Материалдар / Диалогтық оқытуды сабақтарда ықпалдастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диалогтық оқытуды сабақтарда ықпалдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2019
204
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тізбектелген сабақ жоспарына «Диалогтік оқыту»әдісі ықпалдастырылған сабақ.Тізбектелген сабақтар топтамасындағы үшінші сабағымды «Диалогтік оқытуды» кірістіре отырып 6 «б» сыныбына «Бактериялар» тақырыбында сабағымды өттім.Сабақты бастамас бұрын шаттық шеңберін құра отырып оқушыларды «Мозайка» әдісі бойынша «Қызғалдақ», «Бәйшешек», «Түймедақ» топтарына біріктірдім.Үй тапсырмасын сұрау мақсатында «Шынжыр» әдісін пайдаландым.Бұл әдісте оқушылар түрлі қағазды қиып, қиылған қағазға сұрақтар жазылады.Сол сұрақтарға жауап берген оқушылар бір бірімен қиыстырып шынжыр жасайды.Топтар смайликтер арқылы бірін бірі бағалайды.Оқушылар диалог құру нәтижесінде сыни тұрғыда ойлауына ықпал ететіндей сұрақтар қойып 1.Бактерия дегеніміз не?2.Бактерияны кім ашты? 3.Бактериялар қандай жерлерде кездеседі? 4.Паразит бактериялар қандай бактериялар? Сұрақтар қоя отырып жаңа сабақ тақырыбын аштым..Сұрақтар легі оқушылардың тақырып бойынша ойларын білдіруіне,түсінуіне мүмкіндік береді.Жаңа тақырыпты ширату мақсатында оқушыладың қызығушылығын ояту үшін тақырып бойынша әр топқа тапсырма берілді. 1 топ Бактериялардың қоректенуі, көбеюі2 топ; Бактериялардың құрылысы мен пішіні. 3 топ: Бактерияның ашылу тарихы,тыныс алуытоптық жұмыс барысында кластер жасап тақтада қорғау.Оқушылар топта бактериялардың ашылу тарихы тыныс алуы, бактериялардың коректенуі,көбеюі,құрылысы мен пішінін кластер жасау барысында қорғап шықты..Бірлесіп ойлау оқушылармен диалог құру арқылы іске асты. Сондайақ оқушылар бірлескен зерттеу барысында бактерияларды анықтауға септігін тигізді.Берілген дискрипторга сәйкес топтар бірін бірі басбармақ арқылы бағалады. Екінші тапсырма бойынша оқушыларға зертханалық жұмыс барысында бактериялардың көрінуін суретін салып сипаттау.Тапсырманы талқылау барысында әртопта зерттеушілік әңгіме өрбіді.Оқушылар топқа құнды өз пікірлерін салды. Топтар бірін бірі «басбармақ» арқылы бағалады. «Доп лақтыру» әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақта игерген білімдерін зерттеген жұмыстарын дәлелдеген пікірлерін сұрақ жауап арқылы нақтылады.Топтар бірін бірі «бағдаршам» арқылы шынайы бағалады.«Кемпірқосақ»әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып жапсыру арқылы кері байланыс жасадым.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!