Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Динозаврлар әлемінде 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Тірі табиғат |
Мектеп: |
||||||
Күні: 13.10.2020 |
Әбдісаттар Шахеризада |
||||||
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Динозаврлар әлемінде- 2 |
||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.3.1 Нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру 3.3.3.1 Шығармашылық жұмысты жақсарту үшін идеяларын түсіндіру және ұсыну |
||||||
Сабақ мақсаттары |
|
||||||
Жетістік критерийлері |
|
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Динозаврлар өмір сүрген кездегі табиғатты сипаттайды. Оқушылар келесі сұраққа жауап береді:
|
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Азаматтық жауапкершілік |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды |
||||||
Бастапқы білім |
Табиғат әлемімен танысуды жалғастырады, көркем материалдармен жұмыс жасаудағы практикалық дағдыларың жетілдіреді. |
||||||
Сабақ барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
|
|||||
Сабақтың басы 2-3 минут |
Берілген сабақ динозаврлар әлеміне арналған диорама жасау бойынша өткен сабақтың жалғасы болап табылады. Оқушыларды бүгінгі сабақ тақырыбымен, оқу мақсаттары және сабақ мақсаттарымен таныстырыңыз. Сабақ соңында күтілетін нәтижеге назар аудару қажет. |
|
|||||
Сабақтың ортасы 5 минут 22 минут |
Әнгімелесу. Сұрақтар: Оқушыларды топқа бөліңіз. Оқушылар рөлдерді бөліп, бір-бірлеріне көмектесу арқылы топтық жұмысты жалғастырады. Сабақты жасаған жұмысты саралаудан бастауға болады. Оқушылар бастаған жұмыстарын (диораиаларын) үстелдің үстіне қойады да жан-жағына тұрып, диорама жасау барысында не ұнады, нені жасау оңай болды, қандай қиыншылықтармен кездескендері туралы айтып береді. Динозаврларыңыздың мекендеу ортасына арналған сұрақтар: Динозавр қандай ландшафта мекендейді?, Қандай форма, түс және бөлшектерді пайдаланасыз?, Өз суреттеріңіздегі өсімдіктер мен ландшафты туралы ойланыңыздар. Сол қиындықтарды жену үшін қандай шара қолдану керектігін оқушылармен бірге талдаңыздар. Тапсырма №1 Тәжірибелік жұмыс Жаксарту жұмыстары мен әрі қарай қандай іс-әрекеттер жасалу керектігі анықталған соң, оқушылар шығармашылық жұмысты жалғастырады. Динозаврлар мекен ететін табиғи ортаның элементтерін жасаңыздар. Динозаврлардың мекендеу ортасына: Динозавр қандай ландшафта мекендейді? Қандай форма, түс және бөлшектерді пайдаланасыз? Өз суреттеріңіздегі өсімдіктер мен ландшафты туралы ойланыңыздар? Динозаврлар мекендеген ортаның көрінісі қандай? Ол орман ба әлде шөл дала ма? Сіздер мұны суретте немесе коллажда қалай қайта жаңғырта аласыздар? Сіздер топырақ, құм немесе басқа заттар жиынтығын пайдаланасыздар ма? Сіздер суды қалай жаңадан саласыздар? Сіздер қалайы жұқалтырын қолданасыздар ма? Оқушылар алдынғы сабақтарда алған білімдеріне сүйене отырып динозаврлар әлемінің диорамасын жасауды жалғастырады. Бүгінгі сабақта оқушылар динозаврлар мекен еткен ортаны бейнелейге көңіл аударады, өсімдіктер мен табиғат элементтерін жасайды. Оқушыларға диораманы аяқтау барысында жұмысты жалғастыратындықтарын, бірақ оларға тапсырманы орындау үшін кейбір мәселелер туралы ойлану қажеттігін түсіндіріңіз. Сұрақтар:
• Динозаврдың сипатын жасау қолыңыздан келді ме және ол сізде қаншалықты жақсы шықты? • Мекендеу ортасын бейнелеу үшін өз диорамаңызға қандай бөлшек түрлері мен текстураны қостыңыз? Олар нәтижелі болды ма? Жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін сақтайды. |
Динозаврларға арналған сайт https://kidsdinos.com/dinosaurs-for-kids/ Қатты қағаздан динозавр мүсінің жасау жолдары https://www.pinterest.com/pin/266345765441124670/ http://krokotak.com/2016/05/glue-lee-printable-dinosaur/ |
|||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Бағалау Оқушылардың аяқталған жұмыстарын бір жерге жинаңыз. Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды Рефлексия: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім? - нені толық түсінбедім? - немен жұмысты жалғастыру қажет? |
|
|||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |