Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бекітемін:

    Өскемен қаласы әкімдігінің

    «Лев Гумилев атындағы

    №38 гимназиясы» КММ директоры


    ____________И.А.Чернышёва







    Курстың атауы: «Мектептің ғылыми қоғамы» (жоба жұмысы бойынша)

    6 сыныптар



    Бағыты: Тіл дамыту

    Сағат саны: 34










    Құрастырған : Өскемен қаласы әкімдігінің «Л. Гумилев атындағы №38 гимназиясы»

    КММ –нің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Шакенова Бибатима Наримановна




    Өскемен қаласы

    2020-2021 оқу жылы




    Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс

    БАҒДАРЛАМАСЫ.

    Түсінік хат.

    Мұғалімдер қауымы оқушыларға білім беруде қолдарынан келгенше жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін қолайлы орта жасауға тырысады.Ал, дарынды және талантты оқушыларды алатын болсақ,аталған іс-шара ойлауды,талқылауды,және мұқият жоспарлауды қажет ететін күрделі мәселе болып табылады.Ол үшін әртүрлі стартегиялар мен теориялар дарынды баламен жеке жұмыс жасау үшін тиісті бағдарлама шеңберінде жүргізілу қажет. Осы жұмысты атқару үшін «Л.Гумилев атындағы № 38 гимназиясында» мектептің ғылыми қоғамы жұмыс жасайды. Ғылыми қоғам аясында дарынды оқушылар жоба жұмысын қорғап,әптүрлі деңгейдегі олимпиадаларға, сайыстарға қатысады. Осы ғылыми қоғамның мүшесі болатын дарынды балаларды қалай тануға болады? Н.С.Лейтес -белгілі зерттеуші қабілетті балалардың 3 категориясын анықтап берген, оның ойынша :бірінші категория – ой - өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар;екінші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар;үшінші категория – дарындылық күш – қажырымен ерекшеленетін оқушылар. Макэлпайн мен Рид 1966 жылы дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының пайдалы тізімін жасап ұсынған.Ол тізімнен біз бірде бір дарынды оқушы келтірілген сипаттамалардың барлығына ие бола алмайтынын көреміз.Бірақ,сонымен қатар дарынды және талантты оқушылар барлық сипаттмаларға ие болуы да мүмкін немесе бір санаттағы барлық сипаттамаға ие болып,бірақ басқа сипаттамалардың біріне де ұқсамауы мүмкін . Мектептің ғылыми қоғамына өзімнің пәнім бойынша қандай оқушыны тарта аламын,онымен қандай жұмыстар атқаруым керек,дарынын қалай жетілдіремін? Орыстілді сыныптарда қазақ тілі мен әдебиет пәнінен оқушылардың қабілеттерін жетілдіру, дарынын ашу мұғалім мен оқушыдан жүйелі дайындықты қажет етеді. Т.Фуллер «Балалардың бойында ұлы мүмкіншіліктердің бәрі бар» деген екен, бала бойындағы дарындылықты, талантты көре білу, оны ашуға күш салысу, ғылымилық қабілетін ашу, жақсы танымдық қасиеттерін зерттеу – қазіргі заман талабы. Жаһандық білім кеңістігінде оқушының өз орнын орнын табуға ат салысу әрбір мұғалімнің міндеті болып табылады. Сол міндеттің ең бастысы-дарынды және талантты оқушыларды оқыту, оқытуды жеке тұлғаға қарай бағыттау, еліміздің болашағының қабілетін, талантын дер кезінде тану, аша білу,болашаққа бағыт беру. Бүгінгі ғаламдану процесінде ұлттық бейнені сақтау – ең негізгі құндылық. Бұл құндылық тіл беріктігіне, тілдік ортаны дамытуға тікелей байланысты. Қазақстанды басқа елдер дарынды түлегімен, ойшыл ғалымымен, ұлтжанды данасымен таниды, ал осындай дарын иелерін әлемдік биікте таныту тіл арқылы жүзеге асса нұр үстіне нұр болар еді. Өкінішке орай, осы таңда орыстілді мектептің ең өкінішті жағдайы- түлектердің қазақ тілін еркін меңгере алмауы.. .Ендеше, орыстілді оқушының тілдік дарындылығын дамыту – бүгінгі таңдағы басты мәселе.

    Сөз жоқ, дарынды оқушы- өз құрбыларынан ақыл-ойының дамуымен біршама озатын немесе аса көрнекті арнаулы қабілеттерін көрсететін бала екені белгілі, оның пәнге деген қызғушылығын қалай оятамыз?

    Бүгінгі күнге дейін психологтардың көпшілігі дарындылықтың деңгейі, сапалы басқалай өзгешелік және даму сипаты тұқым қуалаушылық пен әлеуметтік орта мен жанама түрде баланың өз іс-әрекетінің (ойын, еңбек, оқу және т.б) күрделі әрекеттестігі деп мойындайды. Сонымен қатар баланың өзіндік белсенділігі, тұлғаның өзін-өзі дамытуының психологиялық механизмдері де үлкен мәнге ие, өйткені олар жеке дарынның қалыптасуы мен дамуына негіз болады. Сондықтан, бағдарламада оқушылардың дарындылығын дамыту мен қалыптастыруға бағытталған жұмыс түрлері қамтылған. Бұқаралық ақпарат қатты дамыған кезеңде оқушының ойлауы мен сөйлеуі арасында орасан зор айырмашылық бар.Қазақ тілінде жазылым тапсырмасын саутты орындайтын орыстілді оқушы айтылымға келгенде сөзге шорқақ. Бағдарлама айтылған айырмашылықты жоюға бағытталған бірінші қадамдар, Сөйлеу және сауатты сөйлеу дағдысын жетілдіру түрін қарастырады. Бағдарламада қамтылған жұмыс түрлері оқушының ішкі мүмкіндігін танып, оның сыртқа шығарылуына, тілдік қабілеттің дамуына жағдай туғызуға арналған. Балалық жас – қабілеттер мен тұлға қалыптастыру, бала психикасында шоғырланған түрлі үрдістерді саралау кезеңі. Сондықтан оқушы дарындылығын дамытудың маңызы зор.

    Дарынды балалардың қабілетін дамытудың келесі жолдарын іріктеп алуға болады: Сабақтар, ғылымии қоғамның жұмысы,пәндік үйірмелер,тіл мерекесі, Абай, Мұқағали оқулары,әртүрлі деңгейлі олимпиадалар,интеллектуалдық ойындар, дебат (пікір сайыс) клуб, ғылыми-практикалық конференция (ізденімпаздық жұмыс, зерттеу жұмысы, рефераттар қорғау, жоба қорғау); оқушылардың білім деңгейлерін арттыру (мұражайға бару, кино,театрға,белгілі адамдармен кездесу), шеберлер байқаулар (мәнерлеп оқу, ақындар айтысы, шешендер сайысы және т.б). Оқушылардың қашықтық , облыстық, республикалық, халықаралық олимпиада және ғылыми жобалар байқауларына қатысу.






    Дарынды және талантты оқушылармен атқарылатын жұмыстың мақсаты:


    1. оқытуды жеке тұлғаға қарай бағыттау, диагностикалық зерттеу жүргізу арқылы дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту;

    2. оқушылардың тілдік көркем стильді ауызша, жазбаша түрде қолдана білу дағдыларын,біліктіліктерін жетілдіру;

    3. шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерінің дамуына жағдай жасау.



    Дарынды және талантты оқушылармен атқарылатын жұмыстың міндеті:


    1. сабақ және сабақтан тыс кезеңдерде көркем әдебиетке,кітап оқуға қызығушылыққа баулу;

    2. логикалық ойлауын, функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыруға бағыттау;

    3. өзін-өзі дамытуға, жағдай жасау.



    1-бөлім. Оқушының дарындылығы мен талантын зерттеуге арналған жұмыс түрлері. Дарындылық белгілері ретінде өз бетімен жағдаяттарды шеше алуы, тілдік қолданыстарға деген қызығушылығы өте жоғары болуы, дербес іздену жұмыстарын іске асыруы, алдына мақсат қою, жету жолдарын қарастырады; өзіне-өзі бақылау жасауы, стилдік зерттеушілік қабілеттері қалыптаса бастауы есепке алынады.

    2-бөлім. Оқушылармен сабақтан тыс жүргізілетін тапсырмалар жүйесі қамтылған. Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары арқылы пәндік-білімдік парадигманы тілге деген сүйіспеншілік парадигмасымен алмастыратыны қамтылған. Ол жоба жасау кезінде пайдалыналатын стратегиялар негізінде көрсетілген.

    3-бөлім. Оқушылармен сыныптан тыс кезеңде жүргізілетін жұмыс түрлері түрлі сайыстар мен пәндік олимпиадалар және мен интернет арқылы қашықтан жүргізілетін жұмыс түрлері берілген. Яғни оқушыны жан-жақты дамыту жолдары ескерілген. Сондай-ақ, оқушылардың басқа мәдени шаралармен және қаланың, қалалық, облыстың, республика мен халықаралық деңгейде өткізілетін сайыстар мен шараларға қатысуына бағытталған.







    Дарынды және талантты оқушылармен атқарылатын жұмыстан КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

    1. оқушыларды өз тілінде және өзге тілде жатық сөйлеуге, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсе алуға даярланады;

    2. Ойын анық, дәл тілмен жеткізеді.



    ДАРЫНДЫ ЖӘНЕ ТАЛАНТТЫ ОҚУШЫЛАРМЕН АТҚАРЫЛАТЫН ЖҰМЫСТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ.

    1. 2019-2020 оқу жылы диагностикалау, бағдарламаның жоспарын жүйелі жүргізу арқылы зерттеу жұмысын жүргізу;

    2. 2020-2021 оқу жылы дарынды оқушылардың тілдік қабілеттерінің өзіндік дамуына бағыттау;

    3. 2021-2022оқу жылы дарынды оқушылардың жетістіктерін неғұрлым жоғары деңгейге көтеру.



    І-бөлім

    Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары:

    Диагностика мен мониторинг жасау. Түрлі тақырыптағы синквейн,ойтолғау, эссе, шығармалар жазғызу. Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолдану


    ІІ-бөлім. Жоба жұмысымен айналасу кезенінде тілдік дарындылықты дамытуға әсер ету жолдары :

    Таңдалған тақырып арқылы ойды кеңейту үшін басқа сөздік қолданыстарды іздей бастайды. Бір сөз төңірегінде бірнеше ой өрбіту арқылы өзін-өзі сөздік дәлдікке жетелей бастайды.Жоба тақырыбын таңдап , негізгі ойды анықтап,гипотеза жасап,өзектілігін анықтау үшін қызығушылығы оянады.


    ІІІ-бөлім

    Дарынын дамыту жолдары:

    Сыныптан тыс кезеңдерде жүргізілетін жұмыс түрлері.Мектепішілік және қалалық, республикалық танымдық шараларға қатысту. (соның ішінде олимпиадаларға),қалалық , облыстық, халықаралық қашықтықтан өткізілетін олимпиадаларға қатысу.Қашықтан өткізілетін олимпиадаларға қатысу: КИО «Айналайын» сайысы.Мектепішілік, қалалық, аудандық, облыстық «Жарқын болашақ», «Жас дарын» сайысына қатысу. Басылымдарға өлең,мақала, видеоматериал,материалдар жариялау. Жоба жұмысын қорғау



    Дарынды және талантты оқушының ғылыми жоба жұмысындағы жеке білім беру бағытының ұйымдастырылуы

    6 -сынып

    №

    Тақырып

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Жоба бағыттар тізбегімен танысу

    1

    07.09.2020

    2

    Жобаның типін таңдау

    1

    14.09.2020

    3

    Тақырып таңдау

    1

    21.09.2020

    4

    Ғылыми зерттеудің маңыздылығын ескеру

    1

    28.09.2020

    5

    Міндеттерді топтарға бөлу, зеттеу әдістерін талқылау;

    1

    05.10.2020

    6

    Ақпарат іздеу, шығармашылық шешімдер қабылдау;

    1

    12.10.2020

    7

    Зерттеу тақырыбының өзектілігі

    1

    19.10.2020

    8

    Алған ақпараттарды талқыға салу;

    1

    26.10.2020

    9

    Ғылыми зерттеудің әдістері

    1

    02.10.2020

    10

    Жоба тақырыбына сай ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін саралау

    1

    16.11.2020

    11

    Жұмыстың тиімді әдісін жетілдіру

    1

    23.11.2020

    12

    Бір-бірімен қарым-қатынас жасай білу қабілеттерін қалыптастыру.

    1

    30.11.2020

    13

    Жиналған ақпараттарды саралау

    1

    7.12.2020

    14

    Оқушының күнделік жүргізіп отыруына көңіл бөлу

    1

    14.12.2020

    15

    Оқушыға қолдау көрсете отырып, бағыт-бағдар беріп отыру.

    1

    21.2020

    16

    Жоба тақырыбы бойынша дәлелдемелер мен деректерді сұрыптау

    1

    28.2020

    17

    Жобаның тиімділігі мен тәжірибелік қолданысқа негіздемесі

    1

    11.01.2021

    18

    Мәселенің қойылуы: гипотеза, зерттеудің болжамы

    1

    18.01.2021

    19

    Зерттеу жұмысынан күтілетін нәтиже

    1

    25.01.2021

    20

    Зерттеу күнделігі. Жоба жұмысының талаптары

    1

    08.02.2021

    21

    Зерттеу жоспарын рәсімдеу, өлшеу нәтижелерін тіркеу тәсілдері.

    1

    15.02.2021

    22

    Зерттеу жұмысының объектісін анықтау

    1

    22.02.2021

    23

    Сауалнама, эксперимент нәтижесі, құжат жұмыстарын ұйымдастыру

    1

    1.03.2021

    24

    Біркелкі жүйелі құндылықтар қалыптастыру

    1

    15.03.2021

    25

    Жоба жұмысында жаңа ақпараттық технологиялардың қолданылуы

    1

    05.04.2021

    26

    Оқушының зерттеу жұмысында жаңа ақпараттық технологияларды қолданудың өзектілігі.

    1

    12.04.2021

    27

    Жүргізілген зерттеу жұмыстарының есебі.

    1

    19.04.2021

    28

     Орындалған жұмыстың жеке дамуына көңіл бөлу.

    1

    26.04.2021

    29

    Компьютерлік модельдеу жоба жұмысындағы бір әдіс

    1

    03.05.2021

    30

    Жоба жұмысын әзірлеудегі негізгі талаптар

    1

    10.05.2021

    31

    Сауалнама жұмысын реттеу

    1

    17.05.2021

    32

    Электрондық презентациялар, оны дайындаудағы негізгі талаптар м

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шакенова Бибатима Наримановна
    13 Қараша 2020
    592
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс бағдарламасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс бағдарламасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс бағдарламасы,мақсаты,міндеті,кезеңдері
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бекітемін:

    Өскемен қаласы әкімдігінің

    «Лев Гумилев атындағы

    №38 гимназиясы» КММ директоры


    ____________И.А.Чернышёва







    Курстың атауы: «Мектептің ғылыми қоғамы» (жоба жұмысы бойынша)

    6 сыныптар



    Бағыты: Тіл дамыту

    Сағат саны: 34










    Құрастырған : Өскемен қаласы әкімдігінің «Л. Гумилев атындағы №38 гимназиясы»

    КММ –нің қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі Шакенова Бибатима Наримановна




    Өскемен қаласы

    2020-2021 оқу жылы




    Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс

    БАҒДАРЛАМАСЫ.

    Түсінік хат.

    Мұғалімдер қауымы оқушыларға білім беруде қолдарынан келгенше жоғары жетістіктерге қол жеткізу үшін қолайлы орта жасауға тырысады.Ал, дарынды және талантты оқушыларды алатын болсақ,аталған іс-шара ойлауды,талқылауды,және мұқият жоспарлауды қажет ететін күрделі мәселе болып табылады.Ол үшін әртүрлі стартегиялар мен теориялар дарынды баламен жеке жұмыс жасау үшін тиісті бағдарлама шеңберінде жүргізілу қажет. Осы жұмысты атқару үшін «Л.Гумилев атындағы № 38 гимназиясында» мектептің ғылыми қоғамы жұмыс жасайды. Ғылыми қоғам аясында дарынды оқушылар жоба жұмысын қорғап,әптүрлі деңгейдегі олимпиадаларға, сайыстарға қатысады. Осы ғылыми қоғамның мүшесі болатын дарынды балаларды қалай тануға болады? Н.С.Лейтес -белгілі зерттеуші қабілетті балалардың 3 категориясын анықтап берген, оның ойынша :бірінші категория – ой - өріс қабілеті ерте жастан байқалған оқушылар;екінші категория – жеке бір іс-әрекет түрі мен белгілі бір мектептегі ғылым түріне қабілеттілігімен көзге түскен оқушылар;үшінші категория – дарындылық күш – қажырымен ерекшеленетін оқушылар. Макэлпайн мен Рид 1966 жылы дарынды және талантты оқушылардың мінез-құлықтарының пайдалы тізімін жасап ұсынған.Ол тізімнен біз бірде бір дарынды оқушы келтірілген сипаттамалардың барлығына ие бола алмайтынын көреміз.Бірақ,сонымен қатар дарынды және талантты оқушылар барлық сипаттмаларға ие болуы да мүмкін немесе бір санаттағы барлық сипаттамаға ие болып,бірақ басқа сипаттамалардың біріне де ұқсамауы мүмкін . Мектептің ғылыми қоғамына өзімнің пәнім бойынша қандай оқушыны тарта аламын,онымен қандай жұмыстар атқаруым керек,дарынын қалай жетілдіремін? Орыстілді сыныптарда қазақ тілі мен әдебиет пәнінен оқушылардың қабілеттерін жетілдіру, дарынын ашу мұғалім мен оқушыдан жүйелі дайындықты қажет етеді. Т.Фуллер «Балалардың бойында ұлы мүмкіншіліктердің бәрі бар» деген екен, бала бойындағы дарындылықты, талантты көре білу, оны ашуға күш салысу, ғылымилық қабілетін ашу, жақсы танымдық қасиеттерін зерттеу – қазіргі заман талабы. Жаһандық білім кеңістігінде оқушының өз орнын орнын табуға ат салысу әрбір мұғалімнің міндеті болып табылады. Сол міндеттің ең бастысы-дарынды және талантты оқушыларды оқыту, оқытуды жеке тұлғаға қарай бағыттау, еліміздің болашағының қабілетін, талантын дер кезінде тану, аша білу,болашаққа бағыт беру. Бүгінгі ғаламдану процесінде ұлттық бейнені сақтау – ең негізгі құндылық. Бұл құндылық тіл беріктігіне, тілдік ортаны дамытуға тікелей байланысты. Қазақстанды басқа елдер дарынды түлегімен, ойшыл ғалымымен, ұлтжанды данасымен таниды, ал осындай дарын иелерін әлемдік биікте таныту тіл арқылы жүзеге асса нұр үстіне нұр болар еді. Өкінішке орай, осы таңда орыстілді мектептің ең өкінішті жағдайы- түлектердің қазақ тілін еркін меңгере алмауы.. .Ендеше, орыстілді оқушының тілдік дарындылығын дамыту – бүгінгі таңдағы басты мәселе.

    Сөз жоқ, дарынды оқушы- өз құрбыларынан ақыл-ойының дамуымен біршама озатын немесе аса көрнекті арнаулы қабілеттерін көрсететін бала екені белгілі, оның пәнге деген қызғушылығын қалай оятамыз?

    Бүгінгі күнге дейін психологтардың көпшілігі дарындылықтың деңгейі, сапалы басқалай өзгешелік және даму сипаты тұқым қуалаушылық пен әлеуметтік орта мен жанама түрде баланың өз іс-әрекетінің (ойын, еңбек, оқу және т.б) күрделі әрекеттестігі деп мойындайды. Сонымен қатар баланың өзіндік белсенділігі, тұлғаның өзін-өзі дамытуының психологиялық механизмдері де үлкен мәнге ие, өйткені олар жеке дарынның қалыптасуы мен дамуына негіз болады. Сондықтан, бағдарламада оқушылардың дарындылығын дамыту мен қалыптастыруға бағытталған жұмыс түрлері қамтылған. Бұқаралық ақпарат қатты дамыған кезеңде оқушының ойлауы мен сөйлеуі арасында орасан зор айырмашылық бар.Қазақ тілінде жазылым тапсырмасын саутты орындайтын орыстілді оқушы айтылымға келгенде сөзге шорқақ. Бағдарлама айтылған айырмашылықты жоюға бағытталған бірінші қадамдар, Сөйлеу және сауатты сөйлеу дағдысын жетілдіру түрін қарастырады. Бағдарламада қамтылған жұмыс түрлері оқушының ішкі мүмкіндігін танып, оның сыртқа шығарылуына, тілдік қабілеттің дамуына жағдай туғызуға арналған. Балалық жас – қабілеттер мен тұлға қалыптастыру, бала психикасында шоғырланған түрлі үрдістерді саралау кезеңі. Сондықтан оқушы дарындылығын дамытудың маңызы зор.

    Дарынды балалардың қабілетін дамытудың келесі жолдарын іріктеп алуға болады: Сабақтар, ғылымии қоғамның жұмысы,пәндік үйірмелер,тіл мерекесі, Абай, Мұқағали оқулары,әртүрлі деңгейлі олимпиадалар,интеллектуалдық ойындар, дебат (пікір сайыс) клуб, ғылыми-практикалық конференция (ізденімпаздық жұмыс, зерттеу жұмысы, рефераттар қорғау, жоба қорғау); оқушылардың білім деңгейлерін арттыру (мұражайға бару, кино,театрға,белгілі адамдармен кездесу), шеберлер байқаулар (мәнерлеп оқу, ақындар айтысы, шешендер сайысы және т.б). Оқушылардың қашықтық , облыстық, республикалық, халықаралық олимпиада және ғылыми жобалар байқауларына қатысу.






    Дарынды және талантты оқушылармен атқарылатын жұмыстың мақсаты:


    1. оқытуды жеке тұлғаға қарай бағыттау, диагностикалық зерттеу жүргізу арқылы дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту;

    2. оқушылардың тілдік көркем стильді ауызша, жазбаша түрде қолдана білу дағдыларын,біліктіліктерін жетілдіру;

    3. шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерінің дамуына жағдай жасау.



    Дарынды және талантты оқушылармен атқарылатын жұмыстың міндеті:


    1. сабақ және сабақтан тыс кезеңдерде көркем әдебиетке,кітап оқуға қызығушылыққа баулу;

    2. логикалық ойлауын, функционалдық сауаттылықтарын қалыптастыруға бағыттау;

    3. өзін-өзі дамытуға, жағдай жасау.



    1-бөлім. Оқушының дарындылығы мен талантын зерттеуге арналған жұмыс түрлері. Дарындылық белгілері ретінде өз бетімен жағдаяттарды шеше алуы, тілдік қолданыстарға деген қызығушылығы өте жоғары болуы, дербес іздену жұмыстарын іске асыруы, алдына мақсат қою, жету жолдарын қарастырады; өзіне-өзі бақылау жасауы, стилдік зерттеушілік қабілеттері қалыптаса бастауы есепке алынады.

    2-бөлім. Оқушылармен сабақтан тыс жүргізілетін тапсырмалар жүйесі қамтылған. Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары арқылы пәндік-білімдік парадигманы тілге деген сүйіспеншілік парадигмасымен алмастыратыны қамтылған. Ол жоба жасау кезінде пайдалыналатын стратегиялар негізінде көрсетілген.

    3-бөлім. Оқушылармен сыныптан тыс кезеңде жүргізілетін жұмыс түрлері түрлі сайыстар мен пәндік олимпиадалар және мен интернет арқылы қашықтан жүргізілетін жұмыс түрлері берілген. Яғни оқушыны жан-жақты дамыту жолдары ескерілген. Сондай-ақ, оқушылардың басқа мәдени шаралармен және қаланың, қалалық, облыстың, республика мен халықаралық деңгейде өткізілетін сайыстар мен шараларға қатысуына бағытталған.







    Дарынды және талантты оқушылармен атқарылатын жұмыстан КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

    1. оқушыларды өз тілінде және өзге тілде жатық сөйлеуге, кез-келген ортада қарым-қатынасқа түсе алуға даярланады;

    2. Ойын анық, дәл тілмен жеткізеді.



    ДАРЫНДЫ ЖӘНЕ ТАЛАНТТЫ ОҚУШЫЛАРМЕН АТҚАРЫЛАТЫН ЖҰМЫСТЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ.

    1. 2019-2020 оқу жылы диагностикалау, бағдарламаның жоспарын жүйелі жүргізу арқылы зерттеу жұмысын жүргізу;

    2. 2020-2021 оқу жылы дарынды оқушылардың тілдік қабілеттерінің өзіндік дамуына бағыттау;

    3. 2021-2022оқу жылы дарынды оқушылардың жетістіктерін неғұрлым жоғары деңгейге көтеру.



    І-бөлім

    Дарынды және талантты оқушыларды анықтау жолдары:

    Диагностика мен мониторинг жасау. Түрлі тақырыптағы синквейн,ойтолғау, эссе, шығармалар жазғызу. Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын қолдану


    ІІ-бөлім. Жоба жұмысымен айналасу кезенінде тілдік дарындылықты дамытуға әсер ету жолдары :

    Таңдалған тақырып арқылы ойды кеңейту үшін басқа сөздік қолданыстарды іздей бастайды. Бір сөз төңірегінде бірнеше ой өрбіту арқылы өзін-өзі сөздік дәлдікке жетелей бастайды.Жоба тақырыбын таңдап , негізгі ойды анықтап,гипотеза жасап,өзектілігін анықтау үшін қызығушылығы оянады.


    ІІІ-бөлім

    Дарынын дамыту жолдары:

    Сыныптан тыс кезеңдерде жүргізілетін жұмыс түрлері.Мектепішілік және қалалық, республикалық танымдық шараларға қатысту. (соның ішінде олимпиадаларға),қалалық , облыстық, халықаралық қашықтықтан өткізілетін олимпиадаларға қатысу.Қашықтан өткізілетін олимпиадаларға қатысу: КИО «Айналайын» сайысы.Мектепішілік, қалалық, аудандық, облыстық «Жарқын болашақ», «Жас дарын» сайысына қатысу. Басылымдарға өлең,мақала, видеоматериал,материалдар жариялау. Жоба жұмысын қорғау



    Дарынды және талантты оқушының ғылыми жоба жұмысындағы жеке білім беру бағытының ұйымдастырылуы

    6 -сынып

    №

    Тақырып

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Жоба бағыттар тізбегімен танысу

    1

    07.09.2020

    2

    Жобаның типін таңдау

    1

    14.09.2020

    3

    Тақырып таңдау

    1

    21.09.2020

    4

    Ғылыми зерттеудің маңыздылығын ескеру

    1

    28.09.2020

    5

    Міндеттерді топтарға бөлу, зеттеу әдістерін талқылау;

    1

    05.10.2020

    6

    Ақпарат іздеу, шығармашылық шешімдер қабылдау;

    1

    12.10.2020

    7

    Зерттеу тақырыбының өзектілігі

    1

    19.10.2020

    8

    Алған ақпараттарды талқыға салу;

    1

    26.10.2020

    9

    Ғылыми зерттеудің әдістері

    1

    02.10.2020

    10

    Жоба тақырыбына сай ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін саралау

    1

    16.11.2020

    11

    Жұмыстың тиімді әдісін жетілдіру

    1

    23.11.2020

    12

    Бір-бірімен қарым-қатынас жасай білу қабілеттерін қалыптастыру.

    1

    30.11.2020

    13

    Жиналған ақпараттарды саралау

    1

    7.12.2020

    14

    Оқушының күнделік жүргізіп отыруына көңіл бөлу

    1

    14.12.2020

    15

    Оқушыға қолдау көрсете отырып, бағыт-бағдар беріп отыру.

    1

    21.2020

    16

    Жоба тақырыбы бойынша дәлелдемелер мен деректерді сұрыптау

    1

    28.2020

    17

    Жобаның тиімділігі мен тәжірибелік қолданысқа негіздемесі

    1

    11.01.2021

    18

    Мәселенің қойылуы: гипотеза, зерттеудің болжамы

    1

    18.01.2021

    19

    Зерттеу жұмысынан күтілетін нәтиже

    1

    25.01.2021

    20

    Зерттеу күнделігі. Жоба жұмысының талаптары

    1

    08.02.2021

    21

    Зерттеу жоспарын рәсімдеу, өлшеу нәтижелерін тіркеу тәсілдері.

    1

    15.02.2021

    22

    Зерттеу жұмысының объектісін анықтау

    1

    22.02.2021

    23

    Сауалнама, эксперимент нәтижесі, құжат жұмыстарын ұйымдастыру

    1

    1.03.2021

    24

    Біркелкі жүйелі құндылықтар қалыптастыру

    1

    15.03.2021

    25

    Жоба жұмысында жаңа ақпараттық технологиялардың қолданылуы

    1

    05.04.2021

    26

    Оқушының зерттеу жұмысында жаңа ақпараттық технологияларды қолданудың өзектілігі.

    1

    12.04.2021

    27

    Жүргізілген зерттеу жұмыстарының есебі.

    1

    19.04.2021

    28

     Орындалған жұмыстың жеке дамуына көңіл бөлу.

    1

    26.04.2021

    29

    Компьютерлік модельдеу жоба жұмысындағы бір әдіс

    1

    03.05.2021

    30

    Жоба жұмысын әзірлеудегі негізгі талаптар

    1

    10.05.2021

    31

    Сауалнама жұмысын реттеу

    1

    17.05.2021

    32

    Электрондық презентациялар, оны дайындаудағы негізгі талаптар м

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қосымша білім беру Ғылыми жұмыстар 6 сынып
    13.11.2020
    592
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шакенова Бибатима Наримановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации