Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Дүниежүзі елдерінің физикалық-географиялық жағдайы 7 сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Дүниежүзі елдерінің физикалық-географиялық жағдайы 7 сынып ҚМЖ
Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі елдерінің физикалық-географиялық жағдайы 7 сынып
472 бұйрық бойынша құрастырылғын қысқа мерзімді жоспар
Оқу мақсаты 7.6.1.2 - қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы:Дүниежүзі елдерінің
физикалық-географиялық жағдайы
Бөлім
6 Елтану және саяси
география негіздері 6.1 Дүние жүзі
елдері
Педагогтың
аты-жөні
Күні
Сынып
7
Қатысушылар
саны
Қатыспағандар
саны
Сабақтың
тақырыбы
Дүниежүзі елдерінің
физикалық-географиялық жағдайы
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаттары
7.6.1.2 -
қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде елдердің
географиялық орнын жоспар бойынша
сипаттайды
Сабақтың
мақсаты
Елдердің географиялық орнын
жоспар бойынша сипаттайды
Сабақтың кезеңі/
уақыты
Мұғалімнің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу.Сыныпта психологиялық ахуал
туғызу.
Жаңа тақырыпқа байланысты
«Суреттер сөйлейді» ойыны.Сондай мақсатта «Сен мені
білесің бе? Топографиялық тұрғыда жасырылған сурет жұмбақтарын
оқушыларға ұсынамын
1-сурет.Әйгілі орыс жазушысы А.С.
Пушкин бейнесіндегі ел (Италия)
2-сурет.Орамалды әйел ана бейнесіндегі
қандай ел бейнеленген? (Португалия,
Испания
3-сурет.Көңіл күйі болмаған адамның
бейнесіндегі қандай материк бейнеленген?
(Африка)
4-сурет.Қалпағы бар ер адам бейнесінде
қай мемлекет бейнеленген? «Нидерланды)
Елдерді атағаннан
кейін бүгінгі тақырыбымыз ашылып, бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарын
анықтайды.
Суреттерге қарап, елдерді
анықтайды
Жалпы 2
балл
Суреттер
Карта
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс
жасайды.
1-тапсырма.Төмендегі жоспар бойынша бір
елдің географиялық орнын сипаттаңыз.
Сипаттау
жоспарының пункттері
Сипаттама
Ел
атауы
Астанасы
Географиялық орналасу
түрі
Шектесетін
елдері
Елдің с-о, б-ш қарай
ұзындығы
Орналасқан
материгі
Елдің шекарасындағы физикалық
нысандар
Географиялық орналасуына
байланысты қорытынды
2-тапсырма.Елдерді экономикалық
орталықтарға қатысты орналасуы сызбасын толықтырыңыз (басқа
үлгілерді де құрастырса болады)
Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Дескриптор
Картаны қолданып кез келген
елдің географиялық орнын жоспар бойынша
сипаттайды;
Географиялық орналасуына
байланысты қорытынды жасайды
Дескриптор:
Сызба түрін
таңдайды;
Елдерді экономикалық
орталықтарға қатысты орналасу сызбасын
жасайды;
Сызбаны толтырады.
Жалпы 5
балл
Жалпы 3
балл
Саяси
карта
Атлас
Оқулық
Дәптер
Кесте
Оқулық
Атлас
Дәптер
сызба
Сабақтың
соңы
«Еркін микрофон»
әдісі.Сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдаймын.
Үйге
тапсырма:§58 оқу,ұсынылған номенклатура
нысандарын (оқушы өз нұсқасын ұсынса да
болады) саяси картадан
көрсетіңіз.
Түбекте
орналасқан елдер
Аралда орналасқан
елдер
Архипелагта орналасқан
елдер
Мұхит (теңіз) жағалауында орналасқан
елдер
Мұхитқа (теңізге) шыға алмайтын
елдер
1.
Португалия
2.
Тайланд
3.
Сомали
4.
Үндістан
5. Оман
1.
Исландия
2.
Шри-Ланка
3.
Гаити
4.
Кипр
5.Мадагаскар
1.
Палау
2.
Мальдив
3.
Индонезия
4.Ұлыбритания
5. Жапония
1.
ОАР
2.
Қытай
3.
Польша
4.
Эквадор
5. Мексика
1.
Қазақстан
2.
Чехия
3.
Боливия
4.
Зимбабве
5. Ауғанстан
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
Кері
байланыс
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз