Материалдар / Дене тәрбиесі дегеніміз не?

Дене тәрбиесі дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
753
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

1-бөлім – Денсаулықты білу және түсіну
Мектеп: № 278 орта мектеп
Күні: 22.06.2018Мұғалім аты жөні: Абенов Достық
Сынып: 1Қатысқандар: 25Қатыспағандар: 0
Сабақ тақырыбыДене тәрбиесі дегеніміз не?
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары



1.3.1.1. Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну


Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар орындай алады:


  • Жаңа білімді түсінеді.


  • Оқушылардың көпшілігі орындай алады:


  • Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.


  • Кейбір оқушылар орындай алады:


  • Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.




  • Жетістік критерилері
  • Дене жаттығуларын орындауға қатысты идея, стартегия және жоспар туралы біледі.
  • Дене жаттығуларын орындайды.




  • Тілдік мақсат
  • Интербелсенді тақтадан «Түлкі мен тауық» ойынын көреді.
  • «Дене тәрбиесінің пайдасы» тақырыбында өз ойларын айтады.


  • Пәнге қатысты сөздер мен терминдер:


    Сәлеметсіз бе! - Здравствуйте! - Hellо!, Сау болыңыздар! - До свидание! - Goodbye! , ЫсқырықСвисток - Whistle, Уақыт өлшегіш - Счетчик времени - Time meter


    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:


  • «Құлатпай жеткіз» ойыны несімен ұнады?
  • Ойын кезінде қандай жаттығулар жасадық?


  • Талқылауға арналған сұрақтар:


    Не себепті ойынды оқушылар құлатпай жеткізулері қажет?


    Сыни ойлау дағдыларын дамыту , ынтымақтастық, жауапкершілікке баулу
    Құндылықтарды дарыту

    Пәнаралық байланысСауат ашу, орыс тілі, ағылшын тілі, математика, дүниетану
    АКТ пайдалану дағдысы Ғаламтордан «Құлатпай жеткіз» ойынын, суреттер, бейнетаспсын ұсыну

    Алдыңғы меңгерген білім Қауіпсіздік ережесі
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Басы Сапқа  тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды  түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.Жалпы  дамыту  жаттығулары: спорт залды   айланып  жайлап  жүру, жүгіру,тізені  биік  көтеріп  жүгіру, оңға  және  солға  қарай  тіркеме  адыммен  жүгіру, артпен  жүгіру, алмен  жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке саналБір  орыннан  және  қозғалып  жасалатын  жаттығулар:Б.қ.аяғымыз иық көлемінде, қолымыз белде басымызды айналдырамыз Б.қ. екі  қолды  алға  және  артқа  айналдыру.Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамызБ.қ. екі  қолды  алға  ұстап, оң  аяқты  сол  қолға, сол  аяқты  оң қолға  қарама-қайшы  көтеру.Б.қ. екі  аяқты иық  тұсында  ұстап, алға  иіліп  тұру.Б.қ. екі  аяқты  алшақ  ұстап, бір  орыннан  отырып  тұру.Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тийгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамызБ.қ қолымыз белде белді оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .Б.қ 1оң аяқтың ұшына қолымызды тейгіземіз 2 жерге тийгіземіз 3 сол аяққа қолымызды тейгіземіз 4 бастапқы қалып «Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет деп оқушылар бір- біріне жүректен шыққан жылы сөздерін айтып ойынды жалғастырадыЖаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң, ысқырық



































    Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Ортасы



















































































    Оқушылар киімдерінің түстеріне қарай екі топқа бөліну арқылы «паравоз» ойынын ойнайды.«Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады. (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың басшпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып,), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді. Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбилеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы





    Әрбір іс-әрекет түріне арналған кең алаң, ойыншық, қарындаш, фломатсер.











    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары жазылған парақшалар таратылады.
    Соңы 36- 40



    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:Оқушалардан бұл ойында қандай қателер бар және оны қалай азайтуға болатынын сұрау. -Сабақты қорытындылау. Ойын кезіндегі кемшіліктерді ескертіп түзету.-Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын қалпына келтіру.-Толық сапқа тұруларын қадағалау-Сабаққа қатысуына байланысты мадақтау.-Қоштасу.-Бір саппен спорт залдан шығару.Ысқырық, сынып журналы, уақыт өлшегіш,смайликтер
    Қосымша ақпарат
    Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

    дамытуды қалай жоспарлайсыз?
    Бағалау – сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау











































    Құндылықтар
    Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізуі үшін белссенді оқу әдістерін қолданамын. Қабілеті жоғары оқушылар үшін күрделі тапсырмалар ұйымдастырамын. Қабылдауы төмен оқушыларға көмек көрсету мақсатында жұптық жұмыс енгіземін. Шапалақтау әдісімен бағалаймын. Ауызша мадақтаулар айтып, қажет болған жағдайда ұсыныстар айтамын.
  • «Құлатпай жеткіз» ойыны кезінде оқушыларға қауіпсіздік ережесін ескерту, қадағалау
  • РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



























    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ