Материалдар / Динозаврлар әлемінде 3 сынып

Динозаврлар әлемінде 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып 3 сыныпқа арналған динозаврлар туралы білетін болады және суреттері салады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2020
414
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 Бөлім: Тірі табиғат

Мектеп:

Күні: 13.10.2020

Әбдісаттар Шахеризада

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Динозаврлар әлемінде- 2

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.3.1

Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

3.3.3.1

Шығармашылық жұмысты жақсарту үшін идеяларын түсіндіру және ұсыну

Сабақ мақсаттары

  • Жасалған жұмысты бағалау, талдау, ұсыныстар жасау.;

  • Практикалық дағдыларын пайдаланып шығармашылық жұмыс орындау: өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру;

  • Динозавр әлеміне арналған диораманы әртүрлі материалдарды қолдана отырып жасау;

Жетістік критерийлері

  • Жасалған жұмыстарды бағалайды, талдайды, ұсыныстар жасайды;

  • Өздеріне тән ерекшеліктерін көрсете отыра динозавр бейнелерін және олар мекен ететің орта диорамасын жасайды;

  • Практикалық дағдыларын көрсете отырып (өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру) шығармашылық жұмысты (диораманы) орындайды.


Тілдік мақсаттар


Динозаврлар өмір сүрген кездегі табиғатты сипаттайды.


Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:

  • Бұл динозаврларды суретшілер неге осылай бейнеледі?

  • Динозаврлардың текстурасы қандай?

  • Суретшілер динозаврлардың текстурасын бейнелеу үшін қандай материалдар қолданған?

  • Суретші динозаврлардың өзіне тән қасиетін көрсету үшін, өнердің қандай суреттеу құралдарын қолданған?


Құндылықтарды дарыту

Азаматтық жауапкершілік

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

Бастапқы білім


Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы

2-3 минут


Берілген сабақ динозаврлар әлеміне арналған диорама жасау бойынша өткен сабақтың жалғасы болап табылады.

Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет.



Сабақтың ортасы

5 минут













22 минут




Әнгімелесу. Сұрақтар:

Оқушыларды топқа бөліңіз. Оқушылар рөлдерді бөліп, бір-бірлеріне көмектесу арқылы топтық жұмысты жалғастырады.

Сабақты жасаған жұмысты саралаудан бастауға болады.

Оқушылар бастаған жұмыстарын (диораиаларын) үстелдің үстіне қойады да жан-жағына тұрып, диорама жасау барысында не ұнады, нені жасау оңай болды, қандай қиыншылықтармен кездескендері туралы айтып береді.


Динозаврларыңыздың мекендеу ортасына арналған сұрақтар:

Динозавр қандай ландшафта мекендейді?, Қандай форма, түс және бөлшектерді пайдаланасыз?, Өз суреттеріңіздегі өсімдіктер мен ландшафты туралы ойланыңыздар.

Сол қиындықтарды жену үшін қандай шара қолдану керектігін оқушылармен бірге талдаңыздар.


Тапсырма №1

Тәжірибелік жұмыс

Жаксарту жұмыстары мен әрі қарай қандай іс-әрекеттер жасалу керектігі анықталған соң, оқушылар шығармашылық жұмысты жалғастырады.

Динозаврлар мекен ететін табиғи ортаның элементтерін жасаңыздар.

Динозаврлардың мекендеу ортасына: Динозавр қандай ландшафта мекендейді? Қандай форма, түс және бөлшектерді пайдаланасыз?

Өз суреттеріңіздегі өсімдіктер мен ландшафты туралы ойланыңыздар?

Динозаврлар мекендеген ортаның көрінісі қандай?

Ол орман ба әлде шөл дала ма?

Сіздер мұны суретте немесе коллажда қалай қайта жаңғырта аласыздар?

Сіздер топырақ, құм немесе басқа заттар жиынтығын пайдаланасыздар ма?

Сіздер суды қалай жаңадан саласыздар?

Сіздер қалайы жұқалтырын қолданасыздар ма?


Оқушылар алдынғы сабақтарда алған білімдеріне сүйене отырып динозаврлар әлемінің диорамасын жасауды жалғастырады.

Бүгінгі сабақта оқушылар динозаврлар мекен еткен ортаны бейнелейге көңіл аударады, өсімдіктер мен табиғат элементтерін жасайды.


Оқушыларға диораманы аяқтау барысында жұмысты жалғастыратындықтарын, бірақ оларға тапсырманы орындау үшін кейбір мәселелер туралы ойлану қажеттігін түсіндіріңіз.

Сұрақтар:

    • Идеяңызға сәйкес келетіндей динозаврдың формасы қаншалықты дұрыс жасалды?

  • Оның денесін салғанда түс, тон және текстураны пайдалану қаншалықты сәтті шықты?

Динозаврдың сипатын жасау қолыңыздан келді ме және ол сізде қаншалықты жақсы шықты?

Мекендеу ортасын бейнелеу үшін өз диорамаңызға қандай бөлшек түрлері мен текстураны қостыңыз? Олар нәтижелі болды ма?

Жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды.



Динозаврларға арналған сайт

https://kidsdinos.com/dinosaurs-for-kids/



Қатты қағаздан динозавр мүсінің жасау жолдары

https://www.pinterest.com/pin/266345765441124670/



http://krokotak.com/2016/05/glue-lee-printable-dinosaur/




Сабақтың соңы

3 минут

Бағалау

Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз.

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды

Рефлексия:

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені толық түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ