Материалдар / Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту.

Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Допқа ие болу әдісі негізгі элементтерін дамыту жолдары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ашық сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Арын М

Сынып: 5



Сабақ тақырыбы

Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту

Оқу мақсаттары

Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін дамыту

Бағалау критерийлері

Оқушы біледі:

Допқа ие болу әдісінің негізгі элементтерін біледі



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1-4мин








Сабақтың ортасы

4-10



Кіріспе кезеңі

Жауап берген

оқушылардан топ құрып, бөліп алу

10-16мин









Топтық сайыс кезеңі

Топтар жауап парақтарымен алмасады,тексереді

16-20





























I.Іріктеу кезеңі

әр топтан төмен ұпай жинаған бір оқушы шығады

20-30 мин





















IІ.Іріктеу кезеңі

әр топтан төмен ұпай жинаған бір оқушы шығады

30-36 мин

IIІ.Іріктеу кезеңі

әр топтан төмен ұпай жинаған бір оқушы шығады

36-42мин





Сабақтың соңы

42-45мин














Оқушылармен сәлемдесу.

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Біз,қазір, өз ағзасының құрылысынан гөрі ,

компьютер мен көлігінің құрылысын артығырақ

білетін қоғамда өмір сүріп жатырмыз...‟

Тэодор Уэтсон

Жаңа сабақты ойын күйінде өткізу

Оқушылар оқулық материалын толығымен өздері оқып шығады.

Ой қозғау (бір сөзбен жауап )

1).Астың ағзада қозғалуы-Асқорыту.

2) Мұрын қуысы, жұтқыншақ, ауыз қуысы жүйенің мүшелеріне жатады-тыныс алу жүйесі

3) ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын (асқазан) , аш ішек, тоқ ішек, тік ішек жатад-асқорыту мүшелері.

4)Асқорыту жүйесіне ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын (асқазан) , аш ішек, тоқ ішек, тік ішек және жатады-бездер

5)өт бөлінеді-бауырдан

6)Соқыр ішек бөлігі-аппендикс.

Мені ата (Ас қорыту жүесіне қатысатын мүшелерін атайды)

Мағынаны тану (оқылған сұрақтарға ия немесе жоқ деп жауап береді)

  1. Ауыз қуысы, Ұрт, қатты және жұмсақ таңдай және Тіл – ас қорыту жүйесінің алғашқы бөлігіне жатады. Ия

  2. Тістің қызметі ұсақтау. Ия

  3. Ауыз қуысында майлар ыдырайды.Жоқ

  4. Өт шықшыт безінен бөлінеді.Жоқ

  5. Қарында тұз қышқылы бар. Ия

  6. Қарында тағам бөлшектеліп,сіңеді.Жоқ

  7. Ас қорыту бездері бөлетін затты - фермент деп атайды.Ия

  8. Қарын-ішек жолдарындағы бактериалардың саны бүкіл ағзамыздағы жасушалар санынан он есе көп.Ия

  9. Асқазан-ішек жолдарының ұзындығы 6,5 метр,толық жазғанда 16 метрге дейін жетеді.Ия

  10. Шықшыт безінің ферменті асқазанға құйылады.Жоқ

  11. Ас қорытылуына қолайлы температура +37,38.Ия.

  12. Ас қорыту жүйесін зерттеуде маңызды үлес қосқан И.П.Павлов. Ия

  13. Асқорыту бездеріне үш жұп сілекей бездері, бауыр жәнө ұйқыбез жатады.Ия

  14. Тәулігіне 5 литр сілекей бөлінеді.Жоқ

  15. сілекейдің тамақтың иісіне, көрінісіне, тамақ туралы айтылған сөздерге байланысты бөлінуі - шартты рефлекс.Ия

Бейнені табу (Топ мүшесі сөзді келесі топ мүшесіне дыбыстамай ым-шарамен жеткізеді)

Тіс,Асқазан,Бауыр,Ауыз,Ерін,Ми



Зерде (Ауыз қуысы мүшелерінің қызметін сәйкестендіреді)

Тіл-таниды

Таңдай-бөліп тұрады

Ерін-сезеді

Ұрт-шектейді

Тіс-ұсақтайды

Сілекей бездері-бөліп шығарады

Барлық кезеңдерден жоғары ұпай жинап, жеңген топ мүшелері «Жас биолог» атағын жеңіп алады.


Бүгінгі сабаққа оқушылар өздері баға береді.




Рефлексия: 3 факт Не қиын? Не түсініксіз? Менің ұсынысым

Үйге тапсырма: кестемен жұмыс

















Оқулық

Интербелсенді тақта












Жауап парақшалары



























































Карточкалар





Карточкалар













Смайлик парақшалары




















Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс

қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?




Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу





Тексерілді:

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ