Материалдар / Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп 7-сынып

Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі заман талабына сай оқушылардың пәнге қызғушылықтарын арттыру арқылы ой өрістерін жан-жақты қабілеттерін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2018
6681
71 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



СҚО Ақжар ауданы «Айсары негізгі мектебі» КММГеография пәнінің мұғалімі Искакова Айнур Жанболатовна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Искакова Айнур Жанболатовна
Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Дүниежүзілік шаруашылықтың салалары: ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп
Оқу мақсаты:7.5.3.1 - ауыл шаруашылық, өнеркәсіп шаруашылық салаларын жіктеу арқылы маңыздылығын түсіндіреді.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: дүниежүзінің ауылшаруашылық салаларын ерекшеліктерін анықтай біледі.Оқушылардың басым бөлігі: дүниежүзінің ірі өнеркәсіп салаларын кескін картаға белгілей алады.Кейбір оқушылар: дүниежүзінің ауылшаруашылық түрлерін жіктей алады.
Бағалау критерийлеріДүниежүзілік ауылшаруашылық ұғымын біледі;Дүниежүзілік ауылшаруашылыққа ерекшеліктерін ажыратады және кескін картаға түсіреді.
Тілдік мақсаттарОқытудың тілдік мақсаты: Дүниежүзінің ауылшаруашылық ерекшеліктерін айтады. Пәнеге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дүниежүзілік шаруашылық, дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрылымы, ауылшаруашылығы, өнеркәсіптерге анықтама береді.
ҚұндылықтарғаБаулуИндрустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу, біздің ең маңызды міндетіміз оқушылардың еңбек сүйгіштікке бағыт бағдар бере отыра оқушылардың құндылықтарды дарыту жеке, топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылардың бір-біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.
Пән аралық байланыс Биология – шығу орталықтары және таралу аймақтарын біледі.Тарих – ауылшаруашылықтың өнеркәсіп салалары бөлінетінің біледі.
Алдынғы білім:Дүниежүзілік ауылшаруашылық және өнеркәсіп салаларын біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: «Жүректен жүреке» тренинг. Оқушыларды топқа бөлу үшін олардың назарын аудару, геометриялық фигуралар арқылы бөлу осылай 2 топқа бөлемін. «Еркін микрафон» әдісі арқылы оқушылар микрафонды кезектесіп алып сұраққа жауап береді.Әр-түрлігеометриялық фигуралар беріледі.



Сабақтың ортасы



Білу





































Түсіну













































Талдау
Мақсаты: Белсендіру мақсатында мағынаны ашу және талқылау.Жаңа сабақ: Оқушылар «Экономикалық және өнеркәсіп» бейнероликті көреді алған ақпаратымен топта пікірлерін айтады, тақырыпқа болжам жасайды және басқа топ оқушылармен бөліседі және дәлелдейді. Тапсырма№1 Топтық жұмыс «Постер жасау» әдісі 1 топ Шаруашылық өнеркәсіп неше салаларға бөлінеді?2 топ Ауылшаруашылықтың ерекшеліктерін жазу және мысалдар келтіреді.

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.Оқулықпен жұмыс істеу: Жеке жұмыс: Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз: а) Дүниежүзілік шаруашылық дегеніміз .....ә) Берілген шаруашылық салаларын жіктеңіз және географиялық таралу аймақтарын анықтаңыз. Кесте толтырыңыз.



Бағалау оқушылар жұпта бірін-бірі жұлдызша мен бағалайды.

«Жеке жұмыс»«Ақылды портфель» әдісі Мақсаты: ауылшаруашылық салаларының аудандары, пайдалану жайлы ойлау, талдау дағдыларын кеңейту. Кейбір оқушылар ауылшаруашылығына байланысты керекті сөздерді тиісті орынға жапсыру.

Бағалау оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.




Бейнеролик көруbilimland.kzсайтындаӘр-түрлі түсті маркер, қағаз, желім ақпараттық парақшалар беріледі.



























Оқулықта(141-145 бет)Әр оқушыға парақшалар тартылады



Интербелсенді тақтада көрсетіледі және кескін карта, таратпа тапсырмалар таратылады.

































Оқушылар ақылды портфелдегі тапсырманы сәйкес келетін кестеге жабыстырады,интербелсенді тақта арқылы көрсетеміз





















Сабақтың соңы


Жинақтау
Мақсаты: Жаңа тақырыпты қорытындылау және тұжырымдау жасау.Топтық жұмыс «Төр көрпе» әдісі (Оқушыларға екі түрлі сткиер беріледі сол стикерге сұрақ жазады, келесі стикерге жауабын жазады) сұрақ-жауап құрастыру.
  • Ауылшаруашылық неше салаларға бөлінеді? (екі салаға олар өсімдікшаруашылығы,малшаруашылғ)
  • Майлы дақылдар (күнбағыс, қыша, рапс, зәйтүн ағашы)
  • Дәнді-дақылдар (бидай, арпа, қара бидай, шай, жүгері)
  • Малға азық дақылдар (пішен шөп, малға азық тамырлы жемістер)
  • 5.Мал шаруашылығында жылқы және шошқа үшін құнарлы азық (арпа)6. Күнбағыс негізгі егістікті алып жатқан облыстарды атандар... (Шығыс Қазақстан және Павлодар облыстарын алып жатыр)

    Бағалау: Топтар бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалайды

    Үй жұмысы: &62-63 оқу. Дүниежүзілік ауылшаруашылық және мәдени өсімдіктердің орталықтарын кескірн картаға түсіру.Рефлексия: «Алма ағашы» әдісі • Оқушыларға екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі. – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ. 







    Оқушыларғаекі түсті стикер таратылады





























    Рефлексия


    Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – сіз оқушылардың материалдары игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар білетін болады: дүниежүзінің ауылшаруашылық салаларын ерекшеліктерін анықтай біледі.Оқушылардың көпшілігі: дүниежүзінің ірі өнеркәсіп салаларын кескін картаға белгілей алады.Оқушылардың кейбіреуі: дүниежүзінің ауылшаруашылық түрлерін жіктей алады.Әр тапсырманың соңында қалыптастырушы бағалау мен кері байланыс өткізу үшін «Еркін микрофон», «Постер жасау», «Екі жқлдыз, бір тілек» Бірін-бірі жұлдызша, смайлк арқылы бағалауСабақ барысында оқушылардың денсаулығына және қауіпсіздігіне қатер төнбейді. АҚТ жұмыс барысында қауіпсіздік ережелерін естеріне саламын және істеу уақытын белгілеймін. Ғаламтор жілісінен ақпараттың тек сабақтың тапсырмасына қатысты болуын қадағалаймын.
    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.








    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленге оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ