Материалдар / Дүниетану пәні Физикалық карта. Масштаб
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетану пәні Физикалық карта. Масштаб

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
587
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақтың тақырыбы:

Физикалық карта. Масштаб

Мектеп: 10

Күні:

Мұғалім: Ұзақбаева Қ

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары

Оқушы білуге тиісті:

Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі.

Оқушы білуге тиіс:

Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс

Оқушы білуге тиіс:

Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды

Бұрыннан бар білімдері

Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді.

Жоспар

Жоспарланған

Уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Есте қалған қызықты оқиға

Қызығушылықты ояту

Сөзжұмбақ

Таныстыры

лым, суреттер.

Ортасы


Жаңа сабақ

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Түсіндіру.

Дәптермен жұмыс.

Масштаб дегеніміз (немісше мас-өлшеу; штаб-таяк)- жер бетіндегі өлшенген қашықтықты қағазға түсіргенде қанша рет кішірейтілгендігін көрсететін бөлшек санды айтады.

Масштаб

 Сандық                   атаулы                сызықты

  1. Сандық масштаб туралы айтып, мысал келтіру.

  2. Атаулы масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан атаулыға айналдыруды үйрету.

  3. Сызықты масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан сызықтыққа айналдыру жолдарын үйрету.

Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар

Сергіту сәті

Сергіту жаттығуларын орындау

Оқушы сергіп алады

Аяқталуы

Тақырыпты қорытындылай келе фронтальды сұрақтар қою:

Масштаб дегеніміз не?

Оның неше түрі бар?

Масштабтың қандай маңызы бар?

Түрлері бойынша мысалдар келтір.

БББ кестесі

Білдім

Білемін

Білгім келеді





Сөздік жұмысын жүргізу.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Дифференциациялау оқушыға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушы не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?


Не ұнады?

Неліктен?








Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушы стикерлерге өз есімін жазып (немесе смайликтің суретін салып) баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушы туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!