Пәні: қазақ тілі. сынып 2
«Д»
|
Күні
22.11.2018ж
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны 20 Сабаққа
қатыспаған оқушылар 2
|
Сабақтың тақырыбы: Диалог құра аламын Сөйлем
дегеніміз не
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.2.1. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің
негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау.
2.3.5.1. Жіберілген пунктуациялық,
орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету және
құраған сөйлемін толықтыру.
2.3.6.1. Бас әріп пен кіші әріптің биіктігі
мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза
жазу.
2.3.7.1. Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына
сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі)
қолдану.
2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып
тұрған сөздерді табу
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы 2минут
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
Алтын ережені түсіндіру
Шаттық шеңберде тұрып өздеріне сәттілік тілеп
өлең жолдарын мәнелеп айтады
Қайырлы күн достым,
Қайырлы күн болсын.
Сәрсенбінің сәті күні
Сәттілікке толсын!
Бізідің алар бағамыз.
Өте жақсы болсын!
Топтарға бөлу «Сандармен
санау барысында әр топ санап береді
»
Саандар арқылы төрт топқа
бөліну
|
Оқушылар өздіріне сәттілік тілеп сабақты
бастайды
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Әр
топ оқушылары Ребус шешеді Оқушылар ребустың жауабында негізігі
тақырыппен танысады.
|
|
|
Дискриптор:Оқушылар ребусты шеше алады
тақырыпты ашып айтады
Алдыңғы оқу Оқушылар топпен жұмыс
жасайды
21 жаттығу Әр топ оқушыларына әр түрлі суретер
беріледі сол суреттер бойнша сипаттау мәтінін құрастырады
.
Дискриптор: Оқушылар топ бойынша Мәтін
түрлерін біледі және сипаттау мәтінін құрастыра алады
.
Оқушыларға слайдтан «Менің атым Қожа фильміенен
үзінді көрсету »
23- жаттығу Суретке қара. Қожа туралы фильм
қалай аяқталады? Оның кейіпкерлері кімдер?
Диологті көшіріп жаз.
«Сөйлем дегеніміз не?
|
Бағалау Оқушылар өзін- өзі бағалау және топтық
бағалау бойынша бағалайды Бас бармақ әдәсі
бойынша
|
Ортасы
20 минут
|
Қолдану
Оқулықтағы тапсырмаларды
орындау.
Дәптермен жұмыс.23- жаттығу
24-жаттығу оқулықтағы берілген тапсырманы
оқушылар жеке орындайды .
Дисркиптор Оқушылар өз бетінше орындайды
сұрақтарға жауап береді өз бетінше жұмыс жасай
алады
Топтық жұмыс.1 -топ оқушылары 25 жаттығуды
орындайды
2-топ оқушылары 26-жаттығу
3-топ оқушылары 27 --жаттығу
4 топ оқушылары тақырып
бойынша сөйлемдер құрайды
Дисркиптор Оқушылар топпен жұмыс жасай алады
және жауап береді.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
Бағдаршам әдісі арқылы топты бағалау және өзара
бағалау
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
5
минут
|
«Рефлексиялық шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға
жауап береді.
-
Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық
болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-
Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
-
Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
|
Еркін микрофон арқылы сабақты
аяқтау
|
Кері байланыс
3 минут
Бағалау
|
Көңілді смаликтермен баға
беру
Оқушылар қол шапалақтау арқылы және көңілді
смаликтермен өзара бағалайды .
|
Бағалау парақшасы
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер
енгіздім жəне неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|