Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниетану "Менің ататегім қайдан бастау алды" 3 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қараша 2018
2522
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3-бөлім «Уақыт» | Мектеп: №22 орта мектеп | |
Мерзімі: | Мұғалім: Тұмарбекова Д.Ж | |
Сынып: 3 «Ә» | Қатысқандар: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Менің ататегім қайдан бастау алады? | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.1.2 Әулет шежіресін құру. | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылар | |
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: | |
Құндылықтарды дарыту | Патриотизмнің дамуы өз әулетінің шығу тегін білу маңыздылығын түсіну арқылы жүзеге асырылады.Өзара көмек көрсетудің, отбасы мүшелерінің арасында түсіністік пен қолдау көрсетудің маңыздылығын түсіну. | |
Пәнаралық байланыстар | Математика: уақыттың өлшем бірліктері.Бейнелеу өнері: атасы немесе бабасы туралы постер дайындайды.Ана тілі: әңгіме құрастырады. | |
Алдыңғы меңгерілген білім | Оқушылардың отбасы құндылықтары, отбасылық дәстүр, отбасы ішіндегі туыстық қатынастар туралы білім негіздері бар. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-6 7-8 | «Кластер құра» тапсырмасы (ұжымда)Оқушыларға «ШЕЖІРЕ» сөзіне ассоциация құруды ұсыныңыз. Талқылауға арналған сұрақтар:-Шежіре, ататек деген не?-Сен өзіңнің атаңның, арғы атаңның аты-жөндерін білесің бе?- Өзіңнің жеті атаңды білесің бе? | Әдістемелік нұсқаулыққақараңыз Ассоциацияға арналған дайын үлгілер (таратпалар) Слайд №3 |
Сабақ ортасы 8-10 10-15 16-20 21-27 28-36 | Әдістемелік нұсқаулыққақараңыз Сурет Әдістемелік нұсқаулыққақараңыз Шежіре ағашы (үлгі) Постер, желім, фотосуреттер, маркерлер | |
Сабақтың соңы37-40 | Рефлексия (жеке): «Алақан» | Қағаздан жасалған алақандар (дидактикалық материалға қараңыз) |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға интернет көзін пайдалана отырып, қазақ халқының атақты хандарының шежіресін құруды ұсынуға болады (tarikh.kz, e-history). «Менің шежірем» тапсырмасында оқушыларға қолдау көрсету мақсатында дайын шежіре ағашының үлгілерін көрсетуге болады. | Бағалау және кері байланыс беру сабақтың өн бойында жүріп отырады. «Әңгімелеуші» тапсырмасының қорытындысы бойынша сабақ мақсаттарына жету деңгейлерін көруге болады. | Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады. |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға интернет желісінен ұлы адамдардың туыстық қатынастары туралы материалдарды табуды ұсыныңызү | Бағалау және кері байланыс беру сабақтың өн бойында жүріп отырады. «Қиялдағы отбасы» тапсырмасында топтар бір-бірін критерийлер бойынша бағалайды. «Анықта» тапсырмасында бір ғана оқушының жауабын тыңдап және оны ұжымда талқылауға болады. Ары қарай әр оқушы өз жұмыстарын бағалайды. Эссені мұғалім өзі жазбаша толық пікірлер жаза отырып бағалайды. | Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады. |
Сабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)