Материалдар / Дүниетану "Менің ататегім қайдан бастау алды" 3 сынып

Дүниетану "Менің ататегім қайдан бастау алды" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
2522
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3-бөлім «Уақыт» Мектеп: №22 орта мектеп
Мерзімі: Мұғалім: Тұмарбекова Д.Ж
Сынып: 3 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыМенің ататегім қайдан бастау алады?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.1.2 Әулет шежіресін құру.
Сабақ мақсаттарыОқушылар
  • Өз әулетінің шежіресін құрайды;
  • Бағалау критерийлері
  • Жеті атаға дейінгі өз шежіресін жасайды;
  • Ататегі туралы әңгімелейді.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • Әкесі жағынан өз шежіресін айтады;
  • Терминология:
  • Шежіре
  • Талқылауға арналған сұрақтар:- Неліктен өз ататегіңді білу маңызды? Қазақтар неге ататегін әке жағынан таратады?Пайдалы сөз тіркестері: Өз отбасыңның шежіресін білу ..... үшін маңызды.
    Құндылықтарды дарыту Патриотизмнің дамуы өз әулетінің шығу тегін білу маңыздылығын түсіну арқылы жүзеге асырылады.Өзара көмек көрсетудің, отбасы мүшелерінің арасында түсіністік пен қолдау көрсетудің маңыздылығын түсіну.
    Пәнаралық байланыстарМатематика: уақыттың өлшем бірліктері.Бейнелеу өнері: атасы немесе бабасы туралы постер дайындайды.Ана тілі: әңгіме құрастырады.
    Алдыңғы меңгерілген білім Оқушылардың отбасы құндылықтары, отбасылық дәстүр, отбасы ішіндегі туыстық қатынастар туралы білім негіздері бар.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 0-6



































    7-8



    «Кластер құра» тапсырмасы (ұжымда)Оқушыларға «ШЕЖІРЕ» сөзіне ассоциация құруды ұсыныңыз.
  • Оқушылар жеке парақта орындайды;
  • Жұпта талдайды;
  • Ұжыммен пікір алмасады.


  • Талқылауға арналған сұрақтар:-Шежіре, ататек деген не?-Сен өзіңнің атаңның, арғы атаңның аты-жөндерін білесің бе?- Өзіңнің жеті атаңды білесің бе?

  • Сабақ мақсатын анықтау(ұжымда)
  • Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады.
  • Сабақ мақсаты ұсынылады:
  • Өз әулетінің шежіресін құрау.


  • Әдістемелік нұсқаулыққақараңыз

    Ассоциацияға арналған дайын үлгілер (таратпалар)



























    Слайд №3
    Сабақ ортасы 8-10















    10-15

















































    16-20



















    21-27





























    28-36
  • Кіріспе әңгіме
  • Мұғалім оқушылармен әңгімелесу жүргізеді. «Тектілік» сөзінің қайдан шыққанын түсіндіреді. Қазақ халқында әулеттің шығу тегі мен таралуын шежіре деп атайды. Қазақ халқы ататегін ерлер тарапынан, яғни әке жағынан таратады.

  • «Шежірені оқы» тапсырмасы (ұжымда)
  • Оқушылар шежіре ағашының суретіне назар аудартыңыз. Олардан ұрпақтар сабақтастығы қалай аталғанын ағаштың төмен жағынан бастап оқуларын сұраңыз. Сондай-ақ, әрқайсысының жанына өз ата-бабаларының есімдерін жазуларын ұсынуға болады.

  • «Жеті ата» сұхбат ойын-тапсырмасы (жұппен)
  • Оқушыларға журналист болып ойнауды ұсыныңыз. Оқушылар өз қалаулары бойынша жұптарға бөлініп, «Өзіңнің жеті атаңды білесің бе?» деп бір-бірімен сұхбат жүргізулері қажет. Сұхбаттың қорытындысын жасаңыз. Өз ататегі мен отбасылық құндылықтарды құрметтеудің маңызды екендігін атап өтіңіз.
  • «Менің шежірем» тапсырмасы (жеке, жұппен)
  • Оқушылар өзінің ата-бабасының есімдерін шежіре ағашына ретімен орналастырады. Жұпта бір- біріне ата – бабаларының есімін орналастыру заңдылығы бойынша пікір алмасады.Талқылауға арналған сұрақтар:
  • Неге шежірені ағаш түрінде береді?
  • Ағаштың жапырақтары мен тамыры нені білдіреді?
  • Бағалау критерийлері:
  • өз әулетінің шежіресін (жеті атасы) құрайды.
  • «Әңгімелеуші» тапсырмасы (жеке)Оқушылар алдын-ала дайындап алып келген ата-бабаларының суреттерін қолдана отырып, постер (фотосуреттерді жабыстырады, қысқаша тарихын жазады) дайындайды да сыныпқа ұсынып, өз әулеті туралы әңгімелейді.Бағалау критерийлері:
  • Өз ататегі туралы әңгімелейді;




















  • Әдістемелік нұсқаулыққақараңыз Сурет























    Әдістемелік нұсқаулыққақараңыз







    Шежіре ағашы (үлгі)





















    Постер, желім, фотосуреттер, маркерлер
    Сабақтың соңы37-40Рефлексия (жеке): «Алақан» Оқушылар қағаздан киылған алақанның әр саусағына берілген сөйлемдерді аяқтай отыра, өз пікірлерін білдіреді:Мен бүгін білдім ...Менің түсінгенім, ...Мен үйрендім ...Менің қиналғаным ...Мен қалаймын ... «Алалақандарды» тақтаға іліп қояды (бірнешеуін оқып, талдап жіберуге болады). Қағаздан жасалған алақандар (дидактикалық материалға қараңыз)
    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушыларға интернет көзін пайдалана отырып, қазақ халқының атақты хандарының шежіресін құруды ұсынуға болады (tarikh.kz, e-history). «Менің шежірем» тапсырмасында оқушыларға қолдау көрсету мақсатында дайын шежіре ағашының үлгілерін көрсетуге болады. Бағалау және кері байланыс беру сабақтың өн бойында жүріп отырады. «Әңгімелеуші» тапсырмасының қорытындысы бойынша сабақ мақсаттарына жету деңгейлерін көруге болады. Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады.



    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушыларға интернет желісінен ұлы адамдардың туыстық қатынастары туралы материалдарды табуды ұсыныңызүБағалау және кері байланыс беру сабақтың өн бойында жүріп отырады. «Қиялдағы отбасы» тапсырмасында топтар бір-бірін критерийлер бойынша бағалайды. «Анықта» тапсырмасында бір ғана оқушының жауабын тыңдап және оны ұжымда талқылауға болады. Ары қарай әр оқушы өз жұмыстарын бағалайды. Эссені мұғалім өзі жазбаша толық пікірлер жаза отырып бағалайды. Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады.

    Сабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ