Психологиялық ахуал
қалыптастыру мақсатында әр оқушы өз
есімінің алғашқы әрпінен басталатын бір затты іс-қимылмен
көрсетеді.
Мақсаты: жақсы көңіл – күймен сабаққа
зейін шоғырландыру
Үй тапсырмасын
тексеру
«Ия / жоқ»
әдісі
(Бір оқушы үй тапсырмасын
оқиды, басқалары дұрыс болса ия, дұрыс болмаса жоқ деп жауап
береді.)
«Кинометафора»
әдісі Қазақстанның ЮНЕСКО тізіміне енген
нысандары
-Бұл қандай
нысандар?
-Балалар, ЮНЕСКО деген қандай
ұйым?
(Балалардың жауабын
тыңдау)
-ЮНЕСКО-ның негізгі мақсаты
халықтардың білім беру, ғылым және мәдени салаларындағы
әріптестігін нығайту. Қазақстан 1992 жылы 22 мамырда мүшелікке
енді.
Оқулықпен жұмыс
№1
-Қазір 193 ел - Юнесконың
Әлемдік мәдени және табиғи мұраларды қорғау конвенциясының мүшесі
2018 жылы ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мұралар тізіміне 1092 нысан
кірді. Олардың 845-мәдени, 209-табиғи, ал қалғандары аралар
нысандар. Тізімде қанша аралас нысан
бар?
-Бұл нысандар неліктен
қорғауға алынған?
-Дұрыс, балалар, бұл нысандар
әр халықтың мәдени мұрасы.
Екі таңбалы санға бөлу
алгоритмін еске түсіру.
Мақсат
қою
Тақтада үш таңбалы санға бөлу
тәсілдері жазылған.
- Сабақтың тақырыбы қандай деп
ойлайсыңдар?
-Үш таңбалы сандарға бөлу
алгоритмі
Бүгінгі сабағымыздың мақсаты
қандай?
-Көптаңбалы сандарды үш
таңбалы санға жазбаша түрде бөлуді
үйрену.
|