Сабақтың басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
«Миға шабуыл»
Мәтінмен
жұмыс
Қандай сезім
туындауда?
Қандай сөйлем
құрастыра аласыз?
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру
|
Мұғаліммен амандасады;
Сабақтың
мақсатқа сәйкес ой қосады;
Білім
алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ
мақсатына жету жолдарын анықтайды;
Бағалау
критерийлерімен танысады.Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа
көшу
|
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа
дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет»,
т.б.;
ҚБ 1-10
балл;
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және
түсіну
|
оқулық
|
|
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30
мин
|
Т А.М. Хазанов еңбегінен қазақ қоғаының
әлеуметтік стратификациясы туралы үзінді беріңіз. Талқылау
сұрақтары: «Неліктен қазақ қоғаында әлеуметтік стратификациясы
болды?» Кесте толтыру:
Әлеуметтік
жіктеліс
|
Малға
меншік
|
Әлеуметтік
құрылымындағы жоғарғы билік
|
Әлеуметтік
стратификациясы
|
Әлеуметтік
топтар иерархиялық мұра арқылы қоғамды басқаруда арнайы құқықтар
мен міндеттермен ерекшеленеді.
|
Б жұптардың жауаптарын
тыңдатып, кері байланыс беріледі, оқушылар бір-бірінің жауаптарын
толықтырады.
Т Оқушылар топпен қазақ
хандығындағы әлеуметтік топтың ерекшелігін анықтауға ұсыныс беру.
Мәтін «Джигсо» әдісімен талқылау. Үй топтарына оралған соң
бірін-бірі критерий бойынша бағалау мүмкіндігі бар.
Ж бейнефильмнен кем дегенде 5
топты анықтау
Зерттеу сұрақтары:
-Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік
топтар мен таптарға жіктелді?
-Әрбір әлеуметтік топ өкілдері
қандай қызмет атқарды?
-Хандардың, би, батырлардың
басшылық рөлі мен шешімдері қаншалықты маңызды болды?
Зерттеу және талдау
Ж Жұппен Қазақ хандығы
тұсындағы, ХV-XVII ғғ. Еуропа мен қазіргі Қазақстандағы басқару
жүйесін салыстырыңдыр. Кем дегенде 2 ерекшелікті анықтайды
.
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен
жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды
. Оқушылар бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескриптор:
Қазақ қоғамы әлеуметтік топтар
мен таптарға жіктейді
-Әрбір әлеуметтік топ өкілдері
қандай қызмет атқаратынын анықтайды
-Хандардың, би, батырлардың
басшылық рөлі мен шешімдері қаншалықты маңызды екенін
сипаттайды
Дескриптор:
Қазақстанның екі кезеңдегі
билік жүйесін салыстырады;
ХV-XVII ғғ. Еуропадағы
абсолюттік монархия мен Қазақ хандығының билігіндегі ерекшелігін
талдайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Жылқы алғаш рет қазақ жерінде
қолға үйретілген
https://www.youtube.com/
watch?v=SIFClxzCJvM
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
https://www.youtube.com/
watch?v=SIFClxzCJvM
ҚБ парағы
|
|
Сабақтың соңы
Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин
|
Кері байланыс
- Нені білдім? Нені
үйрендім?
- Нені толық
түсінбедім?
- Немен жұмысты жалғастыру
қажет?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|
|