Материалдар / Дарынды оқушымен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дарынды оқушымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
дарынды оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 сынып

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары

Мазмұны

Сағат

Мерзімі

1

Бурабай ұлттық саябағы

1


2

Хан тәңірі шыңы

1


3

Түркістан

1


4

Барсакелмес қорығы

1


5

Тіл- халық қазынасы

1


6

Ұшқан ұя

1


7

Жеті ғажайып сыры

1


8

Астана келбеті- ұлт келбеті

1


9

Ел қуаты елорда экономикасы

1


10

Қазақ ұлттық өнер университеті

1


11

Астана циркі

1


12

Абылай хан

1


13

Күй атасы Құрманғазы

1


14

Ер есімі- ел есінде

1


15

Қазақтышң тұңғыш суретші қызы

1


16

Су тіршілік көзі

1


17

Қазақстандағы теңіздер

1


18

Су иесі- Сүлеймен

1


19

Олимпиада- спрорт шыңы

1


20

Бокс саңлақтары

1


21

Жүзу спорты

1


22

Сүйінші

1


23

Үлкендердің сарқыты

1


24

Ұлт мейрамы

1


25

Наурыздағы –бата тілектер

1


26

Кітапхана мен кітаптың маңызы

1


27

Жеке кітапхана

1


28

Александрия кітапханасы

1


29

Ақсақ темір кітапханасы

1


30

Ғылым және білім

1


31

Ғылым таппай мақтанба

1


32

Жаңа технологиялар

1


33

ЭКСПО-17 Астанада

1


34

Артық болмас білгенің

1








Мазмұны

Сағат

Мерзімі

1

Тұманның пайда болуы

1


2

Бұлт.Жаңбыр

1


3

Қар

1


4

Климаттың өзгеру себептері

1


5

Көшпенділердің атбегілік себептері

1


6

Қолөнер зор өнер

1


7

Дәрігермен сұхбат

1


8

Денсаулыққа пайдалы тағамдар

1


9

Сүйіспеншілік- сағыныш

1


10

Сүйіспеншілік пен достық

1


11

Дос таңдай білу

1


12

Музыка.Классикалық музыкалар

1


13

Қобыз- қазақ халқынықң киелі аспабы

1


14

Қазақ музыкасы

1


15

Қазақтың дәстүрлі әндері

1


16

Қазақтың опера жанры

1


17

Бүкіләлемдік ғаламтор желісі

1


18

Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы

1


19

Ең көп қолданыстағы желілер

1


20

Қағаз кітап пен электронды кітап

1


21

Ұлт бірлігінің басты факторы

1


22

Ұлттар достыжғының ұйытқысы

1


23

Дұрыс тамазқтаны қағидасы

1


24

Сүт өнімдерізнің пайдасы

1


25

Ас атасы- нан

1


26

Фасфуд тағамдарының зияны

1


27

Соғыс жылдарындағы Қазақстан

1


28

Б.Момышұлының қанатты сөздері

1


29

Ерлік ешқашан ұмытлмайды

1


30

Ғылыми фантастика туралы

1


31

Шолдпанға көшкен ауыл туралы

1


32

Шолпандағы өмір

1


33

Ғылыми фантастикалық алғышарттары

1


34

Ғылыми фантастика жазған қаламгерлер

1


7 сынып. Қазақ тілі

Дарынды оқушымен жұмыс жоспары





3 сынып.Қазақ тілі

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жоспары

Мазмұны

Сағат

Мерзімі

1

Демалыс қалай өтті.Сан есім

1


2

Демалыс қалай өтті.Сан есім

1


3

Атам ауылда тұрады.Етістіктің жіктелуі

1


4

Атам ауылда тұрады.Етістіктің жіктелуі

1


5

Сағат неше болды.Тәуелдік жалғауы

1


6

Сағат неше болды.Тәуелдік жалғауы

1


7

Мен азық-түлік дүкеніне барамын.Сілтеу есімдігі

1


8

Мен азық-түлік дүкеніне барамын.Сілтеу есімдігі

1


9

Менің сыныбым.Сұрау есімдігі

1


10

Менің сыныбым.Сұрау есімдігі

1


11

Кітапханаға барамын. Етістіктің жіктелуі

1


12

Кітапханаға барамын. Етістіктің жіктелуі

1


13

Үйірмеге барамын.Сұрау есімдігі

1


14

Үйірмеге барамын.Сұрау есімдігі

1


15

Мұражайда.Сұрау есімдігі

1


16

Мұражайда.Сұрау есімдігі

1


17

Ауа райы қандай.Болымсыздық етістігі

1


18

Ауа райы қандай.Болымсыздық етістігі

1


19

Шаңғы тебемін.Сұрау есімдігі

1


20

Шаңғы тебемін.Сұрау есімдігі

1


21

Аққала соғамын.Сұару есімдігі

1


22

Аққала соғамын.Сұару есімдігі

1


23

Мұзайдынға барамыз.Жіктік жалғау

1


24

Мұзайдынға барамыз.Жіктік жалғау

1


25

Сенің туған күнің қашан.Септіктер

1


26

Сенің туған күнің қашан.Септіктер

1


27

Сыйлық беремін.Жіктік жалғау

1


28

Спортзалда.Септеулік шылау

1


29

Кел ойнаймыз

1


30

Наурыз келді.Жіктік жалғау

1


31

Наурыз келді.Жіктік жалғау

1


32

Құстарды қарсы аламыз.Шығыс септігі

1


33

Құстарды қарсы аламыз.Шығыс септігі

1


34

Алақай демалыс.Жіктік жалғауы

1






Түсінік хат



Үлгерімі төмен оқушыларда дамудың жеке варианттарының көп түрлілігі бар. Олар таным компоненттерінің қалыптасуының әр түрлі деңгейіне байланысты, яғни бұл артта қалудың әр түрлі себептері бар екенін көрсетеді. Оқушылардың негізінен білімді меңгеру үрдісі мына компоненттерден тұрады: қабылдау, түсіну, есте сақтау,қорыту және жүйелеу. Оқу үрдісінде бұл компоненттер өте тығыз байланысты. Оқушы меңгеретін материалдың қиындығына соқтыққанда ғана өз бетінше шешім қабылдап, қорытынды жасай алады. Осыдан кейін ол материалды толық игереді. Қабылдауы баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті көрнекі құралдармен, дидактикалық материалдармен, тарататын және көрсететін көрнекіліктермен қамтамасыз етілуі қажет. Сонда ғана өткізілетін сабақтар өз мақсатына толық жетеді. Осы білімді меңгеру компоненттері баяу болғандықтан нашар оқушы шығады. Оқу жылдамдығы баяу болғандықтан және есеп мәтінін қате оқығандықтан оның мазмұныны түсінбейді, есте сақтауы да төмен. Үлгерімі төмен оқушылардың ақыл-ой параметрі және жағымды ақыл сапалары қалыптаспаған білім қоры аз. Нашар оқудың алдын алу үшін артта қалу мен үлгерімнің төмендеуінің себептерін анықтау керек. Нашар оқушылардың кемшіліктері төмендегідей:

Мәтінді оқығанда әріп, буын немесе сөз қалдырып оқу;

Кейбір буындарды,сөздерді қайталап немесе ежіктеп оқу.











Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізудің мақсаттары мен міндеттері:

Мақсаты:

  1. Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша оқушының білімін дамыту, сабақ үлгерімін жақсарту;

  2. Оқушының жекелеме тапсырмалар арқылы пәнге қызығушылығын ояту;

  3. Сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ете отырып, шығармашылықпен ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру;

  4. Пәнге деген қызығушылығын арттыру арқылы мемлекеттік білім стандартын меңгерту;

  5. Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, тарих пәнінен қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу.



Міндеттері:

  1. Әр сыныптағы үлгерімі төмен оқушыларды анықтау;

  2. Мемлекеттік білім стандартын меңгере отырып, жыл бойы жұмыс жүргізу арқылы үлгерімін жоғарылату;

  3. Үлгерімі төмен оқушыларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!