Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: Кестелік деректерді графикалық түрде ұсыну

    Бөлімі:

    3-бөлім. Электрондық кесте арқылы есеп шығару

    Педагогтің аты-жөні:

    Ханибек Гүлдана

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кестелік деректерді графикалық түрде ұсыну

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы: электронды кестеде диаграммалар құрады Көпшілік оқушылар: кестедегі мәліметтердің диаграмма түрлерін қолданып графикалық түрде ұсына алады

    Кейбір оқушылар: диаграммаларды түрлі салаларда қолдануды жүзеге асыра алады

    Бағалау критерийі:

    Электронды кестеде диаграммалар құрады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Е Б Б Қ О


    Е Б Б Қ О мақсаты




    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 мин




    1 мин




    3 мин






    1 мин


    Ұйымдастыру. Ынтымақтастық ортасын құру.

    Оқушылармен амандасып, түгендеп, сабаққа қатысқан және қатыспаған оқушыларды белгілеу.


    Топқа бөлу: «Flippity» сайтында кездейсоқ таңдау әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

    https://www.flippity.net/


    Үй тапсырмасына шолу жасау

    Quizizz платформасында өткен тақырыпқа қатысты тест сұрақтарына жауап береді (Шартты пішімдеу).


    https://quizizz.com/join/quiz/6375e054e9820e001dcc6bf8/start?studentShare=true


    Ребус шешу. Сабақтың тақырыбын ашу.

    Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен? (Диаграмма)

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру

    Мұғаліммен амандасу.


    Оқушылар кездейсоқ таңдау бойынша топтарға бірігеді.


    Өткен тақырып бойынша сұрақтар ой қозғау ретінде еске түсіріп сілтеме бойынша сұрақтарға жауап беру.


    Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.













    «Бас бармақ» әдісі




    Интерактивті тақта


    «Flippity» сайты













    Суреттер

    Сабақтың ортасы


    3 мин




    4 мин






























    5 мин















    5 мин
















































    2 мин




    6 мин




    Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.


    Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында https://youtu.be/J-IXnxZzEo8 сілтемесі бойынша видео көрсету.

    Excel программасында кестелерді шартты түрде форматтауға болады. Форматтаудың бұл әдісі деректерді талдау мен форматтау үшін өте қолайлы. Шартты форматтау дегеніміз – ұяшықтардағы деректерді белгілі шарттар бойынша форматтау. Қабылдауға оңтайлы болуы үшін санды деректерді гистограмма, таңбалар және әртүрлі түстермен берген тиімді. Бұл әдіс арқылы проблемалық жерлерге бірден визуалды түрде баға беруге болады. Шартты форматтауды іске қосу үшін, Главная (Басты) құралдар тақтасында орналасқан Стили (Мәнерлер) бөліміндегі Условное форматирование (Шартты форматтау) командаларын орындасақ, Шартты форматтау диалогтік терезесі ашылады.

    Гистограмма таңдалған ұяшықтардағы мәндерді көру ыңғайлы болуы үшін әртүрлі түстегі гистограммаларды қоюға мүмкіндік береді.


    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    Зерттеу жұмысы. Оқушылар өздеріне берілген тақырыптары бойынша jamboard тақтасында топтық жұмыс орындайды.

    1-топ: Гистограмма

    2-топ: Графиктер

    3 топ: Нүктелік диаграмма

    4-топ: Сақиналық диаграмма


    2-тапсырма. Жұптық жұмыс

    Практикалық тапсырма.

    1. 1-кестеде көрсетілгендей, сыныптарды, сыныптардағы оқушылардың жалпы санын және сабаққа қатысып отырған оқушылардың санын енгіземіз.

    2. Қатысу процентін есептеу үшін, Қатысу проценті бағанына орналасқан Е3:Е9 ұяшықтар аралығын проценттік форматқа өткіземіз.

    3. Е3 ұяшығына мына формуланы енгіземіз: «= (D3/C3)*100»

    4. Автотолтыру әдісін қолдану арқылы формуланы Е3:Е9 ұяшықтар аралығына орналастырамыз.

    5. Диаграмма құрамыз (7-сурет).

    Дескриптор:

    • Кестеге оқушылардың санын енгізеді;

    • Е3:Е9 ұяшықтар аралығын проценттік форматқа өткізеді;

    • Е3 ұяшығына «= (D3/C3)*100» формуласын енгізеді;

    • автотолтыру әдісін қолданады;

    • қатысу процентін есептейді;

    • диаграмма құрады.


    Кері байланыс




    Жалғастыруға дайынмын

    Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

    Түсінбеймін, қайталап қарау қажет


    Сергіту сәті. https://learningapps.org/watch?v=p378pfpst22


    3-тапсырма. Гистограмманы оқимыз Социологиялық сауалнамаға сәйкес, жастар арасындағы ең танымал әлеуметтік желілер мен мессенджерлер – WhatsApp, Instagram, ВКонтакте т.б. (3-кесте).

    Әдетте жастар бірнеше әлеуметтік желіде аккаунт ашады. Шартты форматтауды пайдаланып, әлеуметтік желілер рейтингісінің гистограммасын құр. Дескриптор:

    • әлеуметтік желілер рейтингісін анықтайды;

    • шартты форматтауды пайдаланады;

    • гистограмма құрады.




    Бейнесабаққа назар салады.






    Мұғалімді мұқият тыңдайды.





















    Әр топ өзінің тақырыбы туралы ақпарат табады, ақпаратты постер құру арқылы басқа топқа жаңа сабақты түсіндіреді.










    Тапсырмаға берілген әрекеттерді

    орындайды.




























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ханибек Гүлдана
    09 Наурыз 2023
    450
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Диаграмма құру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Диаграмма құру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Диаграмма құруға кмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: Кестелік деректерді графикалық түрде ұсыну

    Бөлімі:

    3-бөлім. Электрондық кесте арқылы есеп шығару

    Педагогтің аты-жөні:

    Ханибек Гүлдана

    Күні:


    Сыныбы: 7

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Кестелік деректерді графикалық түрде ұсыну

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.2.2.3-электронды кестеде диаграммалар құру

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушы: электронды кестеде диаграммалар құрады Көпшілік оқушылар: кестедегі мәліметтердің диаграмма түрлерін қолданып графикалық түрде ұсына алады

    Кейбір оқушылар: диаграммаларды түрлі салаларда қолдануды жүзеге асыра алады

    Бағалау критерийі:

    Электронды кестеде диаграммалар құрады.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Е Б Б Қ О


    Е Б Б Қ О мақсаты




    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 мин




    1 мин




    3 мин






    1 мин


    Ұйымдастыру. Ынтымақтастық ортасын құру.

    Оқушылармен амандасып, түгендеп, сабаққа қатысқан және қатыспаған оқушыларды белгілеу.


    Топқа бөлу: «Flippity» сайтында кездейсоқ таңдау әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу

    https://www.flippity.net/


    Үй тапсырмасына шолу жасау

    Quizizz платформасында өткен тақырыпқа қатысты тест сұрақтарына жауап береді (Шартты пішімдеу).


    https://quizizz.com/join/quiz/6375e054e9820e001dcc6bf8/start?studentShare=true


    Ребус шешу. Сабақтың тақырыбын ашу.

    Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай екен? (Диаграмма)

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру

    Мұғаліммен амандасу.


    Оқушылар кездейсоқ таңдау бойынша топтарға бірігеді.


    Өткен тақырып бойынша сұрақтар ой қозғау ретінде еске түсіріп сілтеме бойынша сұрақтарға жауап беру.


    Ребустың жауабы арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.













    «Бас бармақ» әдісі




    Интерактивті тақта


    «Flippity» сайты













    Суреттер

    Сабақтың ортасы


    3 мин




    4 мин






























    5 мин















    5 мин
















































    2 мин




    6 мин




    Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.


    Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында https://youtu.be/J-IXnxZzEo8 сілтемесі бойынша видео көрсету.

    Excel программасында кестелерді шартты түрде форматтауға болады. Форматтаудың бұл әдісі деректерді талдау мен форматтау үшін өте қолайлы. Шартты форматтау дегеніміз – ұяшықтардағы деректерді белгілі шарттар бойынша форматтау. Қабылдауға оңтайлы болуы үшін санды деректерді гистограмма, таңбалар және әртүрлі түстермен берген тиімді. Бұл әдіс арқылы проблемалық жерлерге бірден визуалды түрде баға беруге болады. Шартты форматтауды іске қосу үшін, Главная (Басты) құралдар тақтасында орналасқан Стили (Мәнерлер) бөліміндегі Условное форматирование (Шартты форматтау) командаларын орындасақ, Шартты форматтау диалогтік терезесі ашылады.

    Гистограмма таңдалған ұяшықтардағы мәндерді көру ыңғайлы болуы үшін әртүрлі түстегі гистограммаларды қоюға мүмкіндік береді.


    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    Зерттеу жұмысы. Оқушылар өздеріне берілген тақырыптары бойынша jamboard тақтасында топтық жұмыс орындайды.

    1-топ: Гистограмма

    2-топ: Графиктер

    3 топ: Нүктелік диаграмма

    4-топ: Сақиналық диаграмма


    2-тапсырма. Жұптық жұмыс

    Практикалық тапсырма.

    1. 1-кестеде көрсетілгендей, сыныптарды, сыныптардағы оқушылардың жалпы санын және сабаққа қатысып отырған оқушылардың санын енгіземіз.

    2. Қатысу процентін есептеу үшін, Қатысу проценті бағанына орналасқан Е3:Е9 ұяшықтар аралығын проценттік форматқа өткіземіз.

    3. Е3 ұяшығына мына формуланы енгіземіз: «= (D3/C3)*100»

    4. Автотолтыру әдісін қолдану арқылы формуланы Е3:Е9 ұяшықтар аралығына орналастырамыз.

    5. Диаграмма құрамыз (7-сурет).

    Дескриптор:

    • Кестеге оқушылардың санын енгізеді;

    • Е3:Е9 ұяшықтар аралығын проценттік форматқа өткізеді;

    • Е3 ұяшығына «= (D3/C3)*100» формуласын енгізеді;

    • автотолтыру әдісін қолданады;

    • қатысу процентін есептейді;

    • диаграмма құрады.


    Кері байланыс




    Жалғастыруға дайынмын

    Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес

    Түсінбеймін, қайталап қарау қажет


    Сергіту сәті. https://learningapps.org/watch?v=p378pfpst22


    3-тапсырма. Гистограмманы оқимыз Социологиялық сауалнамаға сәйкес, жастар арасындағы ең танымал әлеуметтік желілер мен мессенджерлер – WhatsApp, Instagram, ВКонтакте т.б. (3-кесте).

    Әдетте жастар бірнеше әлеуметтік желіде аккаунт ашады. Шартты форматтауды пайдаланып, әлеуметтік желілер рейтингісінің гистограммасын құр. Дескриптор:

    • әлеуметтік желілер рейтингісін анықтайды;

    • шартты форматтауды пайдаланады;

    • гистограмма құрады.




    Бейнесабаққа назар салады.






    Мұғалімді мұқият тыңдайды.





















    Әр топ өзінің тақырыбы туралы ақпарат табады, ақпаратты постер құру арқылы басқа топқа жаңа сабақты түсіндіреді.










    Тапсырмаға берілген әрекеттерді

    орындайды.




























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Презентация 8 сынып
    09.03.2023
    450
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ханибек Гүлдана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации