Материалдар / Дельфин. 2 сынып

Дельфин. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2021
400
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Үш таңбалы санға бөлу алгоритмі / Мәдени ескерткіштерді қорғау

53

жалпы білім беретін мектебі КММ

Табеева Асел

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты

4.1.2.11 үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Күтілетін нәтижелер

Барлық оқушылар:

-үш таңбалы санға бөлудің алгоритмін түсінеді.

Көптеген оқушылар:

-үш таңбалы санға бөлудің алгоритмін құрастырады және түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар:

-алған білімін санның әртүрлі бағытына ауыстыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

-көбейткіштердің бірінің разрядында нөлі бар үш таңбалы санға көбейту алгоритмін тұжырымдау.

Пəндік лексика жəне терминология:

-көбейту мен бөлу амалдарының компоненттерінің атауы, алгоритм, тексеру тәсілі.

Алдыңғы білім

Жазбаша көбейту мен бөлудің алгоритмі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында әр оқушы өз есімінің алғашқы әрпінен басталатын бір затты іс-қимылмен көрсетеді.

Мақсаты: жақсы көңіл – күймен сабаққа зейін шоғырландыру


Үй тапсырмасын тексеру

«Ия / жоқ» әдісі

(Бір оқушы үй тапсырмасын оқиды, басқалары дұрыс болса ия, дұрыс болмаса жоқ деп жауап береді.)


«Кинометафора» әдісі Қазақстанның ЮНЕСКО тізіміне енген нысандары

-Бұл қандай нысандар?

-Балалар, ЮНЕСКО деген қандай ұйым?

(Балалардың жауабын тыңдау)

-ЮНЕСКО-ның негізгі мақсаты халықтардың білім беру, ғылым және мәдени салаларындағы әріптестігін нығайту. Қазақстан 1992 жылы 22 мамырда мүшелікке енді.

Оқулықпен жұмыс №1

-Қазір 193 ел - Юнесконың Әлемдік мәдени және табиғи мұраларды қорғау конвенциясының мүшесі 2018 жылы ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мұралар тізіміне 1092 нысан кірді. Олардың 845-мәдени, 209-табиғи, ал қалғандары аралар нысандар. Тізімде қанша аралас нысан бар?

-Бұл нысандар неліктен қорғауға алынған?

-Дұрыс, балалар, бұл нысандар әр халықтың мәдени мұрасы.

Екі таңбалы санға бөлу алгоритмін еске түсіру.

Мақсат қою

Тақтада үш таңбалы санға бөлу тәсілдері жазылған.

  • Біз мұндай есептеуді орындадық па?

  • Олардың айырмашылығы қандай?

- Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

-Үш таңбалы сандарға бөлу алгоритмі

Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?

-Көптаңбалы сандарды үш таңбалы санға жазбаша түрде бөлуді үйрену.




Бағалау парағын үлестіру



Презентация.






Бөлу алгоритмі берілген

Мағынаны тану


Жаңаны ашу

Оқушылар екі таңбалы санға бөлу алгоритмін пайдалана отырып, есептеу жолын түсіндіреді. 3 918-ді 653-ке бөлемін.

Бөліндіге цифр таңдаймын. Ол үшін 39 жүздікті 6 жүздікке бөліп, 6 санын аламын. Тексеремін 653 · 6 = 3 918. Бөлінді_____-ға тең.

Бұл сабақта оқушылар үш таңбалы санға бөлуде мәні бір таңбалы немесе екі таңбалы сан шығатынын қарастырады.


1375-ті 573-ке бөлемін. Бөліндіде цифр таңдаймын. Ол үшін 13 жүздікті 5 жүздікке бөлемін,2 шығады. Тексеремін:

(573 ∙ 2 = 1 146). Қалдықты табамын. Ол бөлгіштен кіші

(229 < 573). 2 цифрын түсіремін. Екінші толымсыз бөлінгіш 2 292-ні 573-ке бөлемін. Дәл солай пайымдаймын: 22 жүздікті 5 жүздікке бөлемін, 4 шығады.

Тексеремін. Қалдық нөлге тең. Бөлінді _____-ке тең.


Жеке жұмыс. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту үшін тақта алдында орындау

2

4 167 : 463=9

5 274 : 586=9

1 539 : 171=9

65076:986=66

ҚБ «От шашу»


Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі

Оқушылар жұптасып, теңдеудің түбірін табады

D:524=3570:70 х:258=98756-97984


ҚБ «Жапондық мимика»


4,5 тапсырма ауызшы орындалады.


7 есептерді шығар

а) Мектеп асханасына күріш әкелді. 6 күн бойы күніне 4кг 500г-нан жұмсалды. Егер асханада 32 кг күріш қалған болса, асханаға қанша кг күріш әкелінген?

4500 · 6 + 32 000 = 59 000 (г) = 59 кг

Жауабы: 59 кг.

Топтық жұмыс 8-тапсырма зерттеуге арналған

Қалай ойлайсың, төртбұрышты бір түзу сызықпен бөлуге бола ма:

  • Әрқайсысының тік бұрышы бар екі үшбұрышқа;

  • Тік бұрыштары жоқ екі үшбұрышқа?

Мынадай қорытынды жасайды:

а) әрқайсысында тік бұрышы бар екі үшбұрышқа бөле алмаймыз.

ә) тік бұрыштары жоқ екі үшбұрышқа бөлуге болады.



Оқулық.

Презентация























Дәптермен жұмыс








Флипчарт,

Маркер








Оқулық

Рефлексия


Бағалау парағы бойынша орындалған жұмыстарын жариялау.

Өзін-өзі бағалау


Үй тапсырмасына беріліп №9












































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ