Жан жақты білімді іскер
өздік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, дені сау, барынша
қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне
сәйкестендіре дамыту, жетілдіру. Дарынды балалармен жүйелі жұмыс
ұйымдастыру.
-
Оқушылардың
ақыл-ой қабілетерін жетілдіру.
-
Шәкірттердің
шығармашылық жеке дарындылығын дамыту
-
Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына,
дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек
көрсету
Жұмыс жоспары мынадай жүйелі
кезеңдеріне бөлінеді
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып
жүрген психолоогиялық әдістемелер
-
Джонс
креативтілігі сұрақнамасы
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің
диагностикасы
-
Оқу мотивін
анықтау сұрақнамасы
-
Баланың профильдік қызығушылығын анықтау
әдістемесі
-
Жалпы
дарындылықты анықтау әдістемесі (ата-аналарға
сауалнама)
-
«Кім неге
бейім» әдістемесі
Дарындылықты
дамыту жолдары
Оқушының дарындылығын
анықтауда
төмендегідей
әдіс тәсілдерді қолданамыз
Дарынды
тұлғаны дамытудың әдістер кешені
Шығармашылық
дарындылық
Ғылыми
практикалық конференциялар
жобалар
Шығармашылық
сайыс, ән, би театр
үйірмелері
Интеллектуалды
ойындар
ақбота,
кенгуру
Спартакиадалар, тур, слеттер, президенттік
тест
Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар,
олимпиадалар
Көркемдік
дарындылық
Интеллектуалдық
дарындылық
Психомоторлық
дарындылық
Академиялық
дарындылық
Дарынды
балаларға қолдау көрсету
Қорытынды
-
Әр жұмыс түрлері талданып,
сараптама жасалып отырылады;
-
Дарынды балаларды мектепшілік,
қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып,
қабілеттерін дәлелдеу;
-
Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти
отырып, шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер
бар;
-
Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт
беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік
туғызады;
-
Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай
баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың
мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
Дарындылық
түрлеріне анықтама
-
Жалпы
дарындылық түрлері:
-
Көркем
дарындылық
-
Дарындылықтың бұл түрі арнайы мектептерде,
үйірмелерде дамытылады. Музыка, бейнелеу өнері, орындаушылық,
әртістік, сәулет өнері саласындағы жоғары жетістіктерінен
көрінеді.
-
Академиялық
дарындылық
-
Мұндай
дарынды балалар негізгі ұғымдарды тез есте сақтап, жылдам
меңгереді. Ақпаратты өңдеу бейімділігі аса зор. Барлық пән бойынша
үздік көрсеткіштерге қол жеткізеді.
-
Шығармашылық
дарындылық
-
Шығармашылық
бағытта дарынды балалар:
-
•
шарттылықтар мен
беделге көнбейді;
-
•
пікір айтуда еркін әрі
тәуелсіз;
-
•
әзіл, қалжыңды жақсы
көреді;
-
•
жұмысты ұйымдастыру
мен тәртіпке көңіл бөлмейді;
-
•
жарқын
темперамент.