Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дене тәрбиесі дегеніміз не?
Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныпқа арналған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
753
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 1-бөлім – Денсаулықты білу және түсіну | Мектеп: № 278 орта мектеп | |
Күні: 22.06.2018 | Мұғалім аты жөні: Абенов Достық | |
Сынып: 1 | Қатысқандар: 25 | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ тақырыбы | Дене тәрбиесі дегеніміз не? | |
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары | 1.3.1.1. Денсаулық туралы жалпы түсінік алу, дене белсенділігін ұғыну | |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||
Жетістік критерилері | ||
Тілдік мақсат | ||
Пәнге қатысты сөздер мен терминдер: | ||
Сәлеметсіз бе! - Здравствуйте! - Hellо!, Сау болыңыздар! - До свидание! - Goodbye! , Ысқырық – Свисток - Whistle, Уақыт өлшегіш - Счетчик времени - Time meter | ||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: | ||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||
Не себепті ойынды оқушылар құлатпай жеткізулері қажет? | ||
Сыни ойлау дағдыларын дамыту , ынтымақтастық, жауапкершілікке баулу | ||
Құндылықтарды дарыту | ||
Пәнаралық байланыс | Сауат ашу, орыс тілі, ағылшын тілі, математика, дүниетану | |
АКТ пайдалану дағдысы | Ғаламтордан «Құлатпай жеткіз» ойынын, суреттер, бейнетаспсын ұсыну | |
Алдыңғы меңгерген білім | Қауіпсіздік ережесі | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басы | Сапқа тұру түзел тік тұр сәлемдесу, оқушыларды түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері айнал.Жалпы дамыту жаттығулары: спорт залды айланып жайлап жүру, жүгіру,тізені биік көтеріп жүгіру, оңға және солға қарай тіркеме адыммен жүгіру, артпен жүгіру, алмен жүгіру.қаз жүріс терең жүріп демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке саналБір орыннан және қозғалып жасалатын жаттығулар:Б.қ.аяғымыз иық көлемінде, қолымыз белде басымызды айналдырамыз Б.қ. екі қолды алға және артқа айналдыру.Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды алмастырамызБ.қ. екі қолды алға ұстап, оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң қолға қарама-қайшы көтеру.Б.қ. екі аяқты иық тұсында ұстап, алға иіліп тұру.Б.қ. екі аяқты алшақ ұстап, бір орыннан отырып тұру.Б.қ.1 қолымыз жоғалыда созыламыз 2 тіземізді бүкпейміз қолымызды аяқтың ұшына тийгіземіз 3 отырамыз 4 тұрамызБ.қ қолымыз белде белді оңға 2 рет солға екі рет қозғалтамыз .Б.қ 1оң аяқтың ұшына қолымызды тейгіземіз 2 жерге тийгіземіз 3 сол аяққа қолымызды тейгіземіз 4 бастапқы қалып «Жүректен — жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет деп оқушылар бір- біріне жүректен шыққан жылы сөздерін айтып ойынды жалғастырады | Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.Іс-әрекеттің әрбір түріне арналған кең алаң, ысқырық Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
Ортасы | Оқушылар киімдерінің түстеріне қарай екі топқа бөліну арқылы «паравоз» ойынын ойнайды.«Құлатпай жеткіз» ойыны. Оқушылар орындықта отырады. Әрбірінің аяғы астында әлдебір зат болады. (ойыншық, қарындаш, фломастер). Бір аяқтың басшпайларымен затты ұстап алып, оны қалай да болса (бір аяқпен секіріп не төрт тағандап қозғалып,), бөлменің қарама-қарсы бұрышына дейін жеткізу керек. Затты құлатпай, тез орындаған адам жеңіске жетеді. Ойын ағзаның жалпы сау болуына және дұрыс жүру дағдысын тәрбилеуге себеп болатын табанның бұлшықет-сіңір аппаратын қатайтуға және ептілікті дамытуға берілген. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы | Әрбір іс-әрекет түріне арналған кең алаң, ойыншық, қарындаш, фломатсер. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары жазылған парақшалар таратылады. |
Соңы 36- 40 | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі:Оқушалардан бұл ойында қандай қателер бар және оны қалай азайтуға болатынын сұрау. -Сабақты қорытындылау. Ойын кезіндегі кемшіліктерді ескертіп түзету.-Оқушыларды бір сапқа тұрғызу, тыныс жолдарын қалпына келтіру.-Толық сапқа тұруларын қадағалау-Сабаққа қатысуына байланысты мадақтау.-Қоштасу.-Бір саппен спорт залдан шығару. | Ысқырық, сынып журналы, уақыт өлшегіш,смайликтер |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? дамытуды қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау Құндылықтар |
Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізуі үшін белссенді оқу әдістерін қолданамын. Қабілеті жоғары оқушылар үшін күрделі тапсырмалар ұйымдастырамын. Қабылдауы төмен оқушыларға көмек көрсету мақсатында жұптық жұмыс енгіземін. | Шапалақтау әдісімен бағалаймын. Ауызша мадақтаулар айтып, қажет болған жағдайда ұсыныстар айтамын. | |
РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуді)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйретуді)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)