Психологиялық тренинг
«Дос болайық бәріміз»
Мақсаты:
• Әр оқушының өз «менін»,
ұжымының «біз» ұғымдарын қалыптастыру.
• Баланың сенімін
тұрақтандыру.
• Өз тобында өзін еркін сезіне
алуға тәрбиелеу.
• Топта достық қарым – қатынас
орнату.
Түрі: Түзете – дамыту
сабағы
Қатысушылар: 1 сынып
оқушылары
Сабақ
барысы:
1.Сәлемдесу
«Өз есіміңді ерекше
ата» (өз есімдеріне сын есім
жалғап айту)
Қайратты
Қуанышпын
Мейірімді
Мұратбекпін
Салмақты
Самалбекпін
2. «Ормандағы ағаштар»
ойыны.
Мақсаты: Балаларға қозғалуға,
демалуға мүмкіндік беру. Музыка ойналады.
Мәтін: Сендер ағашқа айналуға
дайынсыңдар ма?
Бір-біріңнің артына тұрыңдар.
Орманда күн шығып барлық ағаштар оған жапырақтарын жайып қарап
тұрды. Күнге әрбір жапырағы жылыну үшін жоғары-жоғары созылды.
Саусақ-жапырақтар күннің астында билеп тұрды. Кенеттен қатты жел
тұрып, талдарды жан-жаққа шайқай бастады. Бірақ талдың тамырлары
тереңге кеткен, олар жәй ғана тербеледі. Желдің артынан жаңбыр
жауып, талдар алғашқы жауын тамшыларын
сезінді.
Алдыңғы тұрған ттұрған баланың
арқасын саусақтарыңмен жауын тамшыларындай тырсылдат. Кәдімгі майда
жаңбыр жауып жауып тұрғандай қимыл жеңіл болу
қажет.
Жауын одан әрі күшейіп қатты
жауа бастады... Талдар бір-біріне жанашырлық білдіріп жаңбырдың
қатты соққысынан қорғапр, сипалай бастады. Көп ұзамай көкжиектен
күн көрініп, талдар қуанды, олар өздеріндегі артық жауын тамшыларын
сілкіп тастады. Өздерін сенімді, сергек, тап-таза сезініп
қалады.
3. «Көңіл-күй неге
ұқсас». Ойыншылар олардың
бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына,
табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер
бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір
аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?».
Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар
қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі
қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың
қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жаңбыр, түнерген
аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің
көрсеткіштеріне назар аударыңыз.
4.«Атомдар мен
молекулалар»
Молекулалар атомдардың
жиынтығы екендігі баршаға да мәлім. Оқушылар сыныптың бос жеріне
жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар
бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір
броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулар!»
деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты)
оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі
керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем
құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды: өлең оқиды, ән
айтады т.с.с.
Ойынның нәтижесінде құралған
топтар сол құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы
құрамда жалғастырады.
5.«Соқыр
паровоз»
Қатысушылар үштен бөлініп
тұрады. Алдыңғы ойыншының көзі байланады. Ол үшінші ойыншының
айтқанымен жүреді, ортадағы ойыншы кедергі, ол паровоздың дауысын
салады. Бірнеше паровоз осылайша діттеген жерге жету керек. Мұнда
көшбасшыға сенім, сенімсіздік, көшбасшының кедергіге қарамастан,
топты алып жүруі сарапқа салынады.
Сабақты
талдау:
Не
ұнады?
Қандай қиындықты
өткердіңдер?
Қорытынды: Кері
байланыс.Тілек шамы.