Материалдар / Дарынды балалармен жұмыс. Математика пәні. (4 сынып)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды балалармен жұмыс. Математика пәні. (4 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен дарынды балалармен жұмыс жоспары мен онда қолданатын көрнекілік жіне күнделікті жоспарыларымен берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
7228
19 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4 сынып. Математика Дарынды оқушымен жұмыс жоспары

Мазмұны

Сағат саныМерзімі
11-ТАРАУ. САНДАР ЖӘНЕ ШАМАЛАР, ОЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН АМАЛДАРСандардың нумерациясы (оқу, жазу, жіктеу, салыстыру,разрядтар атауы, нөмірлену, бірліктер класы, мың-жаңа класс бірлігі)1

2Шамалар және оларды өлшеу (сандардың ондық жүйесі мен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланыс, өлшеу бірліктерін түрлендіру)1

3Арифметикалық амалдар (мән-мағынасы, есептер, есептеу тәсілдері)1

4Алгебраның элементтері (өрнектің түрлері, құру, оқу, жазу, мәнін табу, салыстыру, теңдеу және оны шешу)1

5Геометрияның элементтері (фигураларды ажырату, салу, ауданын есептеу, әріппен белгілеу қасиеттері)1

6Қорытынды өзіндік жұмыс 1

72-ТАРАУ. КӨП ТАҢБАЛЫ САНДАР, ОЛАРДЫ ОҚУ, ЖАЗУ ЖӘНЕ САЛЫСТЫРУ.Заттарды санау. Разрядтар және кластар1

8Разрядтар және кластар. Тура және жанама түрде тұжырымдалатын есептер1

9Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер1

10Көп таңбалы сандарды разрядық қосылғыштарға жіктеу және оған кері түрлендіру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер1

11Көп таңбалы сандарды оқу және жазу, салыстыру1

12Көп таңбалы сандарды оқу және жазу. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер 1

13Сандарды және шамаларды салыстыру1

14Ұзындық өлшеуіштері1

15Масса өлшеуіштері1

16Ауданды және көлемді табу1

17Уақыт өлшеуіштері1

18Қорытынды өзіндік жұмыс1

193-ТАРАУ. САНДАРҒА ЖӘНЕ ШАМАЛАРҒА ҚОЛДАНЫЛАТЫН АМАЛДАР. ҚОСУ ЖӘНЕ АЗАЙТУ.Қосу және азайту амалдарының қасиеттеріне сүйеніп есептеулер жүргізу1

20Қосу және азайту амалдарының қасиеттеріне сүйеніп есептеулер жүргізу1

21Ауызша қосу және азайту тәсілдері1

22Жазбаша қосу және азайту тәсілдері1

23Қорытынды өзіндік жұмыс.1

244-тарау. КӨБЕЙТУ ЖӘНЕ БӨЛУКөбейту, онық қасиеттері1

25Ауызша көбейту және бөлу тәсілдері1

26Бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу.1

27Бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу. Сәйкес қалдықпен бөлу 1

28Бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу. Сәйкес қалдықпен бөлу.1

29Бір таңбалы санға жазбаша бөлу және көбейту. Сәйкес қалдықпен бөлу1

30Қорытынды өзіндік жұмыс.1

31Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.1

32Cанды және әріпті өрнектерді құру, оқ, жазу, салыстыру және мәнін табу1

33Фигуралардың ауданын табу. Палетка1

34Ауданды өлшеу. Квадрат дециметр (дм²)1

1-тарау. САНДАР ЖӘНЕ ШАМАЛАР, ОЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН АМАЛДАР1-сабақ. Сандардың нумерациясы (оқу, жазу, жіктеу, салыстыру,разрядтар атауы, нөмірлену, бірліктер класы, мың-жаңа класс бірлігі)

1. а) «Аққайыңда» 400 оқушы, ал «Көкшетауда» 200 окушы артық демалды. «Көкшетауда» неше оқушы демалды?ә) «Самалда» 500 оқушы, ал «Қайыңдыда» 100 оқушы кем демалды. «Қайыңдыда» неше оқушы демалды?











































































































































































































































2.а) 6 м = □ см 500 бірл = □ жүзд. 6 жүзд. = □ бірл. 500 см = □ м 6 дм = □ см 500 бірл = □ онд. 6 онд. = бірл 500 см =□ дм

ә) 6 жүзд. 7 онд. 8 бірл. = □ 6 м 7 дм 8 см = □ см□ жүзд. □ онд. □ бірл. = 897 □ м □ дм □ см = 897

3. Жүздіктері 7-ге тең, ал ондықтары мен бірліктері әр түрлі болатын үш таңбалы сандарды жаз:



















































































































































































































































4. Тез есептеп үйрен: (14 : 7 • 2 • 5 + 4) • 3 (9 • 8 - 2) : 7 • 4 : 2

5.1, 2, 3, 4, 5 цифрларын және «+», «-» таңбаларын пайдаланып, мәні а) 168-ге, ә) 15-ке тең болатындай өрнек жаз:















































































































































































































































































































№2.Шамалар және оларды өлшеу (сандардың ондық жүйесі мен өлшеудің метрлік жүйесінің арасындағы байланыс, өлшеу бірліктерін түрлендіру)

1.а) Ұзындық бірліктерінің шамасын бір бағанға, ал масса бірліктерінің шамасын екінші бағанға теріп жаз: грамм, сантиметр, метр, километр, килограмм, дециметр, тонна, центнер.






















































































































ә) Ұзындық бірліктерін ұсақ өлшемнен бастап біртіндеп ретімен жаз; ал масса бірліктерін ірі өлшемнен бастап біртіндеп ретімен жаз:






















































































































б) 1 дециметр 1 сантиметрден неше есе артық?__________________________ 1 метр ше?_______________________________________________________ 1 тонна 1 килограммнан неше есе артық?___________________________ 1 центнер ше?___________________________________________________

в) 1 грамм 1 килограмның қандай бөлігі?_____________________________ 1 метр 1 километрдің қандай бөлігі?_______________________________

2. а) Бір ғана цифрды пайдаланып үш таңбалы неше сан жазып көрсетуге болады?






















































































































Сол сандардың әрқайсысын разрядтық қосылғыштардың қосындысына жікте:

























































































































3. Тез есептеп үйрен:

32

:8

-25:10

?





































4

6

-4:5+0

-4

?

































578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!