Материалдар / Дарынды оқушылармен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дарынды оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
дарынды оқушылармен жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Тексерілді: Келісемін:
Мектеп директоры: МДОІЖО: Бірлестік жетекшісі:
__________________ _________________ ____________________
Ешенқұлова Л.Ш. Нұрымбетов Б.О. Қалдыкөзова Г.Ә.















Shape1



Мұғалім: Сейдалиев А.Ж.















Еңбек ауылы

2017-2018 оқу жылы







Тақырыбы: Оқушының дарының шындау

МShape2



Әр бала – болашақ данышпан,

Әр бала – зерттелмеген құпия.

ақсаты: Дарынды оқушыларды анықтап, дарынын одан әрі шыңдау, әр түрлі тапсырмалар арқылы білімдерін дамыту.















Shape3

Рейтингтік көрсеткіш

Shape7 Shape5 Shape6 Shape4

Шығарамашылық тақырыпқа эссе жазу

Логикалық тапсырмалар

Деңгейлік тапсырмалар

Зерттеу жұмыстары





















Shape8



Дарынды бала









Shape9



«Бұлақ көрсең, көзін аш»

Халық даналығы



















ӘР БАЛА – ЗЕРТТЕЛМЕГЕН ҚҰПИЯ,

ӘР БАЛА – БОЛАШАҚ ДАНЫШПАН.













Shape10

Толыққанды ой-санасы артқан тұлға







Shape12 Shape11

Ғылыми – әдеби шығармашылықпен айналасуы

Қоғамдық жұмыстарға белсенді араласушы





ДShape13 арынды

Shape15 Shape14

Қазіргі озық технология негізінде әлемдік ақпараттан хабардар болуы

Өзіндік ой-пікірі қалыптасқан оқушы

бала



Shape16



Алған мәліметтерді өз ой- елегінен өткізіліп, қабылдауы













Shape17

Мұғалім







Shape18

Дарынды бала











Сыныптағы өз қызметіне басшылық жасау

«Қиын» оқушыларға көмектесу

Қоғамдық жұмыстарға белсене араласуы

Шығармашылық тапсырмалармен жұмыс жасауы

Сыныптағы атқарылатын өз қызметіне арнайы дәптер бастауы

Оқу үлгірімі нашар оқушыларға түсінбеген сұрағын түсіндіру

Мектептегі өтілетін апталықтарға ат салысу

Шығармашылық тақырыптарға реферат жасау

Сол дәптерді күнделікті мәліметтермен толықтырып отыру

Уақыт бөліп үй тапсырмасына бірге дайындалу

Әр түрлі үйірме жұмыстарына қатынасу

Өлең шығару

Апта сайын сынып жетекшісіне есеп беріп отыру

Мүмкіндігінше жетіспейтін оқу құралдырымен көмектесу

Мектеп және ауданаралық жарыстарға қатынасу

Өздігінен шығармалар мен көркем әдебиет оқу











Дарынды оқушылармен жұмыс

Дарынды оқушылармен жұмыс істеу үшін, алдымен

  • Дарынды оқушы дегеңіміз кім?

  • Дарындылықты қандай топтарға жіктеуге болады?

  • Оқушыларға әсер ететін орталар

  • Дарынды оқушылармен ұйымдастырылатын жұмыс түрлері

деген мәселелер төңірегінде ой қозғап, пікір бөлісейік.

Адам психикасындағы





































Дарынды балалармен жұмыстың принциптері:

Жұмыс жүйесінің принциптері

Мазмұны

1

Субьективті принцип

Мектептегі ең басты фигура жай бала емес, күрделі, табиғаттың жаратқан қарама-қайшы сезімді, нәзік жанды, әрі ешкімге ұқсамайтын, басқалардан өзгеше мүмкіндіктері бар, өзінің субъективті іс-тәжірибесі бар адал, өзіндік дүниетанымымен өзіндік қабылдауымен.

2

Психоэлевациялық принцип

Бұл оқыту жағдайы бастапқыдан жағымды жағдайда оқушының жеке тұлғасын қолдаудан тұрады. Міндетті шарттары эмпатиялық жағдайда оқушының жеке тұлғасын басынан мақұлдау, яғни оқушы толғандырып жүрген қиындықтары мен өзекті мәселелерін түсіне білуге педагогтың ұмтылысы, бұл оқушыларға өз жылуы мен қатысуын көрсете білуіне түрткі болады.

3

Көкейкесті принцип

Оқытудың мақсаты – бұл интеллектуалды, белсенді шығармашылық тұлғаның қалыптасуы, проблемалық оқыту кезінде зерттеушілік оқу әрекеті пайда болады, онда дарынды тұлғаның шығармашылық мүмкіндігі ашылады.

4

Партиклиция принципі «партия»- сөзінен шыққан – бірлесу, топтасу

Бала дарындылығының құбылысына үйлесімді, өз ерекшеліктері бар. Бұл принциптің қажеттілігі екі себепке негізделеді:

1.дарынды балалар психикасының қарапайымдылығы емес, жеке тұлғалар арасындағы коммуникациялық қатынастың күрделенуі оқу үрдісінің балалардың қазіргі әрекетін әр түрлі мақсатқа жетуге негізделінген түрін ұйымдастыруды талап етеді.

5

Байытылған мекен ететін ортаны жасау принціпі

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістемелік жинағы психомоторлы, ақыл-ой, академиялық, әлеуметтік, шығармашылық, көркемдік дарындылықтың дамуын қарастырады.Дарынды оқушыларды іздеу, дамыту, қолдау, конференция, фестиваль, жас дарындар сайыстары және тағы басқа іс-шараларды дайындау мен өткізген үрдісте пайда болады.







Жеке тұлға дарындылығының дамытудың кешенді жинағы.

Шығармашылық дарындылық

Ғылыми – практикалық конференция, дебат тобының жұмысы, эрудит, пәндік марафондар, рефераттар қорғау, зияткерлік ойындар, т.б.

Ақадемиялық дарындылық

Арнайы курстар, факультативтер, олимпиадалар

Ақыл-ой дарындылығы

Психологиялық қызмет, сауалнамалар, проблемалық ізденіс қызметі

Көркемдік дарындылық

Жас дарындылық сайысы, ән фестивалі, ән, би т.б.

Психомоторлы дарыныдылық

Спорттық жарыстар, түрлі секция жұмыстары, спортакиядаларға белсенді түрде қатысу

Әлеуметтік дарыныдылық

Көшбасшыны дайындау







Дарындылық түрлерін айқындаудың әдіс-тәсілдері:



Дарындылық түрі

Белгілері

Оқып-үйрену әдістемесі

Шығармашылық дарындылық

Креативті, идеяның өнімділік жылдамдығы, оларды әзірлеу, қиял.

Шығармашылық ойлаудың сауалнамасы

Академиялық дарыныдылық

Оқытудың жетістігі

Стандартты жетістік сауалнамасы

Ақыл-ой дарындылығы

Ойлау операциялары, ақыл-ойлардың түрлері мен сапасының, зейіннің таным үрдістері, есте сақтау, қиялдың дамуы.

Ақыл ойды өлшейтін сауалнама: вебралды және вебралды емес

Көркемдік дарыныдылық

Шығармашылық және орындаушылық өнер

Іс - әрекет мен көркемдік шығармашылықты талдау

Психомоторлы дарындылық

Жылдамдық, нақтылық, ептілік, көру координациясы, темп, ритм, іс-әрекет координациясы, реакцияның жылдамдығы.

Перцептивті – қозғалысты дамытуға арналған стандартты сауалнамалар

Әлеуметтік дарындылық

Ұйымдастырушылық, коммуникативті, жетекшілік қабілеті

Жетекшілік қабілеті, әлеуметтік хабардар шкаласы, әлеуметтік жетілу шкаласын анықтау сауалнамасы





Дарынды балалармен жұмыс жүйесі:

Shape19

Негізгі мақсаттары:



Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape33 Shape34 Shape35 Shape36 Shape29 Shape24

Дәстүрлі білім сайыстарын, пән олимпиадалаын ұйымдастыру

Дарынды балаларға әлеуметтік қорғау мен қолдауды қамтамасыз ету.

Дарынды балалармен жұмыс істеу үшін педагогикалық маман арнайы дайындық жұмыстары өткізу тиіс

Дарынды балаларды іріктеудің, тәрбиелеу, оқыту мен қолдау бойынша тәжірибелік қызметті дамыту үшін басқару жүйесін құру

Негізгі міндеттері:

Талантты балалардың әлеуметтік – мәдениеттік қалыптасуына көмектесу

Мемлекетіміздің зерделі потенциалын қалыптастыруға үлес қосу

Дарынды балаларды тәрбиелеу мен оқытудың негізгі стратегиясын белгілеу













































Дарынды оқушылармен жұмыс



Мақсаты:

Оқушының қабілетін анықтау. Сол бағытқа байланысты тереңдетілген түрдде тапсырмалар беру арқылы даму деңгейін, ой – өрісін одан әрі дамыту. Білім алудығы негізгі талаптарды жүзеге асыру. Халықтық тәлім- тәрбие білу.



Міндеті:

Бұл оқушылармен үнемі қосымша жұмыс жасау. Күрделі тапсырмалар, зерттеулер беру. Логикалық тапсырмаларды жиі ұсыну. Әр сабақта олардың ой-орістерінің өсуіне жағдай жасау. Оқуға деген белсенділіктерін дамыту, арттыру.

Адамгершілікке, жақсы қасиетерді бойларына сіңіріп өсулеріне ықпал жасау.

























Дарынды оқушылар тізімі.



Аты-жөні

Сынып

1.

Зиябек Рахат

5

2.

Жұмахмет Абылайхан

6

3.

Ордабек Жансая

7

4.

Алтынбек Жанна

8

5.

Шадырман Шұғыла

9

6.

Омарбек Дастан

10

7.

Асан Саят

11

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!