Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дарынды баламен жұмыс
Материал туралы қысқаша түсінік
көмегім тиер деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
834
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігіОрал қаласының білім беру бөлімініңА.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы
Дарынды балалармен жұмыс. Дене шынықтыру пәні. Пән мұғалімі: Набиев. А.М
2016-2017 ж.
Дарынды балалармен жұмыс. «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену - табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда / оқушыларда / кездесетін қасиетті айтамыз.Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.Оқушының танымдық / білім / іс-әрекетінің басқа оқушылардан озық дамуыПсихологиялық жоғары дамуыДені сау ,жан-жақты толық дамуыОйлау қабілетінің озық болуыАйналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді терең жақын түсінуіТуа бітті шығармашылық қабілеттіңДарындылықтың түрлеріИнтеллектуалдыАкадемиялыШығармашылықКөсемдік / лидер /Көркем орындаушылықДарындылықты анықтау критерийлеріТеориялық материалды толық игеруіМатериалды игеруде табандылық көрсетуі / тастап кетпеуі /Алынған білімді әр сабақ сайын дамытуӨз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалануПәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуыӨзіне-өзі талап қоя білуіТапсырылған жұмысты сапалы орындауыДарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлеріОқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруіТақырып бойынша модель құруға үйретуАлынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалануПәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуыӨзіне – өзі талап қоя білуіТапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы менерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,5. Білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін Жеткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету; ПӘН БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2014 – 2015 ОҚУ ЖЫЛЫ
6 -10 СЫНЫПТЫҢ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНААРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ.2015-2016 ОҚУ ЖЫЛЫ
Дарынды балалармен жұмыс. Дене шынықтыру пәні. Пән мұғалімі: Набиев. А.М
2016-2017 ж.
Дарынды балалармен жұмыс. «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену - табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда / оқушыларда / кездесетін қасиетті айтамыз.Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.Оқушының танымдық / білім / іс-әрекетінің басқа оқушылардан озық дамуыПсихологиялық жоғары дамуыДені сау ,жан-жақты толық дамуыОйлау қабілетінің озық болуыАйналадағы құбылыстарды не басқа процесстерді терең жақын түсінуіТуа бітті шығармашылық қабілеттіңДарындылықтың түрлеріИнтеллектуалдыАкадемиялыШығармашылықКөсемдік / лидер /Көркем орындаушылықДарындылықты анықтау критерийлеріТеориялық материалды толық игеруіМатериалды игеруде табандылық көрсетуі / тастап кетпеуі /Алынған білімді әр сабақ сайын дамытуӨз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалануПәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуыӨзіне-өзі талап қоя білуіТапсырылған жұмысты сапалы орындауыДарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлеріОқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруіТақырып бойынша модель құруға үйретуАлынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалануПәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуыӨзіне – өзі талап қоя білуіТапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы менерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,5. Білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін Жеткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету; ПӘН БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
№ | АТЫ-ЖӨНІ | СЫНЫБЫ | ҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ |
1 | Уәли Шыңғыс | 2«з»сыныбы | Футбол ойынына қызығушылығы жоғары.Ерекшелігі: Футбол ойынында берілген жаттығуларды тез қабылдайды, спортқа қызығушылығы жақсы. Ойын кезінде холерикке тән қимыл әрекеттері бар. Флегматикті қасиеттері де байқалады. |
2 | Жігер Батырхан | 2 «з»сыныбы | Жүгіру,секіруге қызығушылығы жоғарыЕрекшелігі: Ұнатқан спортына қызығушылығы еңбекқорлығы жоғары. тынымсыз жаттығады. үнемі ең жақсысына ұмтылады, |
3 | Бахытов Диас | 1 «е» сыныбы | Спортқа ынтасы жоғары жаттығуларды техникалық тұрғыдан жақсы орындайдыЕрекшелігі: Спорттық ойындарды тез үйренеді. Техникалық әдіс тәсілдерді орындауға қызығушылығы жоғары. Сангвиникті қасиеттерімен техникалық қимыл әрекеттерді дұрыс жылдам шешеді. |
4 | Ахмет Ақберген | 1 «д»сыныбы | Шахмат, шашка ойындарына қызығушылығы жоғары. Ерекшелігі: Интелектуалдық ойындарға жақсы. Ойлау қабілеттері жоғары. Күшпен орындалатын жаттығуға онша болмағанымен ойлау қабілеттері жоғары. Меланхоликті жайлы төзімді, шыдамды қасиеттері бар. |
5 | 6 «а»сыныбы | Шахмат, шашка ойындарына қызығушылығы жоғары. Ерекшелігі: Интелектуалдық ойындарға жақсы. Ойлау қабілеттері жоғары. Күшпен орындалатын жаттығуға онша болмағанымен ойлау қабілеттері жоғары. Меланхоликті жайлы төзімді, шыдамды қасиеттері бар. | |
6 | Ақылбеков Аңсар | 6 «ә»сыныбы | Футбол ойынына қызығушылығы жоғары.Ерекшелігі: Техникалық әдіс тәсілдерді жақсы орындайды. Берілген жаттығуларды тез қабылдайды. Спорттық жарыс кездерінде жылдамдық, тежелу қасиеттері сангвиниктер ше тез шешім қабылдай алады. |
7 | Жанбаев Арсен | 6 «ә»сыныбы | Футбол ойынына қызығуы жоғары. Спорт ойындарға жақсы.Ерекшелігі: Спорттық ойындардың техникалық әдіс тәсілдерін жақсы орындайды. Берілген жаттығуларды тез қабылдайды. Спорттық жарыс кездерінде холериктер ше жылдам қимыл қасиеттерімен ерекшеленеді |
8 | Болатов Ақтілек | 9а | Гимнастикалық жаттығуларға орындауға бейімділігі жоғары. Еркін күреспен жаттығады.Ерекшелігі: Гимнастикалық жаттығулардың техникалық әдіс тәсілдерін жақсы меңгерген. Берілген жаттығуларды тез үйренеді. Сангвиникке тән қасиеттерімен күрес кезінде жылдамдық әрекеттері үйлесімді тез шешім қабылдайды. |
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2014 – 2015 ОҚУ ЖЫЛЫ
№ | ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ | МЕРЗІМІ | ЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ |
1 | Дарынды спортқа қабілетті оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру | 01.09 | Жоспар |
2 | Сынып жетекшілері мен ақылдаса отырып спортқа қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу. | 08.09 | Тізімін жасақтау. |
3 | Президенттік сынама тапсыру кездерінде оқушылардың ерекшеліктерін анықтау | 11.09 | Оқушылардың ерекшеліктері |
4 | Спортқа дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша дайындықтар өткізу | Жеке жоспар бойынша | Жоспар |
5 | Оқушылардың қандай спорт түрлеріне бейімділігін анықтау. | Жоспарға байланысты | Қандай спорттық жарыстарға қатысып жүлделі орындар алғандарын білу. |
6 | Өз бетінше жалпы дамыту жаттығуларымен, спортпен шұғылдануын бағыт беру. | Жоспарға байланысты | Жалпы дамыту жаттығуларынжоспарлау |
7 | АКТ технологиялар элементтерін пайдалану арқылы жақсы спортшылардың сайыстарын көрсету. | Қажеттілігіне қарай | Интернет желісін пайдалану |
8 | Деңгейлік дамыту жаттығулар дайындау | Қажеттілігіне қарай | Берілген жаттығуларды қайталау. |
9 | Сынамалар және басқа да тапсырмалар арқылы жаттығулар беріп сол спортқа қабілетін көтеру. | Қажеттілігіне қарай | Тест тапсырмалары |
10 | Тапсырма нәтижесі бойынша спорттық жүктемені көтеріп отыру. | Жыл бойы | Тапсырмалар |
11 | Спортпен қатар теориялық білімдерін көтеру. Басқа пәндерді де жетік игеріп толық білім алуына жағдай жасау. | Сабақ сайын | Жанжақты өзіндік бағалау, салыстыра білу, нәтижеге жету. |
6 -10 СЫНЫПТЫҢ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНААРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ.2015-2016 ОҚУ ЖЫЛЫ
№ | ТАҚЫРЫБЫ | ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІ | МЕРЗІМІ |
I –тоқсан | |||
1 | 03.09.2015 ж | ||
2 | 10.09.2015 ж | ||
3 | 17.09.2015 ж | ||
4 | 24.09.2015 ж | ||
5 | 01.10.2015 ж | ||
6 | 08.10.2015 ж | ||
II-тоқсан | |||
1 | 12.11.2015 ж | ||
2 | 19.11.2015 ж | ||
3 | 26.11.2015 ж | ||
4 | 03.12.2015 ж | ||
5 | 10.12.2015 ж | ||
6 | 17.12.2015 ж | ||
7 | 24.12.2015 ж | ||
ІІІ тоқсан | |||
1 | 14.01.2016 ж | ||
2 | 21.01.2016 ж | ||
3 | 28.01.2016 ж | ||
4 | 04.02.2016 ж | ||
5 | 11.02.2016 ж | ||
ІV тоқсан | |||
1 | 07.04.2016 ж | ||
2 | 14.04.2016 ж | ||
3 | 21.04.2016 ж | ||
4 | 28.04.2016 ж | ||
5 | 5.05.2016 ж | ||
6 | 12.05.2016 ж |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)