Сабақтың басы
1-4мин
Сабақтың
ортасы
4-10
Кіріспе
кезеңі
Жауап
берген
оқушылардан топ құрып, бөліп
алу
10-16мин
Топтық сайыс
кезеңі
Топтар жауап парақтарымен
алмасады,тексереді
16-20
I.Іріктеу
кезеңі
әр топтан төмен ұпай жинаған
бір оқушы шығады
20-30
мин
IІ.Іріктеу
кезеңі
әр топтан төмен ұпай жинаған
бір оқушы шығады
30-36
мин
IIІ.Іріктеу
кезеңі
әр топтан төмен ұпай жинаған
бір оқушы шығады
36-42мин
Сабақтың
соңы
42-45мин
|
Оқушылармен
сәлемдесу.
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
”Біз,қазір, өз ағзасының
құрылысынан гөрі ,
компьютер мен көлігінің
құрылысын артығырақ
білетін қоғамда өмір сүріп
жатырмыз...‟
Тэодор
Уэтсон
Жаңа сабақты ойын күйінде
өткізу
Оқушылар оқулық материалын
толығымен өздері оқып шығады.
Ой қозғау
(бір сөзбен
жауап )
1).Астың ағзада
қозғалуы-Асқорыту.
2)
Мұрын қуысы, жұтқыншақ, ауыз қуысы жүйенің
мүшелеріне жатады-тыныс алу
жүйесі
3)
ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын (асқазан)
, аш ішек, тоқ ішек, тік ішек жатад-асқорыту
мүшелері.
4)Асқорыту жүйесіне ауыз қуысы, жұтқыншақ,
өңеш, қарын (асқазан) , аш ішек, тоқ ішек, тік ішек және
жатады-бездер
5)өт
бөлінеді-бауырдан
6)Соқыр ішек
бөлігі-аппендикс.
Мені ата
(Ас қорыту жүесіне қатысатын
мүшелерін атайды)
Мағынаны
тану (оқылған сұрақтарға ия немесе
жоқ деп жауап береді)
-
Ауыз қуысы, Ұрт, қатты және жұмсақ таңдай
және Тіл – ас қорыту жүйесінің алғашқы бөлігіне
жатады.
Ия
-
Тістің қызметі
ұсақтау.
Ия
-
Ауыз қуысында майлар
ыдырайды.Жоқ
-
Өт шықшыт безінен
бөлінеді.Жоқ
-
Қарында тұз қышқылы
бар.
Ия
-
Қарында тағам
бөлшектеліп,сіңеді.Жоқ
-
Ас қорыту бездері бөлетін
затты - фермент деп атайды.Ия
-
Қарын-ішек жолдарындағы
бактериалардың саны бүкіл ағзамыздағы жасушалар санынан он есе
көп.Ия
-
Асқазан-ішек жолдарының
ұзындығы 6,5 метр,толық жазғанда 16 метрге дейін
жетеді.Ия
-
Шықшыт безінің ферменті
асқазанға құйылады.Жоқ
-
Ас қорытылуына қолайлы
температура +37,38.Ия.
-
Ас қорыту жүйесін зерттеуде
маңызды үлес қосқан И.П.Павлов. Ия
-
Асқорыту бездеріне
үш жұп сілекей бездері, бауыр жәнө ұйқыбез
жатады.Ия
-
Тәулігіне 5 литр сілекей
бөлінеді.Жоқ
-
сілекейдің тамақтың иісіне, көрінісіне, тамақ
туралы айтылған сөздерге байланысты бөлінуі - шартты
рефлекс.Ия
Бейнені табу
(Топ мүшесі сөзді келесі топ
мүшесіне дыбыстамай ым-шарамен
жеткізеді)
Тіс,Асқазан,Бауыр,Ауыз,Ерін,Ми
Зерде
(Ауыз қуысы мүшелерінің
қызметін сәйкестендіреді)
Тіл-таниды
Таңдай-бөліп
тұрады
Ерін-сезеді
Ұрт-шектейді
Тіс-ұсақтайды
Сілекей бездері-бөліп
шығарады
Барлық кезеңдерден жоғары ұпай
жинап, жеңген топ мүшелері «Жас биолог» атағын жеңіп
алады.
Бүгінгі сабаққа оқушылар
өздері баға береді.
Рефлексия: 3 факт Не қиын? Не
түсініксіз? Менің ұсынысым
Үйге
тапсырма: кестемен
жұмыс
|
Оқулық
Интербелсенді
тақта
Жауап
парақшалары
Карточкалар
Карточкалар
Смайлик
парақшалары
|