Материалдар / Дəрумендер. В дыбысы мен əрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дəрумендер. В дыбысы мен əрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды өз әріптестеріммен және басқа облыстағы мұғалімдерменен тәжірибе алмасу ретінде жарялап отырмын. Сыни тұрғыдан ойлай келгенде балалар өз ой пікірлерін еркін айта білуге уйрету.Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айтуСөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын(ым-ишара, қимыл), сөздерді(кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

Сауат ашу

Тәрбиеші: Байкенжеева А

Уақыты:

Кабинет:

Тақырыбы

Дəрумендер. В дыбысы мен

əрпі

Сабақтың мақсаты

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу

жəне сөзсіз жеке айту.

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін(дауысты, дауыссыз,

жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас құралдарын(ым-ишара, қимыл), сөздерді(кешіріңіз,

тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану.

Көрнекіліктер

Үлестірмелі суреттер


Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

       

 Психологиялық ахуалды қалыптастыру

 

 

 

. Арайлап таң атты,

Алтын сəуле таратты.

Тəрбиелі баламыз,

Шынығып бір аламыз.


 Жаңа сабақ

 

 

 

 


Əліппе-дəптермен жұмыс

1-тапсырма

Педагог балаларға мəтінді оқып береді.

Балалардан сұрақ сұрайды.

Пойыз жүргенде одан қандай дыбыс шығады?

Вокзалда тоқтаған пойыздың вагондарынан

автомобильдерге не түсірілді?

Витаминдер адам денсаулығына пайдалы ма?

Мəтінен В дыбысын қай сөздерден естігенін

қайталайды. В дыбысы естілетін сөздерді буынға бөлу

Вокзал, вагон, витамин, автомобиль.

2-тапсырма. Тыңда, қайтала, салыстыр.

Балаларға автобус суретін көрсетеді. Балалар өз

ойларын айтады.

3-тапсырма В əрпімен танысайық.

Педагог өлең жолын мəнерлеп оқып береді.

Таяқшаға таянып,

З тірелді В болып

Педагог балаларға иілгіш жұмсақ сым береді.

Сымнан əрпінің пішінін жасайды.

В əрпінің бейнесін тақтаға іледі.

Педагог балаларға дөңгелек түсті матадан в əрпін

жасауды көрсетеді.

Слайд.



Əліппе-дəптер.

Суреттер.





В əрпі жазылған

плакат.

Сергіту сәті

Шөре, шөре лағым,

Тентек болма, шырағым!

Секеңдеме, деміңді ал,

Селтеңдемей құлағың!

Оқушылар ойын ойнайды

 Рефлексивті — түзетушілік 

Педагог қорытынды жасайды, балалардымадақтайды.

Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін

смайликтер арқылы бағалайды.

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!