Сабақтың тақырыбы:Физикалық карта. Масштаб | Мектеп: 10 |
Күні: | Мұғалім: Ұзақбаева Қ |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
Сабақ мақсаттары | Оқушы білуге тиісті:Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі. |
| Оқушы білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
| Оқушы білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
Бұрыннан бар білімдері | Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
Жоспар |
ЖоспарланғанУақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіЕсте қалған қызықты оқиғаҚызығушылықты оятуСөзжұмбақ | Таныстырылым, суреттер. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Дәптермен жұмыс.Масштаб дегеніміз (немісше мас-өлшеу; штаб-таяк)- жер бетіндегі өлшенген қашықтықты қағазға түсіргенде қанша рет кішірейтілгендігін көрсететін бөлшек санды айтады.Масштаб Сандық атаулы сызықтыСандық масштаб туралы айтып, мысал келтіру.Атаулы масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан атаулыға айналдыруды үйрету.Сызықты масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан сызықтыққа айналдыру жолдарын үйрету. | Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар |
Сергіту сәті | Сергіту жаттығуларын орындау | Оқушы сергіп алады |
Аяқталуы | Тақырыпты қорытындылай келе фронтальды сұрақтар қою:Масштаб дегеніміз не?Оның неше түрі бар?Масштабтың қандай маңызы бар?Түрлері бойынша мысалдар келтір.БББ кестесі
| Сөздік жұмысын жүргізу. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Дифференциациялау оқушыға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушы неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушы стикерлерге өз есімін жазып (немесе смайликтің суретін салып) баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушы туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |