Материалдар / Дарынды баламен жұмыс

Дарынды баламен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
көмегім тиер деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
834
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігіОрал қаласының білім беру бөлімініңА.Тайманов атындағы №34 мектеп-гимназиясы







Дарынды балалармен жұмыс. Дене шынықтыру пәні. Пән мұғалімі: Набиев. А.М













2016-2017 ж.

Дарынды балалармен жұмыс. «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» деген Абай . Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену - табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті. Дегенмен табиғат оны бәріне бірдей етіп бөлмей,біреуге көптеу, біреуге аздау, ал үшіншілеріне мүлдем жарытпай тарататыны да анық. Қазірге дейін ғылым мен тәжірибеде дарындылық туралы екі түрлі көзқарас бар. Біреулері кез-келген бала дарынды, тек уақытында нақты қабілетін анықтап, дамыту керек десе, ал қарсы көзқарастағылар дарындылық өте сирек құбылыс, жалпы адамдардың өте аз тобына ғана тән дейдіДарынды, жас талапты жастар – бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: «Бізге керегі – шын дарындар. Нарық қол-аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын,  тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген.Сонымен, дарынды дегеніміз - адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, еске сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда / оқушыларда / кездесетін қасиетті айтамыз.Дарындылықты анықтаудың мынадай параметрлері бар.Оқушының танымдық / білім / іс-әрекетінің басқа оқушылардан озық дамуыПсихологиялық жоғары дамуыДені сау ,жан-жақты толық дамуыОйлау қабілетінің озық болуыАйналадағы құбылыстарды  не басқа процесстерді терең жақын түсінуіТуа бітті шығармашылық қабілеттіңДарындылықтың түрлеріИнтеллектуалдыАкадемиялыШығармашылықКөсемдік / лидер /Көркем орындаушылықДарындылықты анықтау критерийлеріТеориялық материалды толық игеруіМатериалды игеруде табандылық көрсетуі / тастап кетпеуі /Алынған білімді әр сабақ сайын дамытуӨз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалануПәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуыӨзіне-өзі талап қоя білуіТапсырылған жұмысты сапалы орындауыДарынды балалармен жүргізілетін жұмыс түрлеріОқушының тарау бойынша өз бетімен тест құра білдіруіТақырып бойынша модель құруға үйретуАлынған білімдерді әр сабақ сайын дамыту.Өз ойларын баяндағанда ғылыми терминологияны пайдалануПәнді игеруде негізгі проблеманы бөліп алуы және өз алдына шеше алуыӨзіне – өзі талап қоя білуіТапсырылған жұмысты сапалы орындалуы.ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІҢ МАҚСАТТАРЫ МІНДЕТТЕРІ:1. Дарынды оқушының ақыл-ойының, эмоционалдық және әлеуметтік дамуы менерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі мен өлшемін ескеру;2. Жан-жақты ақпараттандыру;3. Коммуникативті бейімдеу;4. Білімнің бағасын арттыру,5. Білім-білік дағдыларын тереңдету, өз ойын еркін Жеткізуге үйрету, өзіндік білім алуға жетелеу,6. Дарынды оқушыны жан-жақты дамыту, ізденістік жолға ынталандыру7. Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету; ПӘН БОЙЫНША ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙДЕГІ, ҚАБІЛЕТТІ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЗІМІ
АТЫ-ЖӨНІСЫНЫБЫҚАБІЛЕТТІЛІГІ, ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
  1 Уәли Шыңғыс 

  2«з»сыныбыФутбол ойынына қызығушылығы жоғары.Ерекшелігі: Футбол ойынында берілген жаттығуларды тез қабылдайды, спортқа қызығушылығы жақсы. Ойын кезінде холерикке тән қимыл әрекеттері бар. Флегматикті қасиеттері де байқалады.
  2Жігер Батырхан 

  2 «з»сыныбы Жүгіру,секіруге қызығушылығы жоғарыЕрекшелігі: Ұнатқан спортына қызығушылығы еңбекқорлығы жоғары. тынымсыз жаттығады. үнемі ең жақсысына ұмтылады, 
3Бахытов Диас1 «е» сыныбыСпортқа ынтасы жоғары жаттығуларды техникалық тұрғыдан жақсы орындайдыЕрекшелігі: Спорттық ойындарды тез үйренеді. Техникалық әдіс тәсілдерді орындауға қызығушылығы жоғары. Сангвиникті қасиеттерімен техникалық қимыл әрекеттерді дұрыс жылдам шешеді.
4

Ахмет Ақберген

1 «д»сыныбыШахмат, шашка ойындарына қызығушылығы жоғары. Ерекшелігі: Интелектуалдық ойындарға жақсы. Ойлау қабілеттері жоғары. Күшпен орындалатын жаттығуға онша болмағанымен ойлау қабілеттері жоғары. Меланхоликті жайлы төзімді, шыдамды қасиеттері бар.
5

6 «а»сыныбыШахмат, шашка ойындарына қызығушылығы жоғары. Ерекшелігі: Интелектуалдық ойындарға жақсы. Ойлау қабілеттері жоғары. Күшпен орындалатын жаттығуға онша болмағанымен ойлау қабілеттері жоғары. Меланхоликті жайлы төзімді, шыдамды қасиеттері бар.
6Ақылбеков Аңсар6 «ә»сыныбыФутбол ойынына қызығушылығы жоғары.Ерекшелігі: Техникалық әдіс тәсілдерді жақсы орындайды. Берілген жаттығуларды тез қабылдайды. Спорттық жарыс кездерінде жылдамдық, тежелу қасиеттері сангвиниктер ше тез шешім қабылдай алады.
7Жанбаев Арсен6 «ә»сыныбыФутбол ойынына қызығуы жоғары. Спорт ойындарға жақсы.Ерекшелігі: Спорттық ойындардың техникалық әдіс тәсілдерін жақсы орындайды. Берілген жаттығуларды тез қабылдайды. Спорттық жарыс кездерінде холериктер ше жылдам қимыл қасиеттерімен ерекшеленеді
8Болатов АқтілекГимнастикалық жаттығуларға орындауға бейімділігі жоғары. Еркін күреспен жаттығады.Ерекшелігі: Гимнастикалық жаттығулардың техникалық әдіс тәсілдерін жақсы меңгерген. Берілген жаттығуларды тез үйренеді. Сангвиникке тән қасиеттерімен күрес кезінде жылдамдық әрекеттері үйлесімді тез шешім қабылдайды.




ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ2014 – 2015 ОҚУ ЖЫЛЫ
ЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІМЕРЗІМІЖҰМЫС ҚОРЫТЫНДЫСЫ
1Дарынды спортқа қабілетті оқушыларға арналған жылдық жұмыс жоспарын құру 01.09           Жоспар
2Сынып жетекшілері мен ақылдаса отырып спортқа қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу.08.09Тізімін жасақтау.
3Президенттік сынама тапсыру кездерінде оқушылардың ерекшеліктерін анықтау 11.09Оқушылардың ерекшеліктері
4Спортқа дарынды балалармен жүйелі түрде қосымша дайындықтар өткізуЖеке жоспар бойыншаЖоспар
5Оқушылардың қандай спорт түрлеріне бейімділігін анықтау.Жоспарға байланыстыҚандай спорттық жарыстарға қатысып жүлделі орындар алғандарын білу.
6Өз бетінше жалпы дамыту жаттығуларымен, спортпен шұғылдануын бағыт беру.Жоспарға байланыстыЖалпы дамыту жаттығуларынжоспарлау
7АКТ технологиялар элементтерін пайдалану арқылы жақсы спортшылардың сайыстарын көрсету.Қажеттілігіне қарайИнтернет желісін пайдалану
8Деңгейлік дамыту жаттығулар дайындауҚажеттілігіне қарайБерілген жаттығуларды қайталау.
9Сынамалар және басқа да тапсырмалар арқылы жаттығулар беріп сол спортқа қабілетін көтеру.Қажеттілігіне қарайТест тапсырмалары
10Тапсырма нәтижесі бойынша спорттық жүктемені көтеріп отыру.Жыл бойыТапсырмалар
 11Спортпен қатар теориялық білімдерін көтеру. Басқа пәндерді де жетік игеріп толық білім алуына жағдай жасау. Сабақ сайынЖанжақты өзіндік бағалау, салыстыра білу, нәтижеге жету.


6 -10  СЫНЫПТЫҢ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРЫНААРНАЛҒАН ЖЕКЕ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ.2015-2016 ОҚУ ЖЫЛЫ
ТАҚЫРЫБЫЖҰМЫСТЫҢ ТҮРІМЕРЗІМІ
I –тоқсан
1



03.09.2015 ж
2



10.09.2015 ж
3



17.09.2015 ж
4



24.09.2015 ж
5



01.10.2015 ж
6



08.10.2015 ж
II-тоқсан
1



12.11.2015 ж
2



19.11.2015 ж
3



26.11.2015 ж
4



03.12.2015 ж
5



10.12.2015 ж
6



17.12.2015 ж
7



24.12.2015 ж
ІІІ тоқсан
1



14.01.2016 ж
2



21.01.2016 ж
3



28.01.2016 ж
4



04.02.2016 ж
5



11.02.2016 ж
ІV тоқсан
1



07.04.2016 ж
2



14.04.2016 ж
3



21.04.2016 ж
4



28.04.2016 ж
5



5.05.2016 ж
6



12.05.2016 ж 


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ