(5
минут) «Сен
қайдасың?» тренингі.
Мақсаты: Жағымды психологиялық
ахуал туғызу. Сен қалайсың? Қайда болдың?
Мен сені сағындым Сен келдің? Жақсы
болды
7
мин
Топқа
біріктіру. Стикер жапсырылып
қойылады.Артына әңгіменің үш түрі
жазылған.
6
мин
Ой қозғау
Мақсаты: Ой қозғайды, өз пікірлерін айтып,
дәлелдей алады.Тақырыбын өздері анықтайды
15 мин
Кері
байланыс.
12
мин
Жұптық
жұмыс Мақсаты:
Идеялар мен ойларды
дамыту мен іздендірудің құрылымдалған әдістері белсенді тыңдап, бар
ойын талқылауға шоғырландыруға мүмкіндік береді. Өз ойларын айтады.
Диалогтің түрлерін біледі.Шапшаңдыққа, жылдам жауап алып,
жауап беруге
дағдыланады.
32 мин
Кері байланыс.
10 мин
|
Зейінді шоғырландыруға
арналған жаттығу. Қатысушылар қимылмен
көрсетеді.
Қол беріп
амандасады. Иықтарын қағады Құлақтарын тартады Қолдарын жүректеріне
қояды Қолдарын жаяды, бір-бірін
құшақтайды.
1 топ- әңгіме –дебат
2 топ- кумулятивтік әңгіме
3 топ- зерттеушілік әңгіме
Ортаға екі ерікті
тыңдаушыны шақыру.Стикердегі дайындалып жазылған сұрақтарды оқуға
ұсыну.
1 -тыңдаушыға сұрақ. Бүгінгі көңіл-күйіңіз қалай
?
2-тыңдаушыға сұрақ: Көңіл күйіңіз қалай,
демалыста қалай демалдыңыз. Бүгінгі сабақтан не күтесіз?. Осы
оқудан не күтесіз? Осындай сұрақтар арқылы тыңдаушыны әңгімеге
тартылады.
1. Ортада қандай
іс-әрекет болды? 2. Әңгімеге кім жақсы қатысты? 3. Бірінші
қатысушының әңгімесі неге толық болмады ? 4. Екінші қатысушының
әңгімесі қалай болды? 5. Бүгінгі тақырыбымыз не жайында
болмақ?
Бірлескен жұмысқа
негізделген тәсіл.Материалды түсіндіру үшін
Нейль Мерсердің кіріспе таныстырылымын
пайдалану.
«Жұптық әңгіме»
әдісі.Төрт адамнан тұратын топтарды
жұптарға бөледі. А және Ә, Б және
В.
«Оқытудағы диалог»
ұғымын қалай түсінетіндігі туралы жұптық жұмыс арқылы бір-бірінен 2
минут ішінде интервью алады,(сұрақ, мұғалім, оқушы,
диалог)
1.Бұл жұмыс не үшін
жүргізілді? 2. Жұптық жұмыста диалогтің қандай әдістері
пайдаланылды? 3.Қандай тақырыпта ой
қозғалды 4.Сөйлесу сіздерге не үшін
қажет болды? 5. Сіз айтқан әңгімеңіз туралы
баяндап беріңізші.
|
Көңілді әуен, түрлі-түсті
стикерлер.
Әңгіменің үш түрін
презентациясылау.
|
Топтық жұмыс.
40 мин
Белсенді және
белсенді емес сынып қандай болады?
Диалогтік оқытудың сабақта
оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім
деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын, ересектермен интерактивті
қарым-қатынас жасау және достарымен бірігіп жүргізілген жұмыстың
балалардың оқуына және когнитивті дамуына әсер ететіндігі жайлы
деректер келтіреді. Кері
байланыс.
10 мин
|
І топ.
Әңгіменің бес
үлгілері.(бес диалогтің айырмасын
табады, әңгіменің қай түріне жататынын айтып, әңгіме түрлеріне
постерге класстер жасайды.)
ІІ
топ. Белсенді
сабақ.
ІІІ
топ. Белсенді
емес сабақ сахналау немесе рөлдік
ойын тапсыру.(Сіз әзірлеген сабақ жоғарыда кестеде көрсетілген
белсенді сыныптың он сипатының жетеуін қосқаныңызды көрсетуі
тиіс)
1. Әңгіменің қандай түрлері
қамтылды?
2. Сұрақтың қандай түрлері
қолданылды?
3. Екі сабақта қандай өзгешеліктер
бар?
4.
Бұл сабақтардағы мұғалімнің іс-әрекетін қалай
бағалайсыз?
|
«Үлестірмелі материалдар»
142-144 бет
ресурстар.
«Үлестірмелі материалдар» 146
бет
Белсенді және белсенді емес
сынып
|
Топтық
жұмыс
42
мин
Мақсаты:мұғалімдер диалогтік оқытудағы жоғары,
төмен деңгейлі сұрақтар туралы меңгереді және сұрақ қою
техникаларын ажырата алатын болады.
Сұрақ қою техникасын
ескере отырып, жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар құрастыра
алады.
|
Блум таксономиясы қадамдары
бойынша сұрақтар құрастыруға тапсырма
беріледі.
1-топ Жартылай кесілген лимон
суретіне сұрақ құру. Сұрақтың қою техникасын
қолдану.
2-топ Қанаты сынған ұшақ
суретіне құрады. Блум таксономиясына сұрақтарды
түсіреді.
3-топ Компьютер құрылғылары
суретіне сұрақ
құрады.
|
Блум таксономиясы
сұрақтарының
презентация
|