Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Қызығушылықты
ояту. «5 неге?»
әдісі:
НЕГЕ?
әдісі
1 Неге шығарма «Әпке» деп
аталған?
2.Неге басты кейіпкер
Әпке?
3.Неге өз бақытынан бас
тартты?
4.Неге бауырлары әпкесінің
қуанышына келе
алмады?
5.Бауырларының келмегені неге
әпкесін ренжіте
алмады?
Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Сәлемдесу, оқушылар назарын
сабаққа аудару.
Оқушылар сұраққа жауап беру
арқылы шығарма мазмұнын еске
түсіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ
|
8-сынып қазақ
әдебиеті
|
|
ІІ. Мағынаны
тану.
1-тапсырма.
Топ мүшесінің бірі қағазға
жасырылған кейіпкер атын алады, топтарға берілетін
кейіпкерлер:
Қамажай, Темір, Нәзила,
Омар.
Топтар «Дербес пікір
айту» тәсілі бойынша
кейіпкерге қатысты мәліметтерді іріктеп, жүйелейді, өзіндік пікір,
дәлел, мысал, қарсы дәлел, қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысалдар
келтіреді.
1. Өзіндік пікір (ой,
идея); Қамажай — өте мейірімді,
жаны нәзік, бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқан
жан.
2. Дәлел; Көңіліне қаяу салған
бауырларын кешіре білуі, Қабенге
қайырылмауы.
3. Өз пікірін айғақтайтын
мысал; Қамажай. Мен сені түсінемін.
Бірақ амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның
қамын ойлауға хақым
жоқ.
4. Өз пікіріне қарсы
дәлел; Қазақстан Республикасының
Конституциясында әркімнің өмір сүруге құқылы екендігін атап
көрсетеді.
1.Өзіндік
пікір:Тимур -КамАЗ-да бригадир
болып жұмыс істейді. Тік мінезді,бұрама тілді,бірақ адал, қызу
қанды, дөрекі, айналадағыларына
қамқор.
2. Өзіндік
пікір Омар — Қамажайдың
інісі. Мамандығы жағынан ғалым, философ, көбіне ғылыми тілде
сөйлейді, бірақ жаны ізгі жандардың бірі, сыпайы, адамгершілігі
мол, көзілдірік тағады, бойын ашуға билетпейді, көп сөйлегенді
ұнатпайды, білімді, жаны ғылымды сүйеді, лақап аты —
Ом.
3.Өзіндік
пікір Нәзила — Қамажайдың
сіңлісі. Мұғалім болып жұмыс істейді. Мінезі — ерке, тікмінезді,
тура сөзді.
Дескриптор
-
кейіпкерге қатысты
мәліметтерді
жүйелейді;
-
кейіпкерге қатысты дербес
пікір айтады;
-
өз пікірін дәлелді
жеткізеді.
ҚБ
2-тапсырма. «Екі түрлі
түсіндірме күнделігі» дәптермен
жұмыс
Маған әсер еткен
жері
|
Менің
пікірім
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
Құндылық — бір заттың маңыздылығы,
пайдалылығы. Сырттай құндылық зат не құбылыстың қасиеті болып
анықталады. Материалдық
құндылық-құндылықтар жүйесі адамның
күнделікті қоғамдық не жеке тұрмыстық бағдарында, оның
айналасындағы заттар мен құбылыстарға қарым-қатынасының орнауында
орын алады. Мысалға, стақан сусын ішу құралы ретінде өз пайдалы
қасиетін тұтынушы құндылығы ретінде, материалдық игілік ретінде
көрсетеді. рухани құндылық-рухани құндылықты құрайтын махаббат,
иман, адамгершілік,т.б. сынды жеке-жеке құндылықтардың барлығы да
бір адамға тиесілі болмауы
мүмкін.
3-тапсырма. «Төрт сөйлем»
тәсілі. Шығармадағы материалдық және
рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына
баға беріңіз.
Дескриптор:
ҚБ
|
«Дербес пікір айту» тәсілі
бойынша кейіпкерге қатысты мәліметтерді іріктеп, жүйелейді, өзіндік
пікір, дәлел, мысал, қарсы дәлел, қарсы дәлелді жоққа шығаратын
мысалдар келтіреді.
Оқушылар кейіпкерге қатысты
мәліметтерді
жүйелейді;
кейіпкерге қатысты дербес
пікір айтады;
өз пікірін дәлелді
жеткізеді.
Оқушылар «Екі түрлі түсіндірме
күнделігі» дәптермен жұмыс
жүргізеді.
Жаңа ақпаратпен
танысады.
Шығармадағы материалдық және
рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына
баға беріңіз.
Шығармадағы материалдық және
рухани құндылықтарды анықтауда өз пікірін
білдіреді;
Пікірін
дәлелдейді;
Өз дәлеліне мысал
келтіреді;
Қорытынды
шығарады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Әдебиет
теориясы
|