(Қ)
Тақтада математикалық
сөйлемдер мен есептер жауабымен
жазылады:
Сөйлемдер ме есептердің дұрыс,
бұрыстығына қарап, жаттығулар
жасау.
1. 9- жай
сан -
жоқ
2. 12 3-ке
бөлінеді-
иә
3.
42=16
–
иә
4. 2 мен 3-тің ең кіші ортақ
еселігі 5- жоқ
5.
бөлшегінің онды бөлшек
түрінде жазылуы – 0,12- иә.
6.
-дұрыс бөлшек
– иә
7. 10 санының 50%-ы –
8 –
жоқ.
а)Оқулықпен
жұмыс. Әр оқушы жеке
жұмыстанады.
№962
есеп.
Орман 70 га, жайылым 80 га, ал
егістік 210 гажерді алып жатқанын көрсететін дөңгелек диаграмма
салыңдар.
Берілгені: Орман – 70
га.
Жайылым – 80
га
Егістік – 210
га.
Шешуі:
70га+80га+210га=360га.
3600:360=10
Транспортирдің көмегімен
700,
800,
2100 болатын секторларды
саламыз.
№965
есеп.
Бақшада алма, алмұрт, шабдалы және шие ағаштары
бар. Олардың 110-ы алма, 100-і алмұрт, 80-і шие, ал 70-і шабдалы
ағашы. Осы мәліметтерді көрсететін дөңгелек диаграмманы
салыңдар.
Берілгені:
Алма- 110
Алмұрт -100
Шие
-80
Шабдалы 70
Шешуі:
110+100+80+70=360
360:360=1
Транспортирдің көмегімен
110,100,80,70 ке тең секторларды
саламыз.
алмұрт
шие
алма
шабдалы
1
ә)Әр топқа жеке
тапсырмалар. Тақтада көрсетілген
есептерді шығарып, түрлі-түсті қағаздардан дөңгелек диаграмма қиып
жапсыру.
І-топ: Қоспаның 40%-ын күміс,
20%-ын мыс, қалған пайызын мырыш құрайды. Қоспаның құрамын
көрсететін дөңгелек диаграмма
салыңдар.
Ш ешуі:
Күміс - 40%
Мыс -
20%
Мырыш
-40%
40+20+40=100
3600:100=3,60
40∙3,60=1440
20∙3,6=720
40∙3,60=1440
ІІ- топ: Ауа құрамының 70%-ын
азот, 20%-ын оттек, қалған пайызын әртүрлі газдар құрайды.Осы
мәліметті дөңгелек диаграммамен
көрсетіңдер.
Ш ешуі:
Азот -70%
Оттек
-20%
әр түрлі газдар-
10%
70+20+10=100
3600:100=3,60
70∙3,60=2520
20∙3,60=720
10∙3.60=360
І ІІ-
топ: Сыныпта 30 oқушы бар. Оның 15-і қыз бала. Сыныптағы ер балалар
мен қыз бабалар санының дөңгелек диаграммамен
көрсетіңдер.
Шешуі:
15+15=30
3600:30=120
15∙120=1800
15∙12=1800
Бекіту
сұрақтары:
-
Диаграмманы не үшін
қолданады?
-
Диаграмманы қандай түрлері
бар?
Сабақты қортындылау мақсатында
мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында
нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл
болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін
білдір
|