САБАҚ: Қазақ тілі | Мектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі
|
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні:
|
СЫНЫП: 7 «А» . Достықты сақтаудың жолдары | Қатысқандар:19 | Қатыспағандар:-
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқумақсаттары | 7.2.7.1. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау7.3.4.1. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)7.4.4.2. Шылау сөздердің мән мәтініндегі қолданысын түсіну |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыра алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Фразеологизмдерді мәтіннен таба алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында фразеологизмдерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Тілдік мақсат
| Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі |
| Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тұрақты тіркес,»фразеологизм»,достық,тұтастық |
| Диалог құруға / шығармажазуғаарналғанпайдалытіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады. |
| Талқылауға арналған сұрақтар:Достықты сақтаудың жолдары?Достық дегеніміз не?Тұрақты тіркес дегеніміз не? |
| Не себепті …. деп ойлайсыз?Не себепті адамдар ренжіседі? |
| ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті |
Алдыңғы оқу: Достық дәнегі |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 7 минут | «Кофе таяқшылары»Орындау барысы: әр оқушы өткен тақырып бойынша кофе таяқшыларына жазылған кофе ішетін стақанынан бір сұрақты таңдап алады. 7 секунд ойланып, таңдап алған сұраққа толық жауап береді.Тұрақты тіркесті тап? Ине,көз,ит сөздері бар тұрақты тіркес тап? Тұрақты тіркес неше ағына береді? | Смайликтер(жарайсың,тамаша) |
Ортасы28 минут | Оқылым 1-тапсырмаМәтінді оқып, ойларыңды ортаға салыңдарТоптық бағалау іске асады.ОйтүрткіДостықты сақтап қалу үшін не істеу кекрек деп ойлайсыңдар?Досыңды ренжітпеу үшін оның орынсыз өтініштерін орындай беру керек пе? Әлде қателігін бетіне айтқан дұрыс па? ӘТН Тілімізде бірнеше сөзден құралып, бір ұғымда қолданылатын,, сөйлем мүшелеріне ажыратуға келмейтін, грамматикалық мағыналарын өзгертіп, тіркестегі орындарын ауыстыруға болмайтын, , тарихи қалыптасқан, тұрақты тіркестер бар. Оларды фразеологиялық тіркестер немесе фразеологизмдер деп атайды.ЖазылымГенеалогиялық ағашЕкі дос тыңдалым мәтіні бойыншаДеңгейлік тапсырма1-деңгей оқылым мәтінінен тұрақты тіркесті тап2-деңгей Оларды мәндес фразеологизмдермен алмастыр3-деңгей Мәтіннің құрылымы мен даму желісін сақтап, Жарқынның әкесінің сөзіне қатысты эссе жазҚалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер).Сергіту сәті «Қара жорға»
Топтық бағалау іске асады.Симонид» әдісі. Орындау барысы: оқушылар сөздерді есте сақтау үшін оларды парақтарға жазып, өзін тұратын бөлме ішінде жайып қою керек. Бұл әдіс оқушыларға есте сақтау қабілетін дамыту үшін ұсыныс ретінде беріледі. | қалам.Үлестірме қағаз
Сергіту сәті . Караоке «қара жорға»
|
Соңы 5 минут | Кері байланыс«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?Сабақта қандай қиындықтар туындады?Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?Үй жұмысы 6-тапсырма |
смайликтер |
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?
| Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?
| Пəнаралық байланысДенсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құнды-лықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі). |
Қандай тұрақты тіркестерді білесің?Достық сөзін септе.
| Бағалау шәкілі«7»-5«6-»-4«5»-3 |
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқуМіндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? ЖоспарланғанСаралау жақсы Іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерісенгіздім жəне неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1
|