Материалдар / Дүниетану пәні Физикалық карта. Масштаб
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниетану пәні Физикалық карта. Масштаб

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2018
496
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақтың тақырыбы:Физикалық карта. МасштабМектеп: 10
Күні:Мұғалім: Ұзақбаева Қ
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарЖаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары
Оқушы білуге тиісті:Жаңа білімге мысалдар келтіре біледі.


Оқушы білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс


Оқушы білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды
Бұрыннан бар білімдеріӨткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Жоспар
ЖоспарланғанУақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіЕсте қалған қызықты оқиғаҚызығушылықты оятуСөзжұмбақТаныстырылым, суреттер.
Ортасы

Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Дәптермен жұмыс.Масштаб дегеніміз (немісше мас-өлшеу; штаб-таяк)- жер бетіндегі өлшенген қашықтықты қағазға түсіргенде қанша рет кішірейтілгендігін көрсететін бөлшек санды айтады.Масштаб Сандық                   атаулы                сызықты
  • Сандық масштаб туралы айтып, мысал келтіру.
  • Атаулы масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан атаулыға айналдыруды үйрету.
  • Сызықты масштаб туралы айтып, мысал келтіру, сандықтан сызықтыққа айналдыру жолдарын үйрету.
  • Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар
    Сергіту сәтіСергіту жаттығуларын орындауОқушы сергіп алады
    Аяқталуы Тақырыпты қорытындылай келе фронтальды сұрақтар қою:Масштаб дегеніміз не?Оның неше түрі бар?Масштабтың қандай маңызы бар?Түрлері бойынша мысалдар келтір.БББ кестесі

    Сөздік жұмысын жүргізу.
    Үйге тапсырма: мазмұндау.
    Дифференциациялау оқушыға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру
    РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушы неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?



    Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?





    Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушы стикерлерге өз есімін жазып (немесе смайликтің суретін салып) баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушы туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?


















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!