Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дезоксирибонуклеин қышқылының құрылымы мен қызметі. ДНҚ репликация механизмі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Шонжы политехникалық колледжі» МКҚК
Техника-технологиялық бағыт
Оқу сабағының жоспары:
Ұзақ мерзімді жоспарлау тарауы: |
Молекулалық биология және биохимия |
||
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: Асатова Амрабуви Турсуновна |
||
Топ: 23 |
Қатысты: |
Қатыспады: |
|
Сабақ тақырыбы |
1.1.10. Дезоксирибонуклеин қышқылы молекуласының құрылымы. 1.1.11. Дезоксирибонуклеин қышқылының (ДНҚ) репликация механизмі. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
ЕБҚ білім алушығада оқу мақсаттары қарастырылған |
||
Оқыту нәтижелері |
ЕБҚ білім алушығада оқу нәтижелері қарастырылған |
||
Бағалау критерийлері |
ЕБҚ білім алушығада бағалау критерийлеріде қарастырылған |
||
Түйінді тұжырым |
|
||
Пәндік тұжырым |
|
Сабақ барысы |
Оқытушы әрекеті |
Білім алушылар әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ басы 3-мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Топта жағымды ахуал туғызу «Бес саусақ!» ЕБҚ: басқа білім алушылармен саусақтарын тигізу арқылы амандасады |
Білім алушылар кезек-кезек көршісінің саусақтарын бас бармақтарынан бастап түртеді: 1. Мен тілеймін (бас бармақ тигізеді); 2. үлкен (көрсеткіш); 3. табыс (орташа); 4. барлығында (атаусыз); 5. барлық жерде (кішкентай саусақ); 6. Сәлеметсіз бе! (бүкіл қолмен тигізу) |
Мақтау сөздерімен бағаланады |
П резентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10-мин 2-мин |
Үй тапсырма сын тексеру Ферменттердің бәсекеге қабілетті және бәсекеге қабілетсіз тежелуі тақырыбы бойынша «Wordwall» платформасы арқылы үй тапсырмасын орындайды (10-тапсырма) ЕБҚ: ұялы телефонмен берілген сілтемеге кіріп тапсырма орындайды Карточкалар арқылы 3 топқа бөлу
ЕБҚ: карточка алып топқа бөлінеді |
Ұялы телефондарын ашып платформаға өтіп тест тапсырмасын орындайды Карточкаларды таңдап топқа бөлінеді «Аденин», «Гуанин», «Цитозин» |
Дескриптор - бір компанентті ферменттер құрамын біледі апофермент деген не екенін айтады - фермент ингибиторын анықтайды (дұрыс жауап 1б) |
1 қосымша Интернет Ұялы телефон
2-қосымша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3-мин |
« Миға шабуыл» стратегиясы Егіздердің бір - біріне ұқcас болуы қандай қасиетке негізделген? ЕБҚ: жазбаша түрде өз ойын жеткізеді |
Білім алушылар 9 сыныпта алған білімдерін еске түсіріп ата – анадан бастапқы тұқымқуалау ақпараты ДНҚ – ның екі еселенуі кезінде берілетіндігін талқылайды. |
ҚБ «Мадақтау» («Өте жақсы!») Дескриптор - Генетикалық ақпараттың ұрпақтан ұрпаққа ДНҚ арқылы берілуін анықтайды |
3- Қосымша
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ ортасы 10-мин Білу, түсіну |
1 – тапсырма «Еркін талқылау» әдісі Топтық жұмыс 1-топ – ДНҚ молекуласының құрылымы мен қызметі 2-топ - Месельсон мен Стальдің эксперименті. Чаргафф ережесі. 3-топ - ДНҚ репликациясы механизмі ЕБҚ: жазбаша түрде өз ойын айтады |
Берілген биология оқулығын және қосымша ақпаратты пайдаланып плакатқа постер құрастырады және оны қорғайды (2-мин) |
ҚБ Қол шапалақтау Дескриптор: - ДНҚ молекуласының құрылымы мен қызметі арасындағы байланысты орнатады - Месельсон және Стальдің экспериментін түсіндіреді - ДНҚ репликация механизмін сипаттайды (20б) |
Е.А. Очкур Ж.Ж. Құрманғалиева М.А. Нуртаева Биология 10
Плакат тар Маркер Түрлі түсті қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5-мин қолдану |
2-тапсырма. «Сүреттен – сөз, сөзден - сөйлем» әдісі Жүптық жұмыс Суретке қарап, келесі сұрақтарға жауап беріңіздер 1. 1-6 ші суреттерде не бейнеленген? 2. ДНҚ тізбектері бір бірімен қалай байланысқан? 3. Әр жаққа бағытталған бағдарсызықтар нені білдіреді? |
Білім алушылар сүреттегі бейнелеген формулаларды анықтайды ДНҚ тізбектері арасындағы байланысты сипаттайды Сүретке қарап ДНҚ құрылымын айтады ЕБҚ: сүретпен жұмыс жасайды Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ «Екі жұлдыз бір ұсыныс» Дескриптор: - сүреттегі бейнелеген формулаларды байланыстыра ды - ДНҚ тізбектері арасындағы байланысты талқылайды - бағдарсызытар туралы өз ойларын ұсынады. (10б) |
4-қосымша
оқулық презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10-мин |
3-тапсырма. «Кесте толтыру» әдісі Жеке жұмыс
|
кестені қажетті сөздермен толықтырады нуклеотид формуласын құрастырады фосфор қышқылының қалдығын анықтайды дезоксирибоза формуласын жазады комплементарлық ережесінің анықтамасын тұжырымдайды ЕБҚ басқа білім алушылармен бірге орындайды |
ҚБ Дескриптор: - ДНҚ құрамындағы заттарды анықтайды - Репликация механизмін сипаттайды - Чаргафф ережесін тұжырымдайды (10 б) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 мин талдау |
4-тапсырма «Ғажайып көрме» әдісі Жүптық жұмыс Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Мәтінді оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. |
Берілген мәінды оқийды Редупликация және репликация арасындағы байланысты орнатады ДНҚ фрагментінің ұзындығын есептейді Есеп шығарады ДНҚ моделін құрастырады ЕБҚ білім алушысы кіріктірілген |
ҚБ «Бутерброд» Дескриптор: - ДНҚ тізбегіндегі фрагменттің ретін анықтайды - Нақты фрагменттің ұзындығын есептейді - Нуклеотидтер %-қ мөлшерін есептейді. - ДНҚ фрагментінің ұзындығын анықтайды - ДНҚ моделін модельдейді (25б) |
5 қосымша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 мин |
5-тапсырма «Білгім келеді» әдісі Топтық жұмыс Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Мәтінді оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. Жас отбасы генетик дәрігердің тексеруінен өтуге шешім қабылдады себебі қыз өз анасының әкесінде мутацияның (орақ тәрізді анемия) бар екенін білді Бұл тексеру болашақта олардың балаларында мутацияның пайда болуының алдын алу шарасы болып табылады. ДНҚ тізбегі берілген: ТГА – ГГА –ЦТТ – ЦТТ А) Осы тізбектің генетикалық ақпаратымен синтезделген ақуыздың бастапқы құрылымы қандай? Б) Егер үшінші нуклеотид мутацияға ұшыраса (яғни а-РНҚ ЦАЦ деп санайды), ақуыздың құрылымы қалай өзгереді? |
Болжам жауап: ДНК: ТГА – ГГА – ЦТТ – ЦТТ аРНК: АЦУ – ЦЦУ – ГАА – ГАА (қалыпты) Ақуыз: тре - про - глу - глу аРНК: АЦУ - ЦЦУ – ЦАЦ - ГАА (қате) тре - про - вал – глу |
Дескриптор: ДНҚ мутациясының салдарын түсіндіреді. (25 б) |
6-қосымша
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 4-мин
3-мин |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |