Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзі халықтарының тілдік әлеуеттері мен топтары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы |
7.4. Әлеуметтік география. 7.4.1 Халық геогра- фиясы |
Мектеп: № 49 орта мектеп |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Кобланова Нурслув |
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
Осы сабақта жетуге тиіс оқу мақсаттары |
7.4.1.1 Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді |
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзі халықтарының тілдік әлеуеттері мен топтары |
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді |
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
- дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттерін біледі - дүниежүзі халықтарының топтарының құрамдас бөліктерін ажыратады |
||
Оқушылардың басым көпшілігі: |
||
|
||
Кейбір оқушылар: |
||
- Ақпарат бойынша халықтың тілдік әулеттерінің таралу заңдылықтарын біледі және баға бере алады. |
||
Бағалау критериилері |
Оқушылар: - Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын анықтайды. |
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар жасай алады… |
|
Сызбалар, тұжырымдамалық карта құру, жұптық, топтық жұмыстар барысында пәндік лексика мен терминологияны орынды қолдана алады. |
||
Пәндік лексика мен терминологияны: |
||
Нәсіл, этнолингвистикалық классификация, тіл топтары, тіл әулеті, ұлт. |
||
Диалог/ жазба жұмыстары үшін пайдалы сөз тіркестер жиыны (жиындары): |
||
Еліміздегі этностардың таралуы.... Кейде бір халық күнделікті өмірде екі тілді пайдаланады... Әлемде нәсілдер.... заңдылықтар бойынша таралған Біздің елімізде үш тілділік... |
||
Құндылықтарға баулу: |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік,бейбітшілік пен келісім |
|
Пәнаралық байланыс: |
Тарих – Әлемде халықтардың этностық таралу тарихы және қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім туралы Заңға шолу. |
Сабақ барысы |
||||||||||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақтағы жоспар жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы Білу Мақсаты: Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын біледі Уақыты: 6 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: «1,2,3,4» санымен санау арқылы топқа бөлінеді. Топтағы әр жұп қазақ, ағылшын, неміс, орыс тілдерінде қимылдарымен сәйкестендіріп амандасады. Осы әрекет арқылы сабақтың тақырыбы анықталады. Жұмыс түрі: Топтық жұмыс «Мозайка» әдісі Бағалау критериилері: Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын анықтайды. Тапсырма: 1.Дүниежүзі тілдері. 2.Әлемде ортақ тілдердің қалыптасуы 3.Дүниежүзінің ірі тілдері 4.Дүниежүзі тілдерінің жіктелуі тақырыпшалары бойынша мәтінмен танысып, жұпта және топта талқылап, негізгі түйінді ойларды жүйелеп әңгімелеңіздер. Дескриптор: - дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын, жіктелу себептерін түсіндіре алады; - халықтың тілдік әулеттерінің таралу заңдылықтарын біледі. ҚБ:«Интервью» әдісі Оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып жабыстырады |
7-сынып Р.Ә.Қаратабанов,Ж.Р.Байметова Алматы кітап баспасы 2017 |
||||||||||||
Түсіну Мақсаты: Халықтардың тілдік әулеттеріне қатысты терминдерді игереді, түсінеді. Уақыты: 4 минут |
Жұмыс түрі: Жеке жұмыс «Терминдер сыр шертеді» әдісі Бағалау критериилері: Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын түсінеді. Тапсырма: Оқулықты пайдалана отырып мына ұғымдардың мағынасын аш.
Дескриптор: - терминдік түсініктемелерді ажыратады; - дүниежүзі бойынша кең тараған тілдерді анықтай алады; - олардың таралуын аймақтарын картадан көрсете алады. ҚБ: Нысана О қушыларға нысананың ортасына қатысты өзінің жағдайын анықтап, сабақтың тақырыбын толық түсінгенін немесе тапсырманы орындау мақсатына жетуге қаншалықты жақын екенін бағалау ұсынылады. |
т апсырма жазылған парақтар |
||||||||||||
Сабақтың ортасы. Қолдану: Мақсаты: Халықтардың тілдік әулеттерінің таралу заңдылықтарын құрады.
Уақыты: 17 минут |
Жұмыс түрі: топтық жұмыс Постер Бағалау критериилері: Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын ажыратады. Тапсырма. Негізгі тіл семьялары мен оған кіретін топтар мен халықтарды сипатта. 1-топ. Үндіеуропалық және сино-тибет тіл семьясына жататын халықтарды анықтап, оны кескін картада белгіле. 2-топ. Афразиялық және Алтай тілдер семьясы 3-топ. Кавказ және Орал тілдер семьясы 4-топ. Нигер-кордофан және Аустронезиялық тілдер семьясы Дескрипторлар:
ҚБ: Медальдер мен миссиялар Өзара бағалау тәсілі оқушыларға өзінің сыныптасының жұмысын не үшін мадақтайтынын (медаль) және оған тағы нені жақсартуға болатынын (миссия) тұжырымдауға мүмкіндік береді. Әдіс оқушылардың аналитикалық және бағалау дағдыларын дамытады, нені және қалай оқу керектігіне ықпал етеді. |
Тапсырма жазылған парақтар. Маркер,кескін карта,атлас, карта Медальдер |
||||||||||||
Талдау Мақсаты: Халықтың таралу заңдылықтарына қарай жіктеу арқылы дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын білу Уақыты: 8 минут |
Жұмыс түрі: Жұптық жұмыс.
Бағалау критерийлері: - Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын талдайды. Тапсырма: Халықтар картасы мен оқулық мәтінін пайдаланып, дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамының таралу заңдылықтарына қарай жіктеп кестеге орналастырыңдар.
Дескриптор: - дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық құрамын жіктейді; - кесте бойынша таралу заңдылықтарын сәйкестендіреді ҚБ: Қолғап Жұптағы жұмыс барысында оқушыларға қолғаптың үлгісі таратылады, біреуі сол, біреуі оң сыңарын алады. Әрбір критериий толқынды, үзік, тұтас, екі және т.с.с. сызығы бар шартты белгілермен белгіленген бағалау картасы бірге таратылады. Рефлексия оқушылардың әрбір критерий бойынша өздерінің нәтижелерін салыстырумен және қолғапта шартты белгілерді (өрнек) сызумен аяқталады. Мысалы, бірінші критерии бойынша екеуінде де шешімдері дұрыс: екі қолғапқа да оқушылар симмертиялы сызықтарды бірдей салады. Екінші критерии бойынша біреуінің шешімі дұрыс, ал екіншісінікі дұрыс емес. Шешімі дұрыс оқушы, сызықты сызып салады, ал кімдікі дұрыс емес, ол қолғапта бос орын қалдырады. Тексеруді аяқтаған соң, қолғаптарды мұғалімге көрсетеді. Мұғалім жұптардың жұмысына қалыптастырушы пікірлерін білдіреді. Содан соң олар бір–біріне дұрыс емес жауаптарды түзетуге және қолғаптағы өрнектер толығымен сәйкес болу үшін, оны толықтыруға көмектеседі. |
К есте |
||||||||||||
Сабақтың соңы
Жинақт Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |