Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу, сабақты бастауға психологиялық ахуал
қалыптастыру. Әсемпаз болма
әрнеге,
Өнерпаз болсаң
арқалан
Сенде бір кірпіш
дүниеге
Кетігін тапта бар
қалан
Абай
Құнанбаев
«Қар ұшқыны» әдісі
арқылы
3 топқа
бөлу
-
топ
Хандар
-
топ
Сұлтандар
-
топ
Билер
1-тапсырма «Қатені тап»
әдісі
-
топ
Хандар
1.Қазақ этносы үш
жүзге бөлінеді?
2.Қаңлы тайпасы үш
жүздің белді руы?
3.Этнос дегеніміз
мемлекет деген мағынаны
білдіреді?
4. Кіші жүз 2 ру
тайпалық бірлестіктен
тұрады?
5. Байұлы бірлестігі
12 рудан тұрады?
-
топ
Сұлтандар
1.Орта жүздің белді
руының бірі арғын?
2.Жағалбайлы руы
кіші жүздің әлімұлы бірлестігіне
кіреді?
3.Адай руы орта
жүздің құрамына кіреді?
4. Бүкіл Қазақстан
аумағын Кіші жүз қазақтары
мекендеді?
5. Беріш руы шығыс Қазақстанда
мекендеді?
-
топ
Билер
1.Қазақ халқы 3
атадан кейін қыз алысады?
2.Байұлы кіші
жүздегі ең көп санды
бірлестік?
3.Таз руы кіші
жүздің Жетіру бірлестігінде?
4.Ұлы жүз батыс
аймақта мекендеген?
5.Тама руы жетіру бірлестігіне
кіреді?
Таратылған сурет
арқылы жасырылған ойды
анықтаңыздар
Суретте не
бейнеленген?
Бүгінгі сабақ не
туралы деп ойлайсыздар?
Олай болса бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы: Дәстүрлі қазақ қоғамының
әлеуметтік жіктелуінің
ерекшеліктері
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
«Жеті қыр жинау»
арқылы бағаланады
Бірінші бағалау
критерийі:
1.Қазақтардың
әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшелікті
анықтайды
Дескриптор:
1.таратылған суреттерді
қарайды;
2.ұсынылған суреттер
бойынша қойылған сұрақтарға жауап
береді
|