3-бөлім:
|
Сүйіспеншілік пен
достық
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Көрпебаева
А.
|
Күні:
|
19.09.24
ж.
|
Сыныбы:6
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Достық өлкесінің заңы
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
7.2.4.1-идеясы ұқсас
публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің
тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау;
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық
етістікті тілдесім барысында
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты
|
- идеясы ұқсас
публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі оқылым және тыңдалым
мәтіндердің тақырыбы, стилі, тілдік амал-тәсілдерін салыстыра
талдайды;
- тұйық етістікті
септейді, тәуелдейді;
- етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті
бір-бірінен ажыратады
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
|
Ұйымдастыру
кезеңі: оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
«Есімдер аллитерациясы» әдісі арқылы
сыныпта, оқушылар арасына ынтымақтастық орта
орнату.
Орындалуы: әр
оқушы өзінің есімінің алғашқы әрпінен басталатын жағымды
қасиеттерін айтады. Мысалы: Сәуле сүйкімді; Қайрат қажырлы; Бақыт –
байыпты; Серік - сергек. Ұлжан - ұқыпты.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Тыңдалым
Сынып
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс
3-тапсырма.
Оқылым
4-тапсырма.
|
Ғибратты сөз
Кімнің досы жақсы болса, өзі де жақсы
болады..
Ахмет Йүгінеки
Өзіңе қарай дос таңда,
Күшіңе қарай жүк көтер.
Ж.Баласағұни
(Оқушылар өз ойларын
айтады.)
Өлеңді тыңдап, оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжа.
Сұрақтарға жауап бер.
-
Қалай ойлайсыңдар, әже кімді
жазалайды?
-
Қонақ бала көзәйнекті сындырғанын мойындай
ма?
-
Өлеңнен қандай қорытынды жасар
едің?
Мәтінді оқып, тыңдалым мәтінімен салыстыра талда.
Мәтіндердің стилін, жанрын тілдік құралдары арқылы
анықта.
Тыңдалым
мәтіні
|
Оқылым
мәтіні
|
Тақырыбы:
Стилі:
Тілдік
амал-тәсілдері:
|
Тақырыбы:
Стилі:
Тілдік
амал-тәсілдері:
|
Жұбыңмен ақылдасып, оқылым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап
бер.
-
«Дос» және «жолдас» сөздерінің қандай айырмасы
бар?
-
Тыңдалым мәтінімен салыстыр. Екеуінің идеясында қандай
ұқсастық бар?
|
Дескриптор:
-мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-сұрақтарға жауап береді;
- оқиғаның дамуы мен
аяқталуын болжайды;
-оқылым және тыңдалым мәтіндерін
салыстырады;
- мәтіндердің стилін,
жанрын тілдік құралдары арқылы
анықтайды
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Телефон, дыбыс колонкалары
|
Сабақтың ортасы
.
|
ӘТН
Топтық жұмыс
6-тапсырма.
Топтық жұмыс
7-тапсырма.
|
Т ұйық
етістіктің түрленуі
«Сына», «ескер», «айт» етістіктеріне тұйық етістік жұрнағын
жалғап, септе, тәуелде, сөйлем
құра.
Сөйлемдерден тұйық етістіктерді тауып, қызметін
анықта.
Ашу-адамның дұшпаны
(мақал). Азаматтары тату болмаған елде татулық болмайды. (Ә.Қайдар).
Достық дегеніміз – сырыңды айтатын адамның
болуы (А.Мандзони). Достық –
ең алдымен адалдық, яғни жолдасыңның қателерін бетіне
айту,
сынау. (Н.Островский).
|
Дескриптор:
- тұйық етістікті септейді,
тәуелдейді;
-тұйық етістікті басқа тұлғалас сөздерден
ажыратады;
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сергіту сәті
|
«Арқаға сурет
салу»
|
Бұл ойында барлық
әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің
артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім ең артында тұрған
оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма,
алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш, автомашина
т.б)
|
|
|
Сабақты бекіту
|
8-тапсырма. Жұптық жұмыс
Топтық ойын «Кім
жылдам?»
|
Тұрақты тіркестерді қолданып, өзің білетін тату достар
туралы қысқаша мәтін жаз.
Тонның ішкі бауындай, арасынан қыл өтпейді, уәдесінде тұру,
сырға берік, бірге туғандай
https://wordwall.net/resource/39417375
( мына
сілтеме арқылы интеративті тақта арқылы немесе қағазға шығарып,
қиып берсе де болады)
|
Дескриптор:
- етістіктің есімше,
көсемше түрлерін, тұйық етістікті бір-бірінен
ажыратады
Жең»мпаз топ медальмен, орынмен
марапатталады.
|
Оқулық
|
Үй тапсырмасы
|
9-тапсырма.
|
«Достықтың өз заңы болады» не «Достық еш заңға бағынбайды»
деген екі пікірдің бірін дәлелдеп, дискуссивті эссе
жаз.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы рефлексия
|
Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
|
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына оқушылар стикер жапсыру
арқылы орындалады.
Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды
жалғастырады:
-
1. Бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
-
2. Бүгін сабақта
қуантқаны.....
-
3. Мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
-
4. Сабақтан соң
маған........келді.
-
5. ......қиындық тудырды.
6. Менің түсінгенім.....
|
|
|