Тақырыбы | Денелердің жүзу шарттары. Ареометрлер. Су көлігі. | Мектебі | №1 ЖОББ |
Күні |
| Мұғалім есімі | Жумазова А.Т. |
Сынып | 7а | Қатысты: | Қатыспағаны: |
Сабақтың оқу мақсаты | Денелердің жүзу шарттарымен танысады |
Күтілетін нәтиже | Денелердің жүзу шарттарын ажыратады |
| Су көліктеріне әсер ететін күшті біледі |
| Формулаларды қолданып, есебін шығара алады |
Түйінді идея | Сұйық ішінде әрекет ететін ығыстырушы күштің шамасын анықтай біледі |
Қолданылған құралдар | Аудио-видео материалдар,дидактикалық материалдар, электрондық оқулық |
Тапсырмалар | Топтық, практикалық жұмыс |
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру бөлімі, тұсаукесер, жаңа сабақ, бекіту, қорытынды |
Кезеңдері, уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
I.Ұйымдастырубөлімі(3 мин) | -амандасады-психологиялық ахуал орнатады-сабақтың мақсатын жариялайды;- түрлі-түсті дөңгелекшелерді таңдату арқылы топқа бөледі-тақырыппен сабақ барысымен таныстырады | -амандасу,-кезекшілік қызметтерін атқарады,-оқу құралдарын дайындайды-тақтаны сабаққа даярлайды |
II.Тұсаукесер (15 мин) | Алдыңғы тақырып: Архимед күші.Архимед күші дегеніміз не еді? Практикалық жұмыс арқылы архимед күшінің неге тәуелді екенін тәжірибе жүзінде көрсете алады Практикалық жұмыс Архимед күштері неге байланысты екенін айтады1 топ: суы бар ыдыс апельсин2 топ: газдалған сусын жүзім 3 топ: пластилин,суы бар ыдыс
| Өз еріктерімен сұраққа жауап береді1 топ:2 топ: 3 топ: |
III.Жаңа сабақ( 15 мин) | Тәжірибе нәтижесінде біз нені түсіндік? Архимед күші дегеніміз-денеге кері әсер ететін ығыстырушы күш.Алдын-ала оқу әдісі қолданылады Егер денеге әрекет етуші ауырлық күші мен архимед күшіне тең болса, онда дене сұйықтың кез келген жерінде тепе-теңдік қалпын сақтай алады.Егер денеге әрекет ететін ауырлық күші архимед күшінен артық болса, онда дене сұйыққа батады.Егер ауырлық күші архимед күшінен кем болса, онда дене сұйықтың бетіне көтеріледі.Егер дене сұйық бетінде жүзіп жүрсе, дененің сұйыққа батқан бөлігінің көлемі сұйық пен материалы тығыздықтарының арақатысына байланысты болады: Ареометрлер-сұйықтың тығызығын анықтауға арналған құрал. Сүттің майлылығын анықтау үшін қолданылатын ареометрлер-лактометрлер деп аталады.
| Сұрақтарға жауап бередіТақырыптың атын жазып алады
Дайын постерлерді қорғайды.1 топ: Денелердің жүзу шарттары2 топ: ареометрлер3 топ: су көлігі
Дәптерлеріне керек ақпараттарды түртіп аладыТыңдайдыБілімдерін толықтырады
|
IV. Жаңа сабақты бекіту(7 мин) | АжыратыңызЖүзедіҚалқидыБатады
1.Егер денеге әрекет ететін ауырлық күші архимед күшінен көп болса қандай күйі?2.3.Ығыстырушы күш басқаша қалай аталады?4.Сүттің майлылығын анықтайтын құралды ата5.6.Ауырлық күші мен архимед күші тең болса7.кеменің рұқсат етілген сызығы?8.
|
|
V.Қорытынды. Үйге тапсырма (5 мин) | Денелердің жүзу шарттарын тұжырымдаңдар.Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің шамасы неге тең?Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан артық болса, дене сұйықта жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан кем болса, дене сұйықта жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?Ареометр деген не?Оның құрылысы мен жұмыс істеу принципі туралы айтып беріңдер.Лактометрлер деген не?
Рефлексия. Бес саусақ әдісі бойынша ұнаған бір сұраққа жауап береді
Үйге:Денелердің жүзу шарттары. Ареометрлер. | 1.Егер денеге әрекет етуші ауырлық күші мен архимед күшіне тең болса, онда дене сұйықтың кез келген жерінде тепе-теңдік қалпын сақтай алады. Егер ауырлық күші архимед күшінен кем болса, онда дене сұйықтың бетіне көтеріледі. Егер дене сұйық бетінде жүзіп жүрсе, дененің сұйыққа батқан бөлігінің көлемі сұйық пен материалы тығыздықтарының арақатысына байланысты болады2.3.жүзеді4.батады5.сұйықтықтың тығыздығын анықтайтын құрал6.1-шыны құты2-металл кесектері3-жіңішке түтікше4-шкала.Үй тапсырмасын жазып алады
|