Материалдар / Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
1291
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



1

География


11 сынып


Сабақ тақырыбы:

Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері .


Жалпы мақсат:

Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.

Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу

Сабақтың мақсаттары

Тақырыптардың мазмұнын түсінеді, түсінік беру.тіл байлығының ,сөздік қорын байыту арқылы пәнге деген қызығушылығы қалыптасады

Күтілентін нәтижесі:

Оқушылар Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтерне шолу жасай отырып тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға пайдаланады

Негізгі идеялар:

Картамен берілген тапсырмаларды дұрыс орындай отырып және қатесіз орындау

Сабақта қолданылатын материалдар:

  1. Үлестірмелі материалдар

  2. АКТ

  3. Маркер, плакаттар

Оқыту әдістері:

«Кім шапшаң» , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік тапсырма АКТ бойынша «Автор» орындығы

Почта ойыны

  • Топтық жұмыс

  • Жұптық жұмыс

  • Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері:

«География» тарауына берілген материалдар:


Тапсырмалар:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

«Мозайка» тренингі арқылы топқа бөлінеді

Оқушылардың мұндағы мақсаты суретердің қиындысын дұрыс тауып, өз жұптарын тауып 4 топтар құралды



I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Кім шапшаң»


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру

,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкалар

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, каточкамен жауа беру


II.Ой қозғау «Сөзімді аяқта» ойыны


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау


III.Мағынаны ашу: «Дүние жүзінің тарихи-географиялық аймақтары (ТГА) және ғаламшардағы мемлекеттердің типтері» (10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау»


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді



IV.Топпен жұмыс «Автор » орындығы Почта ойыны, Эссе жазу

(10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеу.Топпен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын сыныпқа жеткізу

Тақырып бойынша Эссе жазу


Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша сұрақтарға жауап береді.

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.


V.Сергіту сәті: «Қара жорға» (1 мин)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау

Берілген тапсырманы орындау



VI.Шығармашылық тапсырма

«Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (компьютермен жұмыс, талдау, бағалау) (7 мин)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады, топпен комьютерде адамның ағзасын салып, ағзадағы мүшелерді реттеп жазып көрсеттеді

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы компьютерге салып жеткізу




VII.Қорытындылау:

(сұрақ-жауап) (4 мин)

Жаңа сабақ бойынша сұрақтар:

1. Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

  1. Тапсырмаларды орындауда қиындықтар болды ма?

  2. Өздігінен білім алудың әдістері қандай?

  3. Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?

  4. Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

VIII.Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

IX.Бағалау:

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

X.Үй тапсырмасы:

Оқулық бойынша тапсырма



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!