Басы
|
2 минут
2 минут
10минут
|
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. ( Көңіл –
күйіміз қандай? Өз- өзімізді мадақтаймыз. Мен мықтымын, мен
білімдімін, менің қолымнан бәрі
келеді)
Топқа бірігу (Генотип, фенотип, моногибридті,
дигибридті)
Сабақ мақсатын тұжырымдау үшін сұрақтар қойылады. «бүгінгі
сабақта қандай мақсатпен жұмыс жасайсыңдар?», «бүгін біз не
үйренуіміз керек?», «нені орындай алуымыз керек?» мұғаліммен
бірлесіп сабақ мақсатын тұжырымдау
Бүгінгі сабақтың оқу
мақсаты
Үй тапсырмасын сұрау «Сұрақтарды қағып
ал»
1. Генетика ғылымы нені
зерттейді?
2. Генетика ғылымының негізінің қалану себебі?
Т.б
«Мендельдің гибриодологиялық әдісі » тақырыбына роунд-робин
жасату арқылы үй тапсырмасын
бекіту.
|
Мен мықтымын, мен білімдімін, менің қолымнан бәрі
келеді)
«Қалағанынды ал» ойыны арқылы топқа
бірігеді
Бағалау критерийлері
1. Моногибридті будандастыруды
түсінуі
2. Мендельдің бірінші, екінші заңын ажыратып, анықтама бере
алуы
3.Толық және толық емес доминаттылықты түсіндіре
алуы
Оқушылар бір-біріне сұрақтар
лақтырады
Дәптерлерінен
көрсетілген сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын еске
түсіреді.
|
Таратпа қағаздар
Суреттер
|
Ортасы
|
10
минут
|
«Ой қозғау » әдісі бойынша жаңа тақырыпты түсіну үшін
өтілген материалдардан сұрақтар
қою.
Бағыттаушы сұрақтар қоямын.
1 Будандастыру дегеніміз
не?
2 Гибрид дегеніміз не?
1-топ: Белгілердің біркелкілік заңын оқу формула арқылы
жазу
2-топ: Белгілердің ажырау заңын оқу формула арқылы
жазу
3 – топ Толық емес доминаттылықты топта оқып талдап, сурет
арқылы түсіндіру
4-топ: Мендельдің бірінші және екінші заңын салыстырмалы
түрде кесте жасау
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады.
Пікірлер ағашына Ажырау заңы туралы білгендерін
жазады.
Топта оқушылар берілген
тапсырма бойынша талқылау жүргізіп, түсіндіру жұмыстарын жүргізеді
Түсінбеген жерлерін мұғаліммен біргелікте
талқылайды
|
тақта,бағалау
парақшасы.
|
Жаңа сабақты
пысықтау
|
15
минут
|
1.Төмендегі терминдерге анықтама
бер
Генетика, моногибридті, дигибридті шағылыстыру, басымдық
белгі, басылыңқы белгі,гомозигота,
гетерозгота
2. Генотиптері төмендегідей дарақтардан қандай гаметалар
түзіледі?
АА- Аа- ААВВ- АаВв-
|
Мәтінді оқып, мәтіндегі
сызбалар мен суреттермен жұмыс
жасайды
|
Тақта ,
бор
|
Қорытынды
|
5
минут
|
Формативтік және суммативті
бағалау
Нені үйрендің?
Нені үйренгім келеді?
Не қызық болды?
Не қызық болмады?
Үй тапсырмасы
Қосымша есептер
шығару
|
Алған білімдерін
жинақтап, жаңа сабақты қорытындылайды. Күнделікке баға
қойғызады
|
|