Н.К.Крупская
атындағы
жалпы білім беретін негізгі
орта мектебі
Тақырыптық
жоба
«Жолда жүру
ережелері»
(даярлық тобының
балаларына)
Тәрбиеші: Дабылова
М.Т
2017-2018 оқу
жылы
«Даярлық тобының
балаларына арналған жолда жүру ережесі» тақырыбына
жоба
Жоба
түрі:
шығармашылық-ақпараттық.
Жобаға
қатысушылар:
Тәрбиеші, даярлық тобының балалары, ата-аналар.
Жоба типі:
Қысқа мерзімді
Проблема:
Қазақстанда жыл сайын жол- көлік апатынан жүздеген адамдар қайтыс
болып, мыңдаған адамдар түрлі зақымдыр алып жатады. Соның ішінде
баллар да жоқ емес.
Проблеманың
өзектілігі:
Жолда және көлікте қауіпсіздік ережелерін үйрету, жол- көлік
зақымдарының алдын алу.
Жоба
мақсаты:
Балаларда көшеде жол тәртібін сақтау дағдыларын қалыптастыру
.
Жоба
міндеттері:
1. Даярлық тобы балалары көшедегі қауіпсіздік ережелері туралы
бастапқы білімін меңгеру.
2. Жолда жүру, жолаушыларға арналған, көшеден өту ережелерін сақтау
дағдыларын білуге дайындау.
3. Бағдаршам, реттеушінің жұмысы, жол белгілері туралы білімдерін
бекіту .
4. Көшеде, жолда болған оқиғаларға, дұрыс әрекет жасауға дайындау,
сол болған оқиғадағ шығу жолдарын үйрету.
Тәрбиешінің дайындық
жұмыстары:
Кеңестер.
Жолда жүру ережелері бойынша дидактикалық және қимыл- қозғалыс
ойындарының картотекасын құру және жасау.
Жолда жүру режесі бойынша материалдар дайындау..
ЖЖЕ бойынша сюжеттк- рөлдік ойындардың құралдарын дайындау.
Макет жасау.
Жоба жұмысының
этаптары:
1. Жолда жүру режесі бойынша материал
дайындау.
2. Жол оқиғалары туралы суреттер
қарау.
3. Бейне материалдар қарау
4. Әдебиеттік шығармалармен
танысу:
С. Михалков «Светофор», «Скверная история», М. Пляцковский
«Светофор», А. Северный «Три чудесных цвета», Я. Пишумов «Азбука
города», «Просто это знак такой…», «Постовой», «Продуктовая
машина», О. Бедарев «Если бы…», Н. Носов «Автомобиль», В. Головко
«Правила движения и т.д.
5. ЖЖЕ бойынша дидактикалық
ойындар дайындау.
6. Ойындар
дайындау:
Дидактикалық:
«Ойлан – тап»,
«Қызыл – жасыл»,
«Бұл қай
белгі?»,
«Кім көп
біледі?»,
«Көлікті
жина »,
«Тауып
көр»,
«Түсіндір»,
«Жол белгілерін
тап» және
т.б.
Қимыл-
қозғалыс:
«Әр түсті
көліктер»,
«Епті жаяу
жүргінші»,
«Жаяу жүргінші және
көліктер» және
т.б.
Жолда жүру
ережесімен танысу жұмысы:
- тәрбиеленушілердің жас
ерекшіліктері мен қабілеттерін ескере отырып білім беру салаларын
кіріктіру
- білім беру үрдісінде
жан-жақты- тақырыптық принципті негізге
алу;
- оқу бағдарламасының
міндеттерін шешу қарастырылады.
Жұмыс
нысандары:
1. Білім беру және дамытушы ойындар.
2. Көркем әдебиеттер оқу.
3. Жол оқиғаларын модельдеу.
4. Иллюстрациялар, плакаттар, көрнекіліктер қарау.
5. Көркемдік- шығармашылық әрекеттер.
6. Балалармен «Жолдағы қауіпсіздік» тақырыбы бойынша ойыншықтар
және атрибуттар дайындау.
7. «Жол әліппесі» тақырыбы бойынша ойындар, театралды қойылымдар,
мультфильмдер, бейне материалдар қарау.
Жүзеге асырылуы мүмкін
салалар:
Физикалық
дамуы.
Денешынықтыру
Қимылды ойындар: «Бағдаршам», «Әр түсті көліктер», «Епті жаяу
жүргінші», «Жаяу жүргінші және көлік», «Абай бол!», Эстафета
«Қызыл, сары, жасыл», «Өз орныңды тап» және т.б.
Саусақ ойындары: «Менің ойыншықтарым»,
«Көліктер».
Денсаулық.
Балалармен қарым- қатынас – әңгіме: «Бағдаршам», «Зебра», «Арнайы
көліктер».
Физминуттар: «Автокөліктер», «Бағдаршам», «Жаяу жүргіншілер»,
«Тоқта, мәшине»
Танымдық- тілдік
дамуы.
Қатынас
Тәрбиешінің
әңгімелері: «Біз үлкен қалада тұрамыз»,
«Балабаұша тұрған көше», «Жолда жүру ережелері не үшін керек», «Жол
оқиғалары»
Тақырып бойынша еркін
қарым- қатынас: «Көлік не үшін қажет», «Жол
белгілері не үшін қажет»
Сюжеттік суреттерді қарау
және талқылау: «Ереже- біздің көмекші» А.В.
Горская.
Проблемалық ситуациялар: «Жолды қай жерден өту керек»
Салыстырмалы- бейнелеу әңгіелер (ұшақ, - тікқшақ,
троллейбус-автобус).
Тақырыпқа ба йланысты тақпақ, жұмбақ, жаңылтпаштар
жаттау.
Тақырыпқа байланысты
жұмбақтар ойлап табу және шешімін табу.
Қойылымдар:
«Сиқырлы үш
түс»,
«Незнайка жаяу жүргінші болуды
үйренуде»
Таным.
Танымдық- зерттеулік
әрекет: түрлі көліктерді
салыстыру(олардың ұқсастығы мен
айырмасын табу)
Әртүрлі ситуацияларды
модельдеу
Плакаттар қарау
Дамытушы
ойындар: «Дәл сондайды
тап»,
«Жол
белгілері»,
: «Ойлан-
тап»,
«Қызыл – жасыл»,
«Бұл қай
белгі?»,
«Кім көп
біледі?»,
«Көлікті
құрастыр»,
«Тауып
көр»,
«Домино»
Дидактикалық
ойындар:
«Лото», «Болады-
болмайды»,
«Дұрыс- дұрыс
емес»,
«Жол белгісін
тап»,
«Дұрыс
ата»,
«Техниканы
жөнде»,
«Не
жоқ?»,
«Жаяу жүргіншелер
лотосы
»
Математикалық түсініктерін
қалыптатыру.
Балалардың назарын заттардың
ерекшелігіне, пішіні мен түсін айтуға, көлеміне, тағайындалуына
аудару.
Сенсорлық даму
бағытында:
Балалардың әрекетін қызықты,
әрртүрлі етіп ұйымдастыру.
Мақсаттық серуен: «Көліктің
қозғалу бағытын бақылау»
Құрылыс материалдардан құрастыру (ағаштан, қауырсыннан):
техникалар, жолдар, көшелер.
Көркем әдебиет
оқу.
Көркем әдебиет оқу және иллюстрациялар қарастыру: В. Берестов
«Көлік туралы», Н.Носова «Автокөлік», С.Фангиштейн «Біздің көше»,
М. Пляцковский «Бағдаршам», А. Северный «Сиқырлы үш түс».,
М.Дружинина «Бағдаршам біздің досымыз»:
Көшеден өту ережелері, жолда
жүру ережелері, көшеде өзін дұрыс ұстау ережелері., Э.Мошковская
«Көлік неліктен қозғалады», С. Михалкова «Дядя Стёпа», «Менің
көшем»
Авторлық ертегілер: И.Б. Струковой «Бағдаршам елі», «Қоянның
оқиғасы».
Оқылым: С. Михалков «Жаяу жүргіншінің есіне: бұрылыстар -
жүргінші», «Сөйлейтін үш түс» Пляцковская.
Әлеуметтік- жеке
дамуы.
Ж ол
инспекторымен кездесу: 24.03.2018;
Кішкентай ойыншық көліктерді,
үйлерді, жолдарды пайдалану арқылы режиссерлік
ойындар.
Ойын: Көңілді
поезд, сиқырлы
қапшық, Үйге келе
жатырмыз, Темір жолдар
саламыз.
Өтіп жатқан көліктерге
қарау.
Сюжеттік-рөлдік ойындар: «Автобус», «Сапар», «Біз
жүргізуші»,
«Автосалон»
Мультфильмдер қарау және
талқылау.
Еңбек.
Қол
еңбегі: Тәрбиешімен бірге ойыншық
көліктерді жөндеу.
Ойынға керек атрибуттар мен
белгілерді дайындау.
Машинист, жүргізушілердің
еңбегімен танысу.
Қауіпсіздік:
Ертегі:
«Бағдаршамды
сыйлаймыз».
Әңгімелер:
«Күтпеген жердегі көше
оқиғалары»,
«Қай жерден және қашан
көшеден өту?
Таным
Көркемдік- эстетикалық
дамуы.
Көркемдік шығармашылық.
Өнімді
әрекеттер: құрастыру, аппликация, сурет
салу, көлік тақырыбында жапсырулар..
Сурет салу, аппликация бойынша ұжымдық жұмыстар: «Біздің көше»,
«Жол белгілері», т.б.
Балалармен бірге «Бұрылыс» макетін.
Ата- аналармен қолөнер көрме конкурсы: ЖЖЕ «Қызыл, сары,
жасыл»
"Қарапайым және күрделі жол
әлемі" 16 мен 24 қаңтар 2018 ж.
Ойындар: «Жол
оқиғалары». 23.04.2018 ж - 26.04.2018
ж
Музыка. Көліктер туралы ән тыңдау және
орындау: «Жол белгілерінің әні», «Бағдаршам»
Балалардың өз бетімен
әрекет жасауына жағдай жасау.
1.Кітап бұрышы: Тақпақтар, ертегілер, көліктер жайлы іңгімелер,
«Біздің көше» фотоальбомын дайындау
2. Сюжеттік- рөлдік ойындар ортасы: «Жүргізуші» сюжеттік- рөлдік
ойынына атрибуттар дайындау -әртүрлі көлік түрлеріне бас киімдер.
Көлік жөндеу құралдары (кілттер, бұрағыштар, насос). Әр түрлі көлік
түрлері. Бағдаршам. Зебра. Үстел үсті конструкторлар. Ысқырғыш .
Реттеушінің таяғы. Фуражкалар. Қуыршақтар.
Бүлінген материалдар (заттарды сиқырлы қорапқа салу).
3. Сенсорлық даму
ортасы: дидактикалық және дамытушы
ойындар: Ұқсастарын тап, Лото, Кубиктерден суретті құрау,
Мозаика.
Өнімді жұмыс орталығы.
Рөл, таяқтар, бағдаршам жасау үшін бүлінген материалдар жинау
(картон қораптар, түрлі түсті қағаздар,).
Қарындаштар, бояулар, ермексаз.
Отбасымен
байланыс.
Материалдар,ЖЖЕ бұрышын безендіруде кітаптар жинау.
Қозғалмалы папка жасау: «Ата- аналарға жаднама» (жолда жүру
ережесі)
«Көлік» тақырыбы бойынша шығармашылық жұмыстар көрмесі.
«Көлік» ойынына атрибуттар дайындауға ата-аналарды
тарту.
Ата- аналарға
кеңес: «Абайла-
көше!»