талантты бала дегеніміз-музыка, өнер, түрлі қолөнер, би немесе спорт т.б салалардағы жоғары деңгейде дамуы.(слайд көрсету) Сұрақтар жазған кеспе қағаздар таратып беру, сол сұрақтар көлемінде өз ойларын ортаға салу.
    2 тапсырма Әр топқа бейне сюжет ұсынылады.Осы бейне сюжет жайында не айтасыздар?1-топ: «Алты жасар Алпамыс» кім, талантты ма, дарынды ма?2-топ: «Менің атым-Қожа» кің, талантты ма , дарынды ма?3-топ: Жамбыл кім, талантты ма дарынды ма?Осы балалардың бойынан қандай дарындылықты байқадыңыз? (Постер қорғау)
    3 тапсырмаРенуллидің дарындылық моделі.1-интеллектуалдық компанент (зейін, ес және ойлау үрдістерінің деңгейі)2-креативтік немесе шығармашылық (қиялдың шығармашылық даму деңгеі, ерекшелігі және нәтижелігі)3-мотивациялық компанент «танымдық және зерттеу белсенділігі»

    Мұғалімдер өз оқушыларын Ренуллидің қай дарындылық моделіне жататынын анықтайды. Және нақты дәлелдер келтіреді.
    4 тапсырмаДарындылықты анықтайтын бақылау сұрақтарыӘр топ өз оқушыларын бағалайды.


    Сергіту сәті
    Бүгінгі жұмысымызға шабыт шақыру мақсатында «Отшашу» жасайық.
    Теориялық білім «Талантты және дарынды баланы оқыту» модулін қалай қолдану керектігін білесіз бе?Таныстырылым «Дарын», «Дарындылық» деген ұғымдарға қандай түсінік бере аласыз? Слайд көрсету.
    Дарынды балаларды анықтауДарынды балаларды анықтауға арналып, белгілі бір жүйелікпен жасалынған әдістемелік кітапша ұсынылып, әріптестер өз ойларын ортаға салады.
    Ой түйін немесе «Бүгінгі коучинг маған .......»Топ мүшелеріне өздерінің коучинг барысында меңгерген жаңа білімдері мен дағдылары туралы «Бүгінгі коучинг маған .....» тіркесімен басталатын ой түйін немесе қорытынды жасауды ұсынамын.
    Рефлексия «Менің бүгінгі сабақтан алған әсерім» эссе жаздыруБасқа нұсқалары да болады:(сауалнама, қалаулы/қолжетімді, түсінгенім/түсінбегенім)




























































































































































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ