Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дефектологтың жылдық жұмыс жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс
жоспары
2020-2021 оқу жылы
Дефектолог:Сейдуали А.Н
Мақсаты:
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу, жеке сабақ түрін өту және түзете-дамыту сабақтарын тиімді әдіс-тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Міндеттері:
-
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар, зерде бұзылыстары бар, психикалық дамуы тежелген, эмоциялық-ерік әрекетінде және мінез-құлқында бұзылыстары бар балаларға, мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, түзету жұмыстарын жүргізу.
-
Баланың мәселелерін мамандардың пәнаралық командасының кешенді түрде зерттеуі, сонымен қоса баланың психологиялық, түзете-педагогикалық және әлеуметтік көмекке деген мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау;
-
Баланың дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып, жеке дамыту бағдарламасын әзірлеу және құрастыру;
-
Жеке, шағын топ және топтық сабақтар түрінде түзете-дамыту сабақтарын жүргізу;
-
Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және мүгедек балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру және оқыту;
-
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау барысында мекемелердің педагогтеріне көмек көрсету;
-
Баланың жалпы және ұсақ моторикасын дамыту;
-
Өз білімдерін жетілдіру және өзара тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
-
Республикалық, облыстық, қалалық және мекеме деңгейіндегі семинар, конференция, педагогикалық оқулар мен тамыз маслихаттарының секция жұмыстарына қатысу;
Ұйымдастыру жұмыстары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Уақыты |
Жұмыстың өткізілу мақсаты |
Орындалу түрі |
||||
1 |
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсету және келісім шартқа отыру |
Жыл ішінде |
Ата-аналарға консультациялық көмек беру |
Бұйрық, келісім-шарт |
||||
2 |
Қалалық психологиялық-дәрігерлік-педагогикалық кеңес беру мекемесінің мамандарымен балаларды қайта тексеруден өткізуді ұйымдастыру |
Жыл ішінде |
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия кеңесінің отырыстарына қатысу |
Мінездеме |
||||
3 |
Жылдық, күнтізбелік жоспарларын жасақтау |
Қыркүйек |
Жылдық жоспарды жасақтау |
Жоспар |
||||
ІІ.Түзеу-дамыту жұмыстары |
||||||||
1 |
Баланың даму мүмкіндігі мен қажеттілігін ескере отырып жеке дамыту бағдарламасын жасақтау |
Жыл ішінде |
Балаларды толықтай зерттеу, әр баланың таным процестерінің ерекшеліктерін, бала дамуындағы кемшілікті ескеру |
ЖДБ (жеке даму бағдарламасы) |
||||
2 |
Түзете-дамыту жұмыстарының мониторингін жүргізу |
Жыл ішінде |
Ерекше білімді қажет ететін балалардың дамуы үшін динамикалық бақылау жүргізу, түзету жұмыстарының бағыттарын әдіс-тәсілдерін анықтау, оқу барысында балаларды бақылау |
Папка |
||||
3 |
Жұмыс кестесін жасау |
Жыл бойы |
Істелетін жұмыс кестесін жазу |
Циклограмма |
||||
4 |
Түзеу жұмысының эффектілігінің сапалық анализін жүргізу. Топтық бағалау. Педконсилиум |
Жыл ішінде |
Балалардың тұжырымдамаларына қарай жұмыстану, мамандармен пікірлесу |
Папка, хаттама |
||||
5 |
Балаларға түзете-дамыту сабақтар өткізу |
Жыл ішінде |
Танымдық іс-әрекетін дамыту, сөйлеу тілін дамыту, ойын іс –әрекетін қалыптастыру, жалпы ұсақ қимыл-қозғалысын дамыту, қоршаған ортамен таныстыру. |
Папка |
||||
ІІІ. Әдістемелік жұмыстар |
||||||||
1 |
Әдістемелік кеңесте оқылатын баяндамалар «Психикалық дамуы тежелудің түрлері» «Ұсақ қол маторикасын дамытатын ойындар» |
Қаңтар Сәуір |
Психикалық дамуы тежелеген аурудың пайда болу себептері мен түрлерімен таныстыру Балалардың ұсақ қол маторикасын дамытуға арналған ойын түрлері |
Баяндама |
||||
2 |
Балалардың сабаққа қатысу туралы журнал толтыру |
Күнделікті |
Балалардың сабаққа қатысуын тексеру, қадағалау |
Тексеру күнделігі |
||||
3 |
Сабақ жоспарын құру, бекіттіру |
Жүйелі |
Түзеу-дамыту жұмысының сабақ жоспарын жасақтау |
Циклограмма |
||||
4 |
Өзара сабақтарға қатысу |
Ай сайын |
Балалардың оқу әрекетін бақылау, маманмен тәжірибе алмасу |
Қатынас дәптері |
||||
5 |
Республикалық, облыстық, қалалық көлеміндегі семинар, конференцияларға қатысу |
Жыл ішінде |
Өзара мамандармен тәжірибе алмасу, өз тәжірбиемен бөлісу |
Баяндама, портфолио |
||||
6 |
Әдістемелік құралдарды дайындау және шығару |
Үнемі |
Түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру |
Папка |
||||
7 |
Танымдық процестерін дамытатын, математика, сөйлеу тілін дамытуға арналған дидактикалық ойындар мен көрнекі құралдар дайындау |
Үнемі |
Түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру |
Дидактикалық материалдар |
||||
8 |
Әдістемелік әдебиттерді және нормативтік іс-құжаттарды жинақтау |
Үнемі |
Дефектолог білімін жетілдіру, түзету жұмыстарының тиімділігін арттыру,жаңа заңдармен танысу |
Папка |
||||
ІV. Балалармен тәрбие жұмыстары |
||||||||
1 |
Балаларды балабақшаның іс-шараларға қатыстыру |
Жыл бойына |
Балаларды қоршаған айнала адамдармен қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу. |
Іс-шара конспектісі |
||||
V. Ата-аналармен жұмыс |
||||||||
1 |
Білім алуға ерекше қажеттілігі бар балалардың ата-аналарымен тығыз байланыс орнату, түзеу-дамыту көмегін көрсету туралы шартқа отыру |
Жыл ішінде |
Ата-аналарға түзеу-дамыту көмегін көрсету |
Бұйрық, шарт |
||||
2 |
Ата-аналарға, қамқоршыларға білім алуға ерекше қажеттілігі бар балаларды түзете-дамыта оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша жеке кеңес беру |
Үнемі |
Жеке кеңес беру |
Кеңес |
||||
3 |
Ата – аналар жиналысына қатысу |
Тамыз Мамыр |
Ата-аналарды баланың даму динамикасымен, диагностика қортындыларымен таныстыру, туындаған мәселелер бойынша ата-аналарға кеңес беріп отыру |
Хаттама, баяндама |
||||
4 |
Ата-аналарға арналған бұрыш жасақтау, уақытылы жаңартып отыру |
Жыл ішінде |
Ата-анаға бала тәрбиесі туралы мәселелерді хабардар ету |
Ақпарат |