1-тапсырма
Жұмыс
түрі: Жұппен
Дауыс ырғағын
жаттықтыру
«Мен әртіспін»
ойыны
«Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді көріп,дауыс ырғағын, қимылдарын салып рөлге кіріп
ойнау
Дескриптор:Фильмді көреді,Қожаның дауыс
ырғағын және қимылын салып рөлге енеді.
Жұптар 1-1
бағалайды.
ҚБ: Шапалақ
әдісі
«Менімен бірге қайтала»
жаттығуы.
Мақсаты:
ақпаратты жеткізіп және қабылдаудың жетістігіне әсер ететін
факторларды дамыту.
Нұсқау:
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Көңілді музыка қойылып, оқушылар
билейді. Билеу келесі тәртіп бойынша жүргізіледі: біріншіден
әрқайсылары қандай да бір қимылдар жасайды, ал жүргізуші қолымен
шапалақ соққанда оң жақтағы көршінің қимылын орындайды. Егер де
қатысушылар мұқият орындаса, әрқайсыларының қимылы шеңберден
айналып өтіп «авторға» қайтып
келеді.
2-тапсырма
Эмоцияны
тап ойынын ойнайтын
боламыз!
Ойынның
мақсаты: эмоцияларды тануға,
оларды көрсетуге тәрбиелеу.
Ойынның
шарты: оқушылар бір-бірлеп
шығып , үстелден әртүрлі эмоциялар жазылған карточкаларды қарамай
таңдайды.
Оқушы алған
эмоциясын басқа оқушыларға сомдап көрсетеді, бірақ атауын атамайды.
Қалған оқушылар интонациясына, бет-жүзінің кқрінісіне қарап табу
тиіс.
Дескриптор: Им-ишара,іс -қимыл арықылы
эмоцияны таниды.
ҚБ:1-1 стикерлер арқылы
бағалаймын.
|