Материалдар / Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері. 11 сынып

Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері. 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
1212
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1География

11 сынып

Сабақ тақырыбы:Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .

Жалпы мақсат:Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Сабақтың мақсаттарыТақырыптардың мазмұнын түсінеді, түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы пәнге деген қызығушылығы қалыптасады
Күтілентін нәтижесі:Оқушылар Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтерне шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады
Негізгі идеялар:Картамен берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар:
  • Үлестірмелі материалдар
  • АКТ
  • Маркер, плакаттар
  • Оқыту әдістері: «Кім шапшаң» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік тапсырма АКТ бойынша «Автор» орындығыПочта ойыны
  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері:«География» тарауына берілген материалдар:

    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма
    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінедіОқушылардың мұндағы мақсаты суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 4 топтар құралды




    I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Кім шапшаң»

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкаларМұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, каточкамен жауа беру


    II.Ой қозғау «Сөзімді аяқта» ойыны

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмағанОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау


    III.Мағынаны ашу: «Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері» (10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау»

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді




    IV.Топпен жұмыс «Автор » орындығы Почта ойыны, Эссе жазу (10 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеу.Топпен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын сыныпқа жеткізуТақырып бойынша Эссе жазу

    Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

    V.Сергіту сәті: «Қара жорға» (1 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалауБерілген тапсырманы орындау




    VI.Шығармашылық тапсырма«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (компьютермен жұмыс, талдау, бағалау) (7 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен комьютерде адамның ағзасын салып, ағзадағы мүшелерді реттеп жазып көрсеттедіОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы компьютерге салып жеткізу






    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (4 мин)Жаңа сабақ бойынша сұрақтар:1. Бұл сабақты мен қалай түсіндім?
  • Тапсырмаларды орындауда қиындықтар болды ма?
  • Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
  • Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
  • Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
  • VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (2 мин)
    X.Үй тапсырмасы:Оқулық бойынша тапсырма
























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ