Мотивациялық- қозғаушы қызмет | Шаттық шеңберде амандасу.Қуан, шаттан, алақай.Қуанатын күн келді.Қайырлы таң!Қайырлы күн!Күліп шықты күн бүгін!Жұмбақ жасыру:Кесе, шыны, пиялаОларсыз шай құя ма? |
Балалар бәрі айтады
Жұмбақты тыңдайды, жауап береді:Балалар қызығушылығын білдіреді. (Ыдыс) |
Ұйымдастыру-ізденушілік | Тәрбиеші балаларға әр түрлі ыдыстарды көрсетіп, білімдерін кеңейтеді.
-Балалар, бір сөзбен бұл заттарды қалай атаймыз? Д.о «Кім біледі?»-Ыдыс- аяқ қандай болады?
Қызықты сәт: Телефон шырылдайды. -Балалар, бізгеқонақ келмекші, қонақ күтуге дайындалайық.-Қонақтарға дастарқан дайындайық?Д.о. «Дастарханға не керек?»Ұлттық тағамдар, ыдыстар жайында білімдерін өрбіту.-Бұл ыдысты қалай атаймыз? Тәрбиешінің әңгімесі:- Балалар, кезінде ата-бабаларымыз ұзақ жолға шыққанда, торсыққа су, қымыз, сусын құйып өзіммен алып жүрген. Торсық малдың терісінен жасалатын болған.
Тәрбиеші балаларға торсықты «мүйіз» өрнекпен әшекейлеуді ұсынады. «МҮЙІЗ» - қазақ оюының ең көне мәнері. «Мүйіз» өрнегі үй жиһаздарында (кілем, сырмақ, текемет, алаша, көрпе, түскиіз, шымши), тұрмыстық заттарда (саба, шанаш, күбі, оқшантай, торсық, сандық т.б.), сондай-ақ қару-жарақтарда (қынап, оқшантай, торсық, садақ), киім-кешек, ат әбзелдерінде (ертоқым, айыл) қолданылады, жалпы бұл элементтің қолданбайтын жері жоқ десе де болады.Тәрбиеші балаларға бойларын сергітуге ұсынады. Сергіту: Орнымыздан тұрамыз, Қолды белге қоямыз. Иілеміз оңға бір, Иілеміз солға бір. 1,2,3,4 – қолымызды созамыз.Торсықты әшекейлеу үлгісін салып көрсетеді. Балаларға бір-бір қағаз торсықтан үлестіреді. | Балалар қандай ыдыс екенін айтады.- Кесе, пияла, тәрелке, құманша, құман, табақ.
- «Ыдыс- аяқ» дейміз.
-Ағаш ыдыс -аяқ, шыны ыдыс-аяқ, қыш ыдыс-аяқ болады.
Балалар дыбысқа құлақ түріп,тынышталады. Өздеріне қонақ келе жатқанын естіп қуанады, қонақ күтуге дайындалады.
Өздері білетін ұлттық тағамдарды , ыдыс- аяқтарды атайды.-Торсық.
Балалар бойларын сергітеді.
Балалар үлгіге қарап торсықты ою-өрнекпен әшекейлейді.
|