Материалдар / «Диалогтық оқыту»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Диалогтық оқыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің бірі «Диалогтік оқыту» модулінің мазмұнымен және оның оқытудағы тиімділігі туралы түсінік беру, диалогтік оқытуды қолданудың шарты мен түрлі амал- тәсілдерін ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1443
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Ойыл ауданы

Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп- гимназия

ҚР Білім беру ісінің үздігі, математика пәнінің мұғалімі Ихсанова Асия Тапашевна

Тақырыбы:

«Диалогтық оқыту»

Сілтеме

Мұғалімге арналған нұсқаулық. 98-103 беттер аралығы.


Жалпы мақсаты

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдердің бірі «Диалогтік оқыту» модулінің мазмұнымен және оның оқытудағы тиімділігі туралы түсінік беру, диалогтік оқытуды қолданудың шарты мен түрлі амал- тәсілдерін ұғындыру.

Оқу нәтижелері

Диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар олардың білім деңгейлерінің өсуіне үлес қосады. (Мерсер мен Лилтон 2007 ж.)

Негізгі идеялар

Құрдастар арасындағы өзара қарым-қатынас,оқытудағы әңгіме оқуда маңызды рөл атқарады

Ұйымдастыру

I.Тренинг.Мұғалімдер бір-біріне үлкен жүрек

сыйлау арқылы жылы лебіздер айтады.

II. Топқа бөлу. Түрлі-түсті конфеттер таратылады. Конфеттің туріне қарай топқа бөлінеді.

Қызығушылығын ояту.

  1. Видеоролик көрсету. «Диалог близнецов»

Сұрақ: Осы видеороликтен не көрдіңіздер , не түсіндіңіздер?

  1. Таныстырылым жасау.

Диалогтық оқытудың мақсатын, нәтижесін көрсету.


Мағынаны тану

1.Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгімелесу оқушылардың оқуының ажырамас бөлшегі болып табылады. Ғалым әңгіменің үш түрін ажыратып, сипаттама берген:

Әңгіме-дебат;

Кумулятивтік әңгіме;

Зерттеушілік әңгіме.

Әңгіме-дебат барысында:

1) ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады;

2) ресурстарды біріктіруге бағытталған аздаған талпыныс жасалады;

3) қарым-қатынас көбіне «Иә, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта жүзеге асады;

4) Орта бірлесуден гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

Кумулятивтік әңгіме барысында:

1) айтылған пікірлермен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе береді;

2) әңгіме білім алмасу мақсатында жүргізілгенімен, оған қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайды;

3) идея қайталанады және жасалынады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейді.

Зерттеушілік әңгіме барысында:

1) әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады;

2) әркімнің идеясы пайдалы деп саналғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі;

3) қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды;

4) қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»;

5) топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады (олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу).

Топтық жұмыс.

Мини текстпен жұмыс

  1. Зерттеушілік әңгіме

  2. Кумулятивтік әңгіме

  3. Әңгіме-дебат

Үш топқа 3 есеп беріледі. Әр топ өздеріне берілген есептерді

-Зерттеушілік әңгіме бойынша

-Кумулятивтік әңгіме бойынша

-Әңгіме –дебат бойынша

талқылайды,зерттеушік жасайды, шешімін табады.

Әр топ жұмыстарын постерге түсіреді, қорғайды.

Кері байланыс

«Пікір ағашы»

Мұғалімдер «Пікір ағашына» бүгінгі коучинг туралы пікірлерін стикермен білдіреді




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!