Пәні: дүниетану | Мектеп: №22 орта мектеп |
СЫНЫП: 3 «Ә»
| Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж |
Сабақтың тақырыбы: | 6-сабақАдам досымен мықты |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 3.1.2.3 қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіру; 3.1.2.4 өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдеу. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: этиканың не екенін біледі; әдептілік қағидалардың не екенін біледі; көбісі мынаны орындай алады:. этикалық нормаларды сақтау тұрғысынан жағдайларға талдау жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: жауаптарын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады. |
Тілдік мақсат | Негізгі терминдер мен сөз тіркестер:Достық, этика, әдептілік – адамгершіліктің алтын қағидасы Достық дегеніміз – адамдардың бір-біріне адал, қалтқысыз сеніп, бір мүдделі, ортақ көзқараста болатын қасиеті. Достық өзара жауапкершілік пен қамқорлықтың, рухани жақындықтың белгісі. Этика – мінез-құлықтың қағидалары мен нормалары. Адамгершіліктің алтын қағидасы: Адамдардың саған қандай қарым-қатынас жасағанын қаласаң, сен де оларға сондай қарым-қатынас жаса. Сабақта диалог үшін қолданылатын тіл:Достық деген не? Кімдерді дос деп атауға болады? Нағыз достықтың күші неде? Достардың, балалардың арасында өзімізді лайықты ұстауымызға қандай ережелер көмектеседі? |
Жетістік критерийі | қоғамда өзін-өзі ұстау әдеп нормаларын түсіндіреді; өз тәжірибесінен мысал келтіре отырып, адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдейді. |
Құндылықтарды дарыту | Қоршаған ортаны , табиғатты қорғауға дарыту |
АКТ қолдану | Imektep сайты |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы білім | Менің шығындарым |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Уәждеме. Стартер. Күннің жарқырап тұрғаны жақсы ма? (күнді бейнелейді) Жақсы! (қол шапалақтайды) Желдің соққаны жақсы ма? (желді бейнелейді) Жақсы! (қол шапалақтайды) Достармен бірге жүрген жақсы ма? (адымдайды) Жақсы! (қол шапалақтайды) Анаңды құшақтаған жақсы ма? (өзін құшақтайды) Жақсы! (қол шапалақтайды) Туған жерде жүрген жақсы ма? (қолдарын екі жаққа кереді) Жақсы! (қол шапалақтайды) Үйімізде болған жақсы ма? (үйді бейнелейді) Жақсы! (қол шапалақтайды) Айналып би билеген жақсы ма? (айналады) Жақсы! (қол шапалақтайды) Қазақстандық болған жақсы ма? (бас бармақтарын көрсетеді) ЖақсыІздегенде табылатын қасыңнан Көңілі бар қызғалдақтай ашылған (Дос) – Бүгінгі сабағымызда қандай тақырыпты сөз ететін боламыз? |
|
Жаңа білім10 минут
| 3. Оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасау. Топтардың тапсырмаларды орындауы: 1-топ. – Нағыз достық деген не? 2-топ. – Этика және әдептілік қағидалар деген не? 3-топ. – Адамгершіліктің алтын қағидасы дегеніміз не? Жұмыстарды көрсету |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 10 минут | (Ө) Оқудың, жазудың коммуникативтік дағдыларын дамыту. Өздік жұмыс. Тапсырманың орындалуын екі-екіден отырып талқылау. |
|
Сергіту сәті2 минут | Ендi бiз демаламыз, Айналаны шоламыз.Қол-аяқты кезекпен, Оңға-солға созамыз. Күн шыққанда сүйiнiп, Бәйшешектей иiлiп, Бiз тынығып аламыз. Жиi-жиi жаттығып, Үлкен кiсi боламыз. |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | (Т) Өз сыныбыңа арнап достықтың заңдарын құрастыру. Жұмыстарды көрсету Бірлесе жасаған және қабылдаған достықтың заңдарын сыныптың көрініп тұратын жеріне ілу. |
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Сабақтағы атқарған жұмысымызға байланысты қорытындылар шығарамыз: – Достарыңның болғаны неліктен маңызды? Өз өмірлеріңнен мысалдар келтіріп, дәлелдеңдер. Мен …үйрендім Мен …тырысамын Мен …түсіндім |
|
Үйге тапсырма: Дос туралы әңгіме құрау |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |