Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары
|
2.3.1.1 шағын мәтінді түсініп, мәнерлеп (дауыс
ырғағын дұрыс қойып), рөлге бөліп оқу;
2.2.6.1 ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын
артикуляциялау.
|
Сабақтың басы
(5
минут)
Үй тапсырмасын тексеру
Сабақ мақсатымен таныстыру
(5 минут)
|
Мұғалім оқушылармен амандасады
«Нейрожаттығу» жасайды.
Оқушыларға Word Wall платформасы арқылы өткен сабақ бойынша
сұрақтар қойылады.
Оқушылар топқа бөлініп
отырады
Болжау әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.
Балаларға бауырсақтың суреті беріледі сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Иә/жоқ әдісі
|
Оқушылар тақтадағы нейрожаттығуды
жасайды.
Балалар өткен тақырыпты қайталайды,
сұрақтарға жауап береді.
Дастарқан және тағамдар деген екі топқа
бөлінеді.
Дискриптор:
Үй тапсырмасына
Оқушылар Word Wall платформасы арқылы сұрақтарға жауап
береді 1балл.
|
Қолпаштау
Домбыра әдісі бағалау. 1
балл
Қолпаштау
|
Word Wall
|
Сабақтың ортасы
(5 минут)
(8 минут)
(1 минут)
(8 минут)
(7минут)
Сабақтың соңы
(3 минут)
|
1.Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздер: қамыр, пісіру, домалау,
кездесті.
Жаңа
сөздермен таныстырады, оқушылар хормен
қайталайды.
Жеке жұмыс.
1-тапсырма. Оқылым.
Астың үлкені – нан мен
бауырсақ. Бауырсақ ұннан жасалады. Сүт пен май қосып, қамыр илейді.
Дөңгелектеп кесіп, ыстық майға пісіреді. Бауырсақ – дастарқанның
сәні.
Сергіту
сәті
«Қара жорға»
биі.
2.Жазылым.
Жеке жұмыс
2-тапсырма.
1.Жақша ішіндегі сөздерді
аударып жаз.
1.Үйге (гости) келді.
2.
(Юрта) әдемі екен.
3.
Бауырсақ (вкусный).
2.Қазақ тіліне тән
дыбыстарды қойып жаз. (Қ,ғ,
і,ң,ү).
Анам мен_ң піс_рген,
_ызыл к_рең бауырса_.
Шы_пай қояр т_сі_нен
Б_раз жемей са_ынса_.
3.Айтылым
3-тапсырма.
Сахналық көрініс
«Бауырсақ» ертегісі.
Топтық
жұмыс
Оқушылар
«Дастарқан » сөзінен сөздерді құрап, оқиды
Қорытынды
Сабақты қорытындылау.
Кері
байланыс.Бағаалау
|
Жаңа сөздерді жазады, Word Wall платформасында сөз
тіркестерін құрастырады.
.
Оқушылар мәтінді оқиды, мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Бауырсақтың жасалуы туралы
түсіндіреді.
Бауырсақ
қалай жасалады?
Жақша ішіндегі сөздердіқазақшаға аударып
жазады. Қазақ тіліне тән
дыбыстарды қойып жазады.
Сахналық
көрініс.Ертегіні рөлге бөліп ойнайды.
Қорытынды
Балалар, сендер қандай ұлттық тағамдарды білесіңдер?
Бауырсақ қалай жасалады?
|
Домбыра әдісі бағалау. 1
балл
Дескриптор:
1б.
Өзара
бағалау.
Домбыра әдісі арқылы балл қояды.
Домбыра әдісі бағалау. 2
балл
Домбыра әдісі бағалау. 3
балл
Домбыра әдісі бағалау. 2балл
|
Оқулық 38-бет
сөздік
(Оқулық 38- бет)
музыка
интербелсенді тақта,
ертегі
интербелсенді
тақта
«Жеміс ағашы» әдісі арқылы рефлексия.
|