Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Доминантылық заңы
Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстазға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1072
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар Сыныбы: 9 Күні: 24. 11.2016Пәні: Биология
Оқу ісінің меңгерушісі: Омарова Г
Сабақ тақырыбы: | Доминанттылық заңы. Екінші ұрпақта белгілердің ажырауы. Ажырау заңы. Гомозиготалы және гетерозиготалы даралар |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: | Доминанттылық заңының мәнін талдау. Екінші ұрпақта белгілердің ажырауын біркелкілік заңы мен салыстыру. Ажырау заңын тұжырымдау. |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: Моногибридті, дигибридті будандастыруды, қандай белгілердің доминантты, рецессивті болатынын айта алады Оқушылардың көпшілігі: Г. М. Мендель ашқан белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын талқылай алады.Кейбір оқушылар:Мендельдің гибридологиялық әдістерін талдау арқылы олардың негізгі ерекшеліктерін талқылап бір-біріне түсіндіреді Біркелкілік және ажырау заңының мәнін түсіндіре алады |
Бағалау критерийлері: | Бағалау критерийі:1. Моногибридті будандастыруды түсінуі2. Мендельдің бірінші, екінші заңына анықтама бере алуы3.Толық және толық емес доминаттылықты түсіндіре алуы |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар сабақ барысында қолданылатын терминдер мен сөз тіркестері -гомозиготалы,гетерозиготалы, толық емес доминаттлық,ажырау, фенотип, генотипОқушылардан сабақ барысында осы терминдерді қолданып сөздерді құрау сұралады |
Құндылықтарды дарыту | Сабақ барысында мектеп құндылығы сабақтың ажырамас бөлігі болып табыладыАшықтық. Ынтымақтастық. Өмір бойы білім алу |
Талқылауға арналғантармақтар | 1. Моногибридті будандастыру2. Дигибридті будандастыру3. Біркелкілік және ажырау заңы4. Толық емес доминанттылық |
Жазылым бойынша ұсыныстар: | Берілген тапсырмаларды орындайды, кітаппен жұмыс жүргізеді |
Алдыңғы тақырып | Гомозиготалы, гетерозиготалы генотип дегеніміз не?Гибридологиялық әдіс дегеніміз не? |
Сабақтың кезеңдері | Уақ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурст |
Басы | 2 минут 2 минут 10минут | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. ( Көңіл – күйіміз қандай? Өз- өзімізді мадақтаймыз. Мен мықтымын, мен білімдімін, менің қолымнан бәрі келеді)Топқа бірігу (Генотип, фенотип, моногибридті, дигибридті)Сабақ мақсатын тұжырымдау үшін сұрақтар қойылады. «бүгінгі сабақта қандай мақсатпен жұмыс жасайсыңдар?», «бүгін біз не үйренуіміз керек?», «нені орындай алуымыз керек?» мұғаліммен бірлесіп сабақ мақсатын тұжырымдауБүгінгі сабақтың оқу мақсаты | Мен мықтымын, мен білімдімін, менің қолымнан бәрі келеді) «Қалағанынды ал» ойыны арқылы топқа бірігедіБағалау критерийлері1. Моногибридті будандастыруды түсінуі2. Мендельдің бірінші, екінші заңын ажыратып, анықтама бере алуы3.Толық және толық емес доминаттылықты түсіндіре алуы Оқушылар бір-біріне сұрақтар лақтырадыДәптерлерінен көрсетілген сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді. | Таратпа қағаздар Суреттер |
Ортасы | 10 минут | «Ой қозғау » әдісі бойынша жаңа тақырыпты түсіну үшін өтілген материалдардан сұрақтар қою.Бағыттаушы сұрақтар қоямын.1 Будандастыру дегеніміз не?2 Гибрид дегеніміз не?1-топ: Белгілердің біркелкілік заңын оқу формула арқылы жазу2-топ: Белгілердің ажырау заңын оқу формула арқылы жазу3 – топ Толық емес доминаттылықты топта оқып талдап, сурет арқылы түсіндіру4-топ: Мендельдің бірінші және екінші заңын салыстырмалы түрде кесте жасау | Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Пікірлер ағашына Ажырау заңы туралы білгендерін жазады. Топта оқушылар берілген тапсырма бойынша талқылау жүргізіп, түсіндіру жұмыстарын жүргізеді Түсінбеген жерлерін мұғаліммен біргелікте талқылайды | тақта,бағалау парақшасы. |
Жаңа сабақты пысықтау | 15 минут | 1.Төмендегі терминдерге анықтама берГенетика, моногибридті, дигибридті шағылыстыру, басымдық белгі, басылыңқы белгі,гомозигота, гетерозгота2. Генотиптері төмендегідей дарақтардан қандай гаметалар түзіледі?АА- Аа- ААВВ- АаВв- | Мәтінді оқып, мәтіндегі сызбалар мен суреттермен жұмыс жасайды | Тақта , бор |
Қорытынды | 5 минут | Формативтік және суммативті бағалауНені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?Үй тапсырмасы Қосымша есептер шығару | Алған білімдерін жинақтап, жаңа сабақты қорытындылайды. Күнделікке баға қойғызады |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тасырманы күрделендіруді қалай жосарлайсыз? | Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Бір- бірін үйретуге жетелеймін.Қосымша тапсырмалар беремін | Бағалау критерииімен таныстыру | ХимияТектілік жайында сөз қозғау |
Рефлексия . 1.Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? 2. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? 3.Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білді? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)