Материалдар / Доппен және допсыз қорғану әдістері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Доппен және допсыз қорғану әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
7.2.8.8- қорғаныс кезінде түрлі әдіс тәсілдерді қолдана біліу. Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар ойнай алады Оқушылар көпшілігі орындай алады: Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып ойнай алады Кейбір оқушылар орындай алады: Көпшілігі футбол ойынын ойнай алады Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу Талқылауға арналған сұрақтар: -команда болып ойнаған қолайлыма? -бір-біріне доп беру дұрыс орындалдыма? -футбол ойыны не үшін қажет екенін білесізбе? Не себепті .....деп ойлайсыз? Уақытты үнемдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
935
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Доппен және допсыз қорғану әдістеріМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 сыныпҚатысқаны:Қатыспағаны:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:7.2.8.8- қорғаныс кезінде түрлі әдіс тәсілдерді қолдана біліу.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:


Барлық оқушылар ойнай алады


Оқушылар көпшілігі орындай алады:


Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып ойнай алады


Кейбір оқушылар орындай алады:


Көпшілігі футбол ойынын ойнай алады
Тілдік мақсатОқылымЖазылымАйтылымТыңдалымОқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады


Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу


Талқылауға арналған сұрақтар: -команда болып ойнаған қолайлыма?-бір-біріне доп беру дұрыс орындалдыма?-футбол ойыны не үшін қажет екенін білесізбе?


Не себепті .....деп ойлайсыз?


Уақытты үнемдеу


Ишара ойын кезіндегі іс-әрекеттер
Алдыңғы оқуӨткен сабақты қайталау
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы Сапқа тұру. Кезекшінің мәліметі. Сәлемдесу. Жалпы дамыту жаттығулары.

Баскетбол добы, ысқырық,уақыт өлшегіш.
Ортасы

Доппен және допсыз қорғану әдістерін дамыту.

СоңыБағалау, үй тапсырмасы

Қосымша ақпарат
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Әр оқушының үлгеріміне байланысты тапсырмалар беремін.Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау

Бірлескен жұмыс кезінде жақсы жұмыстар ұсынылады. Денгейлік тапсырмалар беремізОйын кезінде үйлесімділік пен түсіністік танытады. Физика,математика, биология пәндерімен байланыс
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Мақсаты мен міндеттері орындалды Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуыСабақ өз деңгейінде өтті Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін

Қортынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)1. бас бармақ арқылы бағалау2. екі топқа бөлу арқылы Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?1. Оқушылардың ұйымшылдығы 2. Акт пайдаландым Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1.Оқушылардың жылдамдығын білдім 2. АКТ пайдаланып олимпиадалық жарыстардан тәжірибие алу



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!