Материалдар / Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары,
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары,

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары толық жазылған, - 10 бет Дарынды оқушылармен жұмыс Мақсаты: - баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту; - пәнге терең қызығушылығын арттыру; - оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру; - оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту; - жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту; - білімнің бағасын арттыру. Міндеттері: 1. Дарынды балаларды анықтау, олардың шығармашылық дамуын қадағалау. 2. Дарынды балалардың белгілі бір ғылым, өнер саласы бойынша дүниетанымының дамуына,шығармашылық бейімділіктерінің жетілуіне, көмек көрсету. 3. Қоғамдық, гуманитарлық, жаратылыстану, саяси-идеологиялық, зерттеушілік, жаңашылдық жұмыстарға деген қызығушылығын арттыру, бағыт-бағдар беру. 4. Өзіндік бақылаулар мен эксперимент жүргізу, практикамен ұштастыра алу, баспа деректерімен, ақпараттық жүйемен жұмыс жасауға қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2024
109
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




БЕКІТЕМІН КЕЛІСЕМІН

Мектеп директоры Оқу ісінің орынбасары

._______ ._________ «___»_________ 2023 ж. «___»_________ 2023 ж.















Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары







Пәні:

Пән мұғалімі:













2023-2024 оқу жылы

Түсінік хат

«Адамды бір нәрсеге үйретіп қажеті жоқ, бар болғаны оған өзіне керекті

                               жаңалықты ашуға көмек беру қажет»    

                                                                                   Г. Галилей

Ел Президенті өз жолдауында «Біздің жас мемлекетіміз өсіп-жетіліп, кемелденді, біздің балаларымыз бен немерелеріміз онымен бірге ер жетеді. Олар өз ұрпағының өрісі биік, денсаулығы мықты өкілдері болады», - деп  атап көрсетілгендей, өз ұрпағының жауапты да, жігерлі болып, өрісі биік жеткіншекті тәрбиелеуде мұғалімнің жаңаша ойлау түрін педагогикалық ғылыми тұрғыда ұйымдастырғанда ғана қол жетеді. Бұл міндетке дарынды балаларды таңдау және олардың бойындағы ерекше қасиетті бағалап, өмірден өз орындарын табуға көмектесу де қосылады.

Мектепте оқу-тәрбие жұмысындағы әдіс-тәсілдің қай-қайсысы болсын, негізінде оқушылардың сана-сезімін, ақыл-ойын дамытуды мақсат ететін болғандықтан, олардың да дара ерекшеліктерін біліп, санасып отыру қажет. Бұл ұстаз – парызы.



































Дарынды оқушылармен жұмыс

Мақсаты:

- баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту;

- пәнге терең қызығушылығын арттыру;

- оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру;

- оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту;

- жалпы білім -білік дағдыларын дамыта оқыту;

- білімнің бағасын арттыру.

Міндеттері:

1. Дарынды балаларды анықтау, олардың шығармашылық дамуын қадағалау.

2. Дарынды балалардың белгілі бір ғылым, өнер саласы бойынша дүниетанымының дамуына,шығармашылық бейімділіктерінің жетілуіне, көмек көрсету.

3. Қоғамдық, гуманитарлық, жаратылыстану, саяси-идеологиялық, зерттеушілік, жаңашылдық жұмыстарға деген қызығушылығын арттыру, бағыт-бағдар беру.

4. Өзіндік бақылаулар мен эксперимент жүргізу, практикамен ұштастыра алу, баспа деректерімен, ақпараттық жүйемен жұмыс жасауға қалыптастыру.


Негізгі принциптері: Баламен жеке сыйластық және сенімді қарым-қатынас орнату.

Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс-әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалаптасқан тұлға.

Дарындылық анықтамасы:

  • Іс-әрекеттің сәтті орындалуын қамтамасыз ететін қабілеттік істің өзара сәйкестік сапалығын айтады;

  • Іс-әрекеттің  жағдайдағы ерекшелігі, кеңінен қамтылған адам мүмкіндігі.

  • Ақылдың потенциалы немесе интеллект. Оқуға, білімге жалпы танымдық мүмкіндіктер және қабілеті.

  • Баланың табиғаты арқылы дамыған қабілет туралы

  • Таланттылық және адамгершілігінің жоғары жетістіктерге жеткізетін іс-шаралар

  Дарынды баланың сипаттамасы:

  • Интелектуалды сферасы;

  • Білімділік өрісі;

  • Ойлау қабілеті ерекшесі тұрақты, қызығуы мол, кейде бір іспен айналысса тоқтай аламайды, өз ойын ерте жеткізеді.

  Дарындылық үш параметрмен анықталады:

  • Танымдық жеке дамуы.

  • Психологиялық жеке дамуы.

  • Физикалық дамуы.

Дарынды балаларды анықтау мен олармен жұмыс ұйымдастыру

І. Дайындық жұмыстары (кімдер жұмыс істейді)

1. Мектеп әкімшілігі не бірлестік мүшелері дарынды балалармен жұмыс жасауға қабілетті, шебер мұғалімдерді анықтау

2. Мұғалімдерді қажетті құжаттармен қамтамасыз ету, дайындықтан өткізу, пікір алмасу шараларын белгілеу

3. Қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізетін мұғалімдер тобына жетекшіні бекіту не тағайындау

4. Оқушылар дарындылығын анықтау шараларын ұйымдастыру (жарыс, байқау, емтихан, олимпиада, т.с.с)

5. Дарынды оқушылармен жұмыс бұрышын жабдықтау (кабинетін)


II. Оқушылар арасынан қабілетті оқушыны анықтау (кіммен жұмыс істейді?)

1.     Сынып жетекші мұғалімдерімен кеңесе отырып қабілетті (өте ерекше) оқушылар тізімін алу

2.     Пән мұғалімдерімен (сынып жетекшілерімен) қабілетті не айрықша өнері, бейімі бар оқушыларды іріктеу

3.     Жыл сайын мектепішілік жарыстарда, олимпиадаларда, т.с.с байқауларда жеңімпаз оқушыларды топтастыру (бағытына қарай)

4.     Білім деңгейінің стандарттық өлшемнен ерекшелігін (игеру қабілетін) анықтау

  

«Дарынды балалар» бағдарламасының жұмыс бағыттары:

І.  Дарынды балаларға арналған қосымша оқу бағдарламаларын, тест тапсырмаларын  және  түрлі бақылау жұмыстарын дайындау.

ІІ.   Диагностика жүргізу

ІІІ. Дарынды балалардың шығармашылық потенциалын жүзеге асыруда жағдай туғызу

IV. Дарынды балалардың шығармашылық қабілетін дамыту.

V. Дарынды балалардың шығармашылық дамуының негізгі көзі-ынталандару іс-шараларын өткізу






Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Айлар

Апталық


І апта

ІІ апта

ІІІ апта

ІҮ апта

Қыркүйек

Балалардың интеллектуалдық потенциалын зерттеу арқылы дарынды балаларды анықтау

Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспарын құру, бекіту

«Зерде» облыстық шығармашылық жоба қорғау жұмысына дайындық жұмыстарын ұйымдастыру

Материал жинақтау, жүйелеу. Оқушыны дайындау

Қазан

Ғылыми – шығармашылық жоба қорғау

Аудандық «Зерде» шығармашылық жоба қорғау жұмысына оқушымен дайындық жұмысын жүргізу

Аудандық «Зерде» шығармашылық жоба қорғау жұмысына оқушыны қатыстыру

Нәтиже қорытындысы. Мектепішілік олимпиадаға дайындау, материал жинақтау

Қараша

Күрделі есептер шығару, олардың шығарылу жолдарын талдау

Мектепішілік пәндік олимпиадаға оқушыларды қатыстыру

Нәтижемен жұмыс

Аудандық пәндік олимпиадаға оқушыларды дайындау, материал жинақтау

Желтоқсан

Мектепішілік интеллектуалдық сайыстарға дайындау, қатыстыру

Дарын ғылыми жобалардың материалдарын дайындау

Облыстық дарын шығармашылық және ғылыми жобаларды қорғау жұмысына қатысу

Нәтиже қорытындысы. ҚҒА ғылыми жобалар қорғау жұмысына оқушыларды қатыстыруға жұмыстандыру

Қаңтар

Аудандық пәндік олимпиадаға оқушылармен дайындық жұмыстарын күшейту

Аудандық пәндік олимпиадаға оқушыларды қатыстыру

Нәтиже қорытындысы

Облыстық, аудандық, республикалық шығармашылық байқауларына қатыстыруға жұмыс түрлерін енгізу

Ақпан

Өз тарапынан жұмыс жоспарлау

Ғылымдағы жаңалықтар. Жаңалықты қалай ашады?

Өз тарапынан жұмыс жоспарлау

Халықаралық ойын сайыстарына тест жұмыстарын құрастырып, оқушыны дайындау

Наурыз

Облыстық ҚҒА ғылыми жобаларын қорғау конференцияларына қатысу

Нәтиже қорытындысы

Дарынды оқушылардың жұмыстарымен танысу

Республикалық ҚҒА-на дайындық

Сәуір

Мектепішілік кіші олимпиадаға оқушыны дайындау

Қалалық, облыстық кіші олимпиадаға оқушыны дайындап қатыстыру

Облыстық олимпиадаларға дайындалу, қатыстыру

Оқушы жұмыстарын баспа беттеріне жариялау

Мамыр

Дарынды балалармен жылдық жұмысын қорытындылау

Мониториг шығару

Дарынды балалармен жүргізген жұмыстарын жинақтап, жинаққа енгізу

Жаңа оқу жылында жүргізілетін жұмыстарын жоспарлау

Математика пәнінен 2023-2024 оқу жылындағы

дарынды оқушылардың тізімі


Оқушының аты-жөні

Сыныбы

1



2



3



4



5



6



7



8



9



10


























БЕКІТЕМІН КЕЛІСЕМІН

Мектеп директоры Оқу ісінің орынбасары

_______ _________ «___»_________ 2023 ж. «___»_________ 2023 ж.















Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары




Пәні:

Пән мұғалімі:















2023-2024 оқу жылы





Түсінік хат

Үлгерімі төмен оқушыларда дамудың жеке варианттарының көп түрлілігі бар. Олар таным компоненттерінің қалыптасуының әр түрлі деңгейіне байланысты, яғни бұл артта қалудың әр түрлі себептері бар екенін көрсетеді. Оқушылардың негізінен білімді меңгеру үрдісі мына компоненттерден тұрады: қабылдау, түсіну, есте сақтау, қорыту және жүйелеу. Оқу үрдісінде бұл компоненттер өте тығыз байланысты. Оқушы меңгеретін материалдың қиындығына соқтыққанда ғана өз бетінше шешім қабылдап, қорытынды жасай алады. Осыдан кейін ол материалды толық игереді. Қабылдауы баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті көрнекі құралдармен, дидактикалық материалдармен, тарататын және көрсететін көрнекіліктермен қамтамасыз етілуі қажет. Сонда ғана өткізілген сабақтар өз мақсатына толық жетеді. Осы білімді меңгеру компоненттері баяу болғандықтан нашар оқушы шығады. Оқу жылдамдығы баяу болғандықтан және есеп мәтінін қате оқығандықтан оның мазмұнын түсінбейді, есте сақтауы да төмен. Үлгерімі төмен оқушылардың ақыл-ой параметрі және жағымды ақыл сапалары қалыптаспаған  білім қоры аз. Нашар оқудың алдын алу үшін артта қалу мен үлгерімнің төмендеуінің себептерін анықтау керек.

Үлгерімі төмен оқушыға оқулықтан арнайы тапсырмалар немесе карточкамен жұмыс беріледі. Карточкамен жұмыс оқушыны жалықтырмайды, оқуға деген ынтасын арттырып отырады. Таным әрекетінің нәтижелілігі - ақыл ой әрекетінің даму дәрежесіне байланысты. Оның негізгі компоненттерінің қалыптаспауы үлгерімнің төмен болуының басты себебі болып табылады.

Педагогикалық жағынан назардан тыс қалған балаларды мектепке дейін қолға алу керек. Сабақ үстінде және сабақтан тыс уақытта зейін мен ырықты, есте сақтауды дамыту қажет.













Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспары

Мақсаты:Үлгерімі төмен оқушының бойына сенім мен үміт ұялату арқылы алға жетелеу. Оқушыларға мемлекеттік стандарт бағдарламасын үйрету.

Міндеттері:

1. Ойлау жүйесіне баса назар аудару.

2. Баланың ынтасын сабаққа аудару мақсатында интерактивті әдістерді алмастыра пайдалану.

3. Оқушының сабаққа өзін сергек сезінуіне жағдай тудыру.

4. Ата-анасымен, психолог- мамандармен қарым-қатынас жасау.

Күтілетін нәтиже:

1. Өз бетінше оқуға ынталы, теорияны меңгерген, сауатты жазатын, тапсырманы орындай алатын оқушы.

2. Білім стандартын игеруге дағдыланған оқушы.


Айлар

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!