Материалдар / Диктант "Күз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диктант "Күз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қорытынды санық жұмысы. оқушыларды бағалау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1062
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін:

Мерзімі: 05.09.16.

Сыныбы

2 «Г»

Пәні:Қазақ тілі.

Пән мұғалімі:Тулендинова.Б.А.

Тақырыбы

Диктант «Күз»


  Оқушылар   өткен тақырыптарын естеріне түсіреді,диктант жазғанда дәптер ережесін сақтайды, көркем етіп жазады,сөйлемдегі сөздердің байланысын естеріне сақтайды,меңгерген білімдерін тиянақтайды.

Міндеттері


1. Білімділік: Оқушыларға сөйлемнің соңына қойылатын тыныс белгілер, сөздердің байланысы туралы ұғындыру,мәтіннің мәнін терең түсініп,мағынасын аша білуге машықтандыру. 

2. Дамытушылық:Оқушылардың сөздік қорларын молайтып, тіл байлықтарын арттыру, ой-өрісін ,қиялын, зейінін дамыту.

3. Тәрбиелік Оқушылардың адамгершілікке, мейірімділікке,әдептілікке,батылдыққа, тәрбиелеу;

Сабақтың түрі

Аралас сабақ

Қолданылатын әдіс –тәсілдер

сұрақ-жауап,түсіндіру.

Көрнекілігі

Күз суреті.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.

II . Жаңа сабақ:

а) Диктант «Күз»

Күз түсті.Күн көзінің қызуы азайды.Ауа райы да суыта бастады.Жан-жануарлар қысқа дайындық жасауда.Құмырсқалар індеріне дән тасып жүр.Құмырсқа — еңбекқор жәндік.Олар қысқа азығын жаз бойы жинап алады.(30)

Жазылуы қиын сөздар:құмырсқа.


ә)Мәтінді толық оқып ,тыныс белгілеріні қарап шығу.

б)оқушылар жазғандарын өздері қарап шығады.

в)Диктант тексерілі ,бағаланады.

г)қатемен жұмыс жасау.

Тапсырма:

1.Дауысты дыбыстардың астын сыз. 2.Басқа қандай жәндіктерді білесің ,аттарын ата.

VI. Үйге тапсырма : Ережелерді қайталау.

Бағалау:сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бес,төрт,үш деген бағалармен бағалау.









Бекітемін:

Мерзімі:

05.09.16.

Сыныбы

2 «Г»

Пәні:Математика

Пән мұғалімі:Тулендинова.Б.А.

Тақырыбы

Өрнек.Теңдік.Теңсіздік.Теңдеу

Мақсаты

Оқушылар өрнек, теңдік , теңдеу және теңсіздік туралы түсініктерді пысықтайды, есептер шығарады .

Міндеттері


Білімділік: Өрнектер мен теңдіктерді, теңдіктер мен теңсіздіктерді салыстыру,айырмалық салыстыруға берілген есептерді шығару білігін қайталау,өрнектердің мәндерін табу тәсілдері білігін жетілдіру Дамытушылық: математикалық тілін, салыстыру және қортынды жасау білігін дамыту.

Тәрбиелік Шапшаңдылыққа,ұқыптылыққа,тапқырлыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Қолданылатын әдіс –тәсілдер

сұрақ-жауап,түсіндіру.санау,салыстыру

Көрнекілігі

Сандар қатары, карточкалар.


Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Қосымша сұрақтар қою арқылы 1-сыныптағы өткен білімдерін пысықтау.

Қосынды мен азайтуда сандар былай оқылады.мысалы:30+60

Отыз бен алпыстың қосындысы.

30-6 Отыз бен алтының айырмасы.

Азайтудың дұрыс оқылуы,Мысалы:10-8 Оннан сегізді азайту

Теңсіздіктің оқылуы,мысалы:5<7 бес жетіден кем.

ІII. Жаңа сабақ: 1.Санату 5-тен 9-ға дейін,9-ден 0-ге дейін,18-ден 13-ге дейін т.б

Цифрлармен жұмыс: --Мына сандардың алдыңғы сандарын көрсет:4,8,11,15. -Алдыңғы сандар туралы не айтуға болады? --Мына сандардан кейін сандарды көрсет;6,9,14,17. -Мына:7,1,12,19 сандарымен көршілес сандарды ата.

Тапсырма:орындау үшін нені ескеру қажет? 3-1...2 5-1...5 4-1...1 4+1...5 3+1...2 1+1...2

Эстафеталық ойын

70-20 80-30 60-40 40+30 30+20 20+50 3+7 6+2 7-1 5+4...10 8,,,4+5 6+3...5 А+70, мұнда а=10 c-30,мұнда c=50 90-х,мұнда х=30

3

11,12,13,14,15,16,17,18,19 11,19 1онд 1бірл 1онд 9бірлік

4 Тор көз -10д ? кем Тор көз 10д Жолды-30д Жолды-30д ? артық Шешуі: 30-10=20 Шешуі:30-10=20 Жауабы:20 тор көз д кем Жауабы:20жолды д артық IҮ. Сабақты қортындылау: «Кім жыддам?»ойны керточка тарату Ү.Үйге тапсырма.№5 13 –бет Бағалау.Сабаққа қатысқан оқушыларды бес, төрт,үш бағасымен бағалау.



































Бекітемін:

Мерзімі: 05.09.2016.

Сыныбы

2 «Г»

Пәні:Еңбекке баулу

Пән мұғалімі:Тулендинова.Б.А.

Тақырыбы

Ермексаз туралы түсінік. Ермексаздан тегене пішінін жасау.

Мақсаты

Оқушылар ермексазбен жұмыс істеу ережесі мен тәсілдерін танысады ,ермексазбен тегене жасап үйренеді.

Міндеттері


Білімділік:Ермексазбен жұмыс істеудің әдіс-тәсілімен таныстыру Дамытушылық: Қолынан іс келетін өнерлі, шебер болып өсуге баулу, шығармашылық талпынысын дамыту.

Тәрбиелік :Шеберлік өнеріне, ұқыптылыққа , шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

Қолданылатын әдіс –тәсілдер

сұрақ-жауап,түсіндіру, әңгімелеу

Көрнекілігі

Ермексаз, тақтайша, кескіштер, сүрткіш пен ыдыс, бояулар мен қылқалам, қолсүрткіш.құрал-жабдықтар салатын жәшік.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. . Оқушыларды түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, олардың назарын сабаққа аудару.


ІІ. Жаңа сабақ:

а) Құрал жабдықтармен таныстыру. Ермексаз -жұмсақ, илеуге,созуға ыңғайлы материал. Сондықтан ермексаздан әр түрлі көлемдегі фигураларды жасауға болады. Ермексазбен жұмыс істеу үшін төмендегідей құрал-жабдықтар қажет.

Тақтайша, кескіштер, сүрткіш пен ыдыс, бояулар мен қылқалам, қолсүрткіш.құрал-жабдықтар салатын жәшік.

ә) Ермексазды бөліктерге бөлу.

Жұмыс істегенде үнемі ермексазды пайдалана бермейміз. Кейде ұсақ бөліктермен жұмыс істеу қажет болады.Ол үшін ермексазды ұсақ бөліктерге бөлу керек. Оны бөлудің екі тәсілі болады.1.Жіппен бөлу. 2.Пышақпен немесе арнаулы кескішпен бөлу.

б) Ермексаздан пішін сомдау.

Алдымен ермексазды жұмсарту керек. Ол үшін екі алақанның ортасына салып домалақтаймыз.Жұмсарған ермексазды белгігі бір пішінге келтіреміз. Осы тәсілмен әр түрлі ыдыстардың пішінін сомдап,оларды бояуға болады.

1.Жұмыс жоспарын ауызша құрамыз. 2.Ермексаздан бөлшектерін дайындап алып, жоспар бойынша жасаймыз.

(Оқушылардың пішінді ермексаздан сомдауы.)

ҮІ.Сабақты бекіту: -Ермексаздың өзіне тән қандай қасиеттері бар? -Ермексаз қандай материал?

-Қандай құрал-саймандар кажет?-Ермексазбен жұмыстан кейін не істеу керек?-Ерменсазды бөлудің неше тәсілі бар? Ата.

ІІІ. Сабақты қорытындылау: Біз сендермен не жасауды үйрендік?

ІV. Үйге тапсырма:тегене жасауды аяқтау.

Бағалау. Сабаққа қатысқан оқушыларды бес, төрт,үш бағасымен бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!