Материалдар / Дүние жүзі тарихы пәнінен 7-сыныптың күнтізбелік-тақырыптық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүние жүзі тарихы пәнінен 7-сыныптың күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүние жүзі тарихы пәнінен 7-сыныптың күнтізбелік-тақырыптық жоспары жаңартылған білім беру мазмұны негізінде жасалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2018
3072
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Дүниежүзі тарихы» 7- сынып

(34 сағат, аптасына 1 сағат)


р/с

Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаттары

Cағат саны

Жоспарланған мерзімі

Орындалған мерзімі

І тоқсан (8 апта/ 8 сағат)

  1. А бөлімі - Рим империясының құлауы (4 сағат)

1

1

Кіріспе. Тарихтағы «орта ғасыр» түсінігі. Орта ғасырлар тарихының хронологиялық шеңбері мен кезеңдері.

7.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;


1



2

2

Халықтардың ұлы қоныс аудару және Батыс Рим империясының құлауы. Византия империясы. Византия мен Түрік қағанатының дипломатиялық қарым-қатынастары.

7.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу

7.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу


1



3

3

Киев Русінің құрылуы. Киев Русінде христиандықтың қабылдануы. БЖБ №1


7.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау

1



1В бөлімі - Феодализм (3 сағат)

4

1

Феодализм» түсінігі. Феодалдық шаруашылық түрінің ерекшеліктері. Феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымы.


7.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;

7.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау

7.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

7.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау;

1



5

2

Ортағасырлық қалалар мен өнердің даму ерекшеліктері.

БЖБ №2

7.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

1



1С бөлімі – Ислам тарихы (2 сағат)

6

1

Ислам дінінің пайда болуы. 610 және 1258 жылдар аралығындағы ислам тарихындағы басты оқиғалар. Араб халифаты.

БЖБ №3

7.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;


1



7

2

ТЖБ №1

1-тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.




8

3

Мұсылман әлемі мәдениетінің дамуы.





ІІ тоқсан (8 апта/ 8 сағат)

2А бөлімі - Крест жорықтары (2 сағат)

9

1

Крест жорықтарының (1-4 крест жорықтары) себептері, барысы мен салдарлары.

7.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

1



10

2

Крест жорықтарынан кейінгі христиандық Еуропа мен мұсылман әлемі. БЖБ№4


7.3.2.6 – картада оқиғаларды даму динамикасында белгілей отырып, 1-4 жорықтар мысалында крест жорықтарының себеп-салдарларын анықтау

1



2В бөлімі - Моңғолдар (4 сағат)

11

1

Шыңғыс хан. Моңғол империясының құрылуы.

7.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

1



12

2

Моңғолдардың әскери өнері. Еуразия этносаяси картасының қалыптасуына моңғол шапқыншылықтарының әсері БЖБ№5

7.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау

1







2С бөлімі – XIV ғасыр - XVI ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық қоғам (4 сағат)

13

1

«Қара індет». Франция мен Англиядағы шаруалар көтерілісі.

7.2.4.1 – адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру






14

2

Феодалдық соғыстар (Жүз жылдық соғыс, Ал қызыл және Ақ раушандар соғысы) және Еуропадағы бір орталықтанған мемлекеттердің қалыптасуы. БЖБ№6

7.3.2.2 –У.Тайлер, Г. Каль жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен маңызын анықтау;









15

3

ТЖБ №2

2-тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

1



16

4

Жанна д̓ Арк


1



ІІІ тоқсан (10 апта/ 10 сағат)

3А бөлімі - Батыс пен Шығыстағы абсолютизм (4 сағат)

17

1

Феодалдық мемлекеттің даму кезеңдері.

7.3.1.3 – феодалдық мемлекеттің даму кезеңдерін сипаттау;

7.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

7.3.1.6 – «парламент», «Бас штаттар», «сейм», «кортес», «Боярлар Думасы» ұғымдарын түсіндіру

1



18-19

2-3

Батыс пен Шығыс мемлекеттеріндегі абсолютизмнің ерекшеліктері (Франция, Ресей, Англия, Қытай, Жапония, Осман империясы).

7.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырат;

7.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

2



20

4

«Парламент», «Бас штаттар», «Сейм», «Кортес», «Бояр Думасы» ұғымдары.

БЖБ №7

7.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

7.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

1



3В бөлімі –Сауда, қолөнер және әлемді игеру (3 сағат)

21

1

Ұлы Жібек жолы. Халықаралық сауда мен саяхаттар. Қытайдағы Мин әулетіндегі теңіз саяхаттары (Чхен Хе басшылығымен).

7.4.1.2 – ортағасырлардағы халықаралық сауда мен саяхаттардың рөлін түсіндіру

1



22

2

XV ғасырдың соңы - XVI ғасырдың басындағы Ұлы географиялық ашулар мен олардың салдарлары.

7.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

1



23-24

3-4

XV ғасырдағы Америка халықтары. Алғашқы отарлық империялар (Португалия, Испания). БЖБ №8


7.2.4.3 – картада XV-XVI ғасырлардағы саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып,Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау;

7.3.2.7 – «отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

2










25

5

ТЖБ №3

3-тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

1



26

6

Қайталау





ІҮ тоқсан (8 апта/ 8 сағат)

4А бөлімі – Қайта өрлеу дәуірі (3 сағат)

27

1

Батыс Еуропадағы қайта өрлеу дәуірінің мәдениеті

7.2.2.3 – Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау;

7.2.3.2 – гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау;

1



28

2

Гуманистер идеялары.

7.2.3.2 гуманистік идеялардың орта ғасырлық мәдениеттің дамуына ықпалын анықтау

1



29

3

Шығыстың ортағасырлық мәдениеті. БЖБ №9


7.2.2.4 Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау

1



4В бөлімі -Реформация (3 сағат)

30

1

Реформация себептері мен оның Еуропа елдеріндегі таралуы.

7.2.1.1 – адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау;


1



31

2

Мартин Лютер наразылығының тарихи маңызы. БЖБ№10


7.2.1.2 – тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютеранство», «кальвинизм», «контрреформация», «кезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру

1



4С бөлімі -Ғылыми революция (2 сағат)

32

1

Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесінің негізін қалаушылар және олардың ізбасарлары (Николай Коперник, Галилео Галилей, Джордано Бруно). БЖБ№11


7.2.4.2 – жаратылыстану ғылымдарының келешектегі дамуы үшін кейінгі орта ғасырлар кезеңінде Жердің құрылысы туралы жасалған ғылыми жаңалық тардың маңыздылығын анықтау;

7.2.4.1 - адам өміріндегі қоршаған орта туралы білімнің рөлін түсіндіру

1



33

2

ТЖБ №4

4-тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

1



34

3

Жылдық қайталау


1





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!