Материалдар / «Диалогтық оқыту»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Диалогтық оқыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің бірі «Диалогтік оқыту» модулінің мазмұнымен және оның оқытудағы тиімділігі туралы түсінік беру, диалогтік оқытуды қолданудың шарты мен түрлі амал- тәсілдерін ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1323
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Ойыл ауданы Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп- гимназия ҚР Білім беру ісінің үздігі, математика пәнінің мұғалімі Ихсанова Асия Тапашевна
Тақырыбы:«Диалогтық оқыту»
СілтемеМұғалімге арналған нұсқаулық. 98-103 беттер аралығы.

Жалпы мақсатыОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің бірі «Диалогтік оқыту» модулінің мазмұнымен және оның оқытудағы тиімділігі туралы түсінік беру, диалогтік оқытуды қолданудың шарты мен түрлі амал- тәсілдерін ұғындыру.
Оқу нәтижелеріДиалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар олардың білім деңгейлерінің өсуіне үлес қосады. (Мерсер мен Лилтон 2007 ж.)
Негізгі идеяларҚұрдастар арасындағы өзара қарым-қатынас,оқытудағы әңгіме оқуда маңызды рөл атқарады
ҰйымдастыруI.Тренинг.Мұғалімдер бір-біріне үлкен жүрек сыйлау арқылы жылы лебіздер айтады.II. Топқа бөлу. Түрлі-түсті конфеттер таратылады. Конфеттің туріне қарай топқа бөлінеді.
Қызығушылығын ояту.
  • Видеоролик көрсету. «Диалог близнецов»
  • Сұрақ: Осы видеороликтен не көрдіңіздер , не түсіндіңіздер?
  • Таныстырылым жасау.
  • Диалогтық оқытудың мақсатын, нәтижесін көрсету.

    Мағынаны тану1.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі болып табылады. Ғалым әңгіменің үш түрін ажыратып, сипаттама берген:Әңгіме-дебат;• Кумулятивтік әңгіме;• Зерттеушілік әңгіме.Әңгіме-дебат барысында:1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады;3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады;4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.Кумулятивтік әңгіме барысында:1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе береді;2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайды;3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.Зерттеушілік әңгіме барысында:1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;2) әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі;3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу). Топтық жұмыс. Мини текстпен жұмыс
  • Зерттеушілік әңгіме
  • Кумулятивтік әңгіме
  • Әңгіме-дебат
  • Үш топқа 3 есеп беріледі. Әр топ өздеріне берілген есептерді-Зерттеушілік әңгіме бойынша-Кумулятивтік әңгіме бойынша-Әңгіме –дебат бойынша талқылайды,зерттеушік жасайды, шешімін табады.Әр топ жұмыстарын постерге түсіреді, қорғайды.
    Кері байланыс«Пікір ағашы»Мұғалімдер «Пікір ағашына» бүгінгі коучинг туралы пікірлерін стикермен білдіреді



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!