Тақырып: Денсаулықты нығайтуға арналған
ойындар мен эстафеталар
|
Мектеп:
«Георгиевка орта мектебі»
КММ
|
Мұғалімнің аты
жөні:
Нургалиев
ОлжасБолатович
|
Уақыты:
|
Сынып: 4
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақты меңгеруге
көмектесетін оқу
мақсаттары
|
4.2.2.2 Көшбасшылық рөлдерімен
кезектесіп алмасып, әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін өз бетінше
және топта жұмыс істей
біледі.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылардың
барлығы орындай алады:
Оң және сол бүйірмен
ілеспелі қадаммен адымдап жүру, «ине жіп» мәнерлі жүрісін орындай
алу.
Көшбасшылық рөлдерімен
кезектесіп алмасу.
Тізелерді жоғары көтеріп
жүгіре алу.
Сыныппен бірге қозғалыс
кеңістігінде қауіпсіз әрекет ете
алу.
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады.
Спорт алаңында қауіпсіздік
ережесін сақтай алу.
Ойын кезінде орындалуы тиіс
негізгі нұсқаулықтарды сақтай
алу.
Жүгіру кезінде дұрыс дем ала
алу.
Әрекет мақсаттарына қол
жеткізу үшін өз бетінше
ынталану
|
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Зейінін шоғырландыра
алады.
Жоғарғы сөреден
дұрыс шығып, мәре сызығынан тез
өтеді.
Топта жұмыс істей
білу.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар спорт алаңындағы
мінез құлық ережелерін, алаңдағы спорт жабдығы мен оның арналымын
сипаттау, ұсынылған жаттығуларды орындау реттілігін
анықтау.
|
|
Пәндік лексика
және терминология:
Спорт жабдығы, қауіпсіздік
ережесі, жүгіру, эстафета таяғы, мәре-финиш-
finish
|
|
|
Талқылауға
арналған сұрақтар:
Денсаулық дегеніміз
не?
Спортзал мен спорт алаңына
арналған қандай ортақ қауіпсіздік ережелері
бар?
Жүгіру кезінде қандай
қауіпсіздік ережелері
сақталады?
|
|
|
Неге екенін айта
аласыңдар ма?
Неліктен жүгіру кезінде
адымның жиілігі мен ұзындығын өзгертіп отыру керек екенін айта
аласыңдар ма?
Неліктен ойын барысында
қозғалған кезде мұқият болу қажет екенін айта аласыңда
ма
|
|
Алдын ала
оқыту
|
Доппен түрлендірілген ойындар
ойнай алады
|
Ишара
|
Мадақтау,
қолпаштау,
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
45минут
|
Жоспарланған іс-
әрекет
|
Ресурстар
|
БАСЫ
0-3
минут
|
(Ұ) оқушыларды спорт алағымен,
ауада дене шынықтыру сабақтарына арналған спорт киіміне қойылатын
талаптармен, ауада дене шынықтыру сабақтарына арналған қауіпсіздік
ережесімен таныстырады.
Шеңберге тұрып, бір біріне
сабақта сәттілік тілеу арқылы сабақты
бастау.
Сапта оң, сол және артқа
бұрылу.
|
Кең , бос
кеңістік.
|
4-10
|
Денені қыздыру үшін «Қуып жет»
ойын әдәісін қолданамын
Жүгіруден кейін тыныс алуды
қалпына келтіру.
Жалпы дамыту жаттығуларын
музыка ырғағымен жасау
- Б.қ. қол кеуде
алдында, қолды шынтақтан артқа тарту және жаза
тарту.
-Б.қ. қол
иықта,қолды иықтан алдыға артқа
айналдыру.
-Б.қ. қол белде, 1-
алға еңкею сол аяқты өкшеден қою.2 – қол белде артқа шалқаю. 3-4
д.с. оң жаққа.
6.Ж.Д.Ж.
орнында.
1.Б.қ. сол қол
белде, оң қол жоғарыда, аяқ иық
көлемінде.
1-2 сол жаққа еңкею,
3-4 оң жаққа д.с.
2.Б.қ. аяқ иық
көлемінен алшақ қол белде.
1- сол аяққа
еңкейеміз,2- ортаға еңкею,3- оң аяққа еңкею, 4- бастапқы
қалып.
3.Б.қ. қол белде аяқ
иық көлемінде.1- қол жоғарыда,2- алға еңкею,3- қол алдыда отыру,
4-б.қ.
4.Сол аяқ алдыда оң
аяқ артта қол тізеде.1-2-3 –сол аяққа қарай отыру,4-секіріп аяқты
ауыстыру.
Нұсқау: Дененің тік болуын және
тепетендікті ұстауды қадағалау; тізенің бүгіліп кетпеуін қадағалау.
Қаттырақ бұрылу тізені
бүкпей.
Денені тік ұстау, арттағы
аяқтын созылуын қадағалау және тізенің бүгілмеуін
қадағалау
|
Кең таза
кеңістік.
АКТ
|
ОРТАСЫ
11-40
|
Сыныпты жеміс атаулары арқылы
үш топқа бөлу.
Топ басшыларын
тағайындау.
Баскетбол ережесімен ойналады,
тек екі баскетбол себетінің орнына екі жаққа кегілейлер қойылады.
Ойыншылар баскетболдан ойын ережесіне сай ойнап, доппен қарсылас
команданың кегілейлерін құлату керек. Қай команда
командакөбіреккегілейдіқұлатса, сол команда жеңіскежетеді.
ОйындыкүрделіетуүшінекіжақкоманданыңкегілейлерінқорғауүшінекіжаққаекіқақпашықылыпА қабілетті
оқушынықоюкерек. Үшінші топ қалған екі топтың
мүшелерін таратылған карточкаға бағалап
отырады.
«Эстафета таяғы» қозғалыс
ойыны
Үш топ мүшелері белгіленген
жерге тұрғызылады. Бастаушы оқушының қолына эстафета таяғы
таратылады. Жүгіріп келіп өз команда мүшелеріне беру арқылы
жарысады. Қай команда бірінші болып аяқтайды. Сол жеңіске жетеді.
Смайликтермен бағалау.
|
Эстафета таяғы,
ысқырғыш, доп, бағалау
парағы.
Смайликтер
|
АЯҒЫ
35-40
|
Демді қалыпқа
келтіру.
Сабақты
қорытындылау.
Себетке жемістерді салу арқылы
бағалау.
-
Сабақты толық түсінсе, жемісті
себетке салады
-
Сабақты толық емес, жартылай
түсінсе, жемісті себеттің сыртына
жапсыру
-
Сабақ түсініксіз болса,
жемістерді бос орынға
жапсыру
|
Жемістердің
суреттері
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз қалай көбірек
қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары балалардың алдына
қандай міндет қоюды
көздейсіз?
|
Бағалау – балалардың
материалды мегеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық пен
қауіпсіздікті тексеру
|
Жаттығуды істеу
кезінде көмек көрсету.
Қабілеті бар
оқушылардың жүгіру көрсеткішін жақсартуын
міндеттеймін.
Ойын барысында қабілетті
оқушыны қақпашы қызметіне қойып қабілеті төмен оқушыларды шабуылшы
рөліне қою.
|
Қозғалмалы ойын ережесі мен
ойынды, жоғарғы сөреден дұрыс шығуын және мәрені толық аяқтауын.
Рөлдерде ойнауын
|
«Таным», физика,
дүниетану пәндерімен
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ мақсаты
оқыту мақсаты шынайы болды
ма?
Бүгін оқушылар
нені үйренді?
Сабақтағы ахуал
қалай болды?
Менің сабақта қолданған
тәсілім тиімді болды ма?
|
Жалпы
баға:
Сабақтың қандай
екі аспектісі жақсы өтті(оқыту және үйрену туралы
ойланыңыз)?
1
2
Сабақты қандай
екі нәрсе жақсартқан болар еді (оқыту туралы да, үйрену туралы да
ойланыңыз)?
1
2
Мен топ туралы
немесе жекелеген балалар туралы келесі сабаққа дайындалуға
көмектесетіндей нені ойға
түйдім?
|